Part 14 -Mine

1.4K 94 17
                                    

On se osmehne a zatim me pogleda. ,,Možeš li pretrpeti pravila?''Nasmešim se zlobno. ,,Naravno''On se cinično nasmeje. ,,Onda se igrajmo''Prisloni telo uz moje. ,,Ti si moja''Kaže te me pogleda duboko u oći.Zagrizem usnu a zatim pokušam to da izgovorim ali nikako ne ide mi baš dobro. ,,Samo moja''Želim otići od njega u pravu je ne mogu da izdržim njegove igre, ne mogu više da izdržim njegov pogled njegovo  prisustvo.Moram pobeći odavde.Još samo par meseci i škola je gotova još samo par meseci moram izdržati. ,,Louis ostavi me!''Odgurnem ga sa sebe i ustanem sa kreveta on me mrko pogleda. ,,Ti nisi svesna kakve će ti noći biti ..Svaku noć ćeš vrištati moje ime kada budem svršavao u tebi,imaću tebe ali ti neće moći da imaš nikog osim mene,imaću tebe i milion drugih.'' Knedla mi zastaje u grlu. ,,Mrzim te..Mrzim tvoje sve.''Kažem kroz zube dok me on pribije uz ormar ne čekam ni trenutak već spajam usne njegovim,grubo ih razvlačim i grickam,sisam mu donju usnu dok moje noge stavlja oko svog struka,nastavljam ljubiti grubo dok prislanjam ruku na njegov potiljak. ,,Mrzim te''Kažem nastavljajući da ga ljubim.On se osmehne a zatim nastavlja sa svojom igrom. ,,Kako ću te jebati''Prostenjem njegovo ime. ,,Kako ćeš vrištati''Kaže mi a zatim prosloni ruku na moju zadnjicu. ,,Sanjaj''Nastavim da ga ljubim.Njegove usne su tako premekane,tako me teraju da ih još ljubim. ,,Reci da si moja.."Tiho promrlja a zatim me pribija grublje uz ormar.,,Tvoja sam "Vrisnem kada počne ujedati moj vrat grickati i sisati ga. Jedino što sada želim u ovom trenutku jesu njegove usne.Hipnotisao me je i sigurna sam kada shvatim šta radim ću se kajati..Ali za kajanje će biti kasno..Prislonim glavu uz ormar i shvatim kako su njegovi dodiri predobri.Stegnem još jače njegovu kosu dok se samo nasmeši i krene usnama ka dole,počne ljubiti moje grudi,namrštim se jer znam da me želi na taj način koji mu ne mogu tako lako odobriti. ,,Dosta je."Kažem mu dok prestane na trenutak i pogleda me. ,,za mene nije."Kaže kratko i odlučno a zatim nas sruči na krevet.

Louis P.O.V

Tako je jebeno dobra.Tako me jebeno pali da sve zaboravim sa njom.Onu jebenu kučku Serenu ću ubiti..Ima da je zadavim golim rukama!Samo još jednom da pokuša nešto da joj kaže.Neću da zna išta o meni.nastavim je ljubiti dok pokušava da se otrgne,ali i psihički i fizički je pala..U mojoj je šaci.i svakim mojim dodirom je teram da mi se sve više prepusti.Želim da kaže da me želi u sebi,ali to sigurno neću čuti u bliže vreme .Ne postoji to kod nje za sada..Ne postoji ono volim te,niti išta drugo sem mržnje i hladnoće, taj led ću probiti a to planiram uraditi u skorije vreme.,,Sačekaj Louis"Kaže mi dok počnem otkovčavati farmerke. ,,Nema čekanja"Nasmejem se sebi pri samoj rečenici i tek sada shvatim koliko sam uzbuđen.Nijedna me tako nije uzbuđivala.Osetih njen vatreni pogled na meni. ,,Kao što kažeš nema čekanja.."Osmehne se a zatim obruši usne na moje.Smislila je nešto siguran sam, kada se tako lako predala.Nego,nastavim je ljubiti dok svlačim farmerke i ostalu odeću sa sebe.Počne se skidati prvo majcu a zatim i farmerke.Njeno vražje telo se izvija ispod mene,pređem vrhovima prstiju preko njenog tela igrajući se sa crnom čipkom njenog donjeg rublja. ,,Tako si prelepa"Kažem joj, te prislonim usne na njene,pređe rukama preko mojih grudi a zatim stisne moje kukove nogama. ,,Budi nežan."Kaže sa velikim sjajem u njenim očima i sa vražijim osmehom.Poklonim je isti taj,a zatim se protrljam uz nju,tiho prostenje a zatim nas prevrne. ,,Želim biti iznad tebe"Kaže a zatim nežno prisloni usne na moja vrat,počne ga ljubiti dok prstima prelazi preko mog međunožja,godposin postaje sve tvrđi,kada ga počne grublje dodirivati, i on je nestrpljiv isto kao i ja.Počne se trljati uz mene dok ispustim jedan jecaj. Čekaj, ja stenjem?Od kada to?Gospode Bože,Tomlinson klontroliši se.Počne se grublje trljati o mene dok još glasnije prostenjem. ,,Sviđa ti se?"Tiho prošaputa na mom uvetu a zatim ga počne grickati.Kako je dobra u ovome.. ,,Čekaj.."Kaže mi a zatim ustane sa mene iz ormara izvadi dve ešarpe a zatim se osmehne. ,,Volim ovako"Kaže a zatim moju ruku prisloni uz rešetku kreveta i zaveže je.Mala je opasna..Zadovoljno se smešim dok mi čvrsto vezuje obe ruke.Počne mi ljubiti usne a zatim vrat,obraze grudi sve dok ne stigne do stomaka,počne ga ljubiti dok moj disanje postaje sve otežanije pri približavanju uzdignutog i spremnog za akciju gospodina koji nestrpljivo čeka ulazak u nju. Protrlja se još nekoliko puta a zatim se pomakne od mene. ,,Šta radiš to?"Doviknem pokušavajući da se oslobodim.Ona uzme svoj telefon dok moje oči zaslepeše blic kamere.Uzme svoje stvari i počne se oblačiti. ,,Vraćaj se i dovrši započeto!"Proderem se dok se samo osmehne zadovoljno. ,,Misliš da sam toliko luda da sa tobom imam posla?Prihvatam tvoju igru Tomlinson,a sada prihvati i ti moju.."namigne mi a zatim se obuče..Bes je i previliki koji vlada nada mnom. ,,Jebaću te tako jako da nećeš moći da hodaš.''Ne vredi,ne vrede joj moje reči. ,,Idem malo da se zabavim..A ti me čekaj tu nemoj nigde da ideš''Zapreti mi kažiprstom. ,,Vrati se!Ubiću onog kog budeš dodirovala''Ona se osmehne a zatim me pogleda. ,,Taj će biti i onako mrtav''Namigne mi a zatim me poljubi u usne kratko. ,,Lepo se zabavi.''Krene ka vratima..Joj kako će mi platit.

CATRIN P.O.V

Do đavola zaključano je a nema ključa u bravi.Izdahnem iznervirano a zatim dođem do plavookog dečka koji se zlobno smeje. ,,Daj ključ''Zagrize donju usnu a zatim me odmeri. ,,Dođi i uzmi ga''Priđem mu.,,gde je?''On se osmehne a zatim mi da znak da pogledam ka njegovim boksericama. ,,Ovde.."Njegove usne se razvuku u još veći osmeh. ,,Ne verujem ti"Prekrstim ruke dok on pomeri dupe levo desno,gde se jasno čuje zveckanje ključeva,uzdahnem iznervirano.Zar može biti toliki idiot da stavi ključeve u bokserice? ,,Daj mi"On se slatko nasmeje a zatim nakrivi glavu. ,,zavezala si me ne mogu"Ostaje mi samo ja da ih uzmem,nisam luda da ga pustim.Onda će me stvarno silovati, legnem preko njega a zatim polako plašljivom rukom krenem ka njegovim boksericama. On tiho prostenje kada svoju ruku ubacim u bokserice.Ovo je tako grozno!Namšrtim se kada na samu pomisao da moram prati ruke narednih godinu dana.Uzvučem ključeva a zatim pokušam da se oslobodim ali on svoje noge obmotava oko mog struka. ,,Pusti me"Kažem mu i suviše besno. ,,Pusti ti mene.."Osmehnem se a zatim ga poljubim u obraz. ,,kasnije"Oduprem mu se a zatim ga ostavim samog otključam vrata, kako je ovo odvratno ovi ključevi definitivno trebaju na pranje.Zaključam ga ponovo a zatim stavim u džep ključ. Krenem uz stepenice dobijajući nekoliko pogleda ali ih ignorišem priđem onoj dosadnjakovićki. ,,Idem po malo krvi"Kažem joj dok ona klimne glavom. ,,Idi"Obližem zadovoljno usne a zatim izletim iz doma.Kako volim..Kako volim što sam ga ostavila samog.Kako volim da ga vidim ranjivog.Neustrašivi Louis Tomlinson je tako ranjiv na mene.Pobediću Tomlinson.Volimo oboje prljave ige i to ću iskoristiti..Nisi ti još upoznao pravu Catrin Black..

xxxx

LOUIS P.O.V

Pokušavam se pokidati ešarpu koja je čvrsto vezana oko mog ručnog zgloba, ne ide nikako.Jooj ubiću je!Napiću joj se krvi..Samo da mi dođe,jebaću je tako jako da će pasti u nesvest.Nije svesna šta joj spremam za kaznu..Ne volim kada sam izigran ima da je.. uh..Samo da dođe..Ima da joj se osvetim za sva vremena.Nikada me niko nije ovako napaljivao,nikada niko  nije smeo da mi se suprostavi.Zašto je sa njom drugačije?Njene plave oči,njene usne,njen stav prema meni sve je drugačije od drugih devojaka.Kao divlja ruža je,tako lepa a tako nedodirljiva.Hoću da znam sve o njoj.Želim da je osetim na svojoj koži.Želim iz njenih usana da čujem kako me želi..Čujem otključavanje vrata.Ona je.Pokušavam biti neutralan i besan ali mi nikako ne ide smirio sam se.Prokleto Lous besni!Ulazi u sobu sa razbarušenom kosom,crvenim očima,krvavim usnama koje su formirane u osmeh. ,,Tomlinson"Kaže zavodljivim tonom,ali znam da ne misli da sada fertuje sa mnom.Već su joj u glavi igre. ,,Mislim da je vreme ja i ti malo da se poigramo.."

Izvinite zbog gresaka ako ih ima :)) <3
Nastavak posle 17 votea i 10 comentara <3
u komentar pisite sve  sto mislite o prici <3
Volim vaaas sveeeee

Vampire BloodWhere stories live. Discover now