46Part-She

823 60 5
                                    

,,Znao sam..Jednostavno sam znao da će se to desiti kad-tad.Samo je bilo pitanje vremena kada će se desiti..Ponovo ide sve ispočetka...Moje telo preovladava tama i bes..Bes prema celom svetu.."-Louis Tomlinson

Harry's POV

,,Šta se dešava Harry?"Upitala me je besno crnokosa devojka koja je mirno stajala preda mnom bez imalo straha..Njene plave oči su poprimale varnice besa.Louis je nije zasluživao..I ako su bili isti,na neki način ona je bila bolja od njega,puna razumevanja..Barem u nekim situacijama.. ,,Ne tiče te se."Odgovorio sam ledeno a zatim prošao pored nje u nameri da je zaobiđem.Momci znaju kao i Perrie ko je ona.Saznaće uskoro ali ne iz mojih usta.Neka joj dragi objasni. ,,Harry!Pusti me!Proklet bio!"Čuje se lupanje na vratima moje sobe.Mila moja,uskoroćeš se privići..A onda ćeš se kajati svega što si radila sada.. ,,Otključaj je idiote!"Iza mene se stvorila Catrin,njen glas i suviše grub ozvanjao je mojim ušima. ,,Neću!"Povisio sam ton na nju po prvi put.Gledam je kao sestru i nikada nisam pomislio da ću povisiti ton na nju ali jesam.Sada jesam..I mislim da duboko u sebi se kajem zbog toga.Ako ne sada kasnije ću zasigurno.. ,,Daj mi ključ Harry."Okrenuo sam se prema njoj i video dva tamna plava oka. ,,Ne pada mi na pamet."Rekao sam smirenijim glasom dok me je ona uporno streljala pogledom. ,,Zašto?Reci mi Harry zašto si je doveo na silu ovde?Šta se dešava?Jebeno mi reci.."Govorila je smirenijim tonom dok se uporedno mrštila sa pogledom uprtim na moje oči.. ,,Ta devojka.."Rećiću joj..Nemam izbora neću je se otarasiti.. ,,Ona je moja.."Rekao sam joj hladno dok se u njenom pogledu nešto slomilo. ,,Mislila sam da nisi takav Harry.."Odmahivala je glavom dok se ujedno odaljavala od mene,korak po korak unazad njena figura je polako se odvajala od mene,pogled joj je bio uprt na moje oči i na mene sve dok se nije okrenula a zatim ušla u svoju sobu zalupljujući vratima.Besna je,ali pustiću je da se malo ohladi..Trebaće joj vremena da shvati ko sam u stvari.. ,,Nisi morao sada da je dovodiš ovde."Rekao je Louis naslonjen telom uz gelender koji je pružao pogled na celo prizemlje. ,,Izvini molim te a zašto?"Upitao sam ga dok se on namrštio. ,,Zato što sam se jebeno jutros svađao sa njom i samo mi još pogoršavaš odnose sa njom."Pokazao je rukom na vrata koje je predhodno zalupio. ,,Znaš koliko me zabole kurac što se svađaš sa njom?"Krenuo mi se približavati tako da mi se uneo u lice,odgurnuo me je par koraka nazad a zatim mi se ponovo uneo u lice. ,,Ne zaboravi ko je ovde glavni Harold!Ne zaboravi da sam ja taj koji te je doveo ovde i koji te je izvukao iz svih tih sranja,sada da nije bilo mene bio bi na ulici izubijan kao pička!" Govorio je tiho kroz zube dok sam stegnuo vilicu gledajući ga sa visine.Zatvorim oči na trenutak pokušavajući da se smirim,barem na trenutak. ,,Odjebi Tomlinson."Odgurnem ga od sebe a zatim odjurim u kuhinju brzinom vetra.Uđem u kuhinju gde zatičem nekolicinu ogorčenih pogleda na meni. ,,Znate šta?"Uzmem bokal krvi sipajući crvenu tečnost u čašu. ,,Zabole me kurac šta svi vi mislite."Kažem glasno i jasno. ,,Ali ona te ne voli Harry..Voli drugog."Perrie stoji naslonjena na šank prekrštenih ruku preko grudi. ,,Zavoleće me."Kažem ledeno dok se ona škrto nasmeje a zatim se odbije od šanka. ,,Radi šta hoćeš.."Kaže ledenim tonom a zatim izađe iz kuhinje..

Louis's POV

,,Catrin jebeno otvori vrata!"Vičem kao ludak već dobrih deset minuta na vratima lupajući pesnicama u njih.Čuje se samo njeno ubrzano disanje. ,,Šta sam sada uradio?Jebeno mi samo reci šta!" Derem se na nju i dalje.Ne mogu da verujem,ponaša se tako jebeno detinjasto. ,,Reci barem nešto da znam da si živa." ,,Odjebi."O pa lepo..Hvala ljubavi.. ,,Odjebaću ali tek kada otvoriš vrata."Prislonim čelo uz vrata dok čekam njen odgovor. ,,Neću."Odbrusi mi,mogu je zamisliti..Sklupčana je na krevetu dok gleda u jednu tačku i čeka da razvalim vrata kao i uvek. ,,Bez dogovora ne otvaram."Ucena?Zar ponovo?Uzdahnem duboko.. ,,Dobićeš odgovore sada samo otvori."prihvatam jer nemam šta da izgubim sem Harry..Jebeno nisam hteo da on strada ali jebi ga moraće.Uskoro se čuje otključavanje vrata,otvori vrata toliko da mogu videti njen mali deo lica.Njeno otkriveno oko me odmeri pogledom a zatim me pogleda pravo u oči.Isto delovanje na meni kao i oba oka kada su uprta u mene. ,,Zakuni se da ću dobiti odgovore na sva pitanja."Uzdahnem a zatim prevrnem očima. ,,Kunem se."Proguta pljuvačku a zatim otvori vrata.Uđem u sobu a zatim je pogledam pravo u oči. ,,Vreme je za neke odgovore Tomlinson."

Vampire BloodWhere stories live. Discover now