Ležali smo na pesku potpuno goli i gledali tamno plavetnilo iznad nas koje su prekrivale te na izgled sinte sjajne stvarčice.Moja glava prislonjena na njegove grudi dok mirno dišemo tzišinu na trenutak prekidaju talasi koji nam dodiruju noge.Noć je izgledala savršeno za objavljanje starih veza.Moja osećanja su bila razna u meni se krila ta sreća,voljenost,nežnost a isto tako i zbunjenost i nervoza.Šta ako kao i svaki put posustanem u onom mom lažnom junačenju?Šta ako bude sve kao i pre?Šta ako nastavim sa životom beskičmenjaka?Šta ako i mene čeka sudbina slična gospođi Hanni?Šta ako ostarim ili jednostavno jednostavno istrulim na kauču i dnevnoj sobi dok beskrajno prebacujući kanale na televizoru.Šta ako on ne prihvati moju prošlost?Šta ako me počne mrzeti?Moraš li svaki trenutak sa njim pokvariti Catrin?Upitam samu sebe dok uzdahnem duboko. ,,Šta misliš postoji li kraj neba?"Prekine lagodnu tišinu,moj pogled luta po nebu,na neki način pokušavam naći taj kraj. ,,Ne znam..Možda čeka da ga pronađemo?"Nasmeje se tiho a zatim me poljubi u teme.Ovaj osmeh mi je nedostajao,bio je jedan od njegovih iskrenih osmeha koji bi mi zagrejali celo telo na neki način.A ovo je bila jedna od onih noći gde smo bili samo on i ja..Zanemarili bi smo sve oko nas i jednostavno bili mi.Dve nevolje spojene u jednu neraskidivu,neustrašivu. ,,Hajde."Kaže a zatim ga zbunjeno pogledam. ,,Šta?"Upitam ga dok se ponovo nasmeje onim njegovim osmehom koji ima moć otopanja ledenog srca. ,,Da pronađemo kraj neba."Nasmejem se a zatim ga poljubim u usne kratko ali dovoljno da ga izludim. ,,Hajde kasnije mrzi me sad.."Ustane a zatim me povuče da ustanem sa peska,ispustim nezadovoljni zvuk dok se on nasmešii a zatim prisloni čelo uz moje. ,,Ne budi lenja buba."Poljubi me a zatim me odmeri pogledom. ,,Zar ćemo ovako u potragu kraja neba?"Nasmeje se,potpuno smo goli a naša odeća je još uvek vlažna. ,,Uzmi moju košulju a ja ću pantalone.To i uradimo,obučemo se dok isprelepete prste mojim. ,,A sada pravac u potragu."Za par sekundi poletimo. ,,Louis jesi li lud primetiće nas."Kažem mu dok se on nasmeje. ,,Ovo je naša noć i neće je niko kvariti."Sada smo visoko na nebu,jedno naspram drugog držimo se za ruke.Pogledamo ka dole i vidimo malu udaljenu tačku koja predstavlja vilu.Prostranu plažu i more. ,,Želeo sam ovo dugo.."Tiho je rekao a zatim me zagrlio.. ,,Hajde malo da se igramo.."Uhvati me za ruku a zatim velikom brzinom krene prema moru. ,,Louis!"Vrisnem uplašeno dok se nasmeje. ,,Ne plaši se."Tiho kaže dok počnemo nisko leteti dok vrhovi naših nožnih prstiju seku vodu.A zatim ponovo krene visoko leteti. ,,Hajmo u potragu."Kaže razigrano dok počnemo lutati nebom..,,Hajde da dataknemo zvezdu."Rekao je gledajući u jednu. ,,Ti si lud to je nemoguće."Nasmeje se a zatim me povuče ka gore. ,,Sa nama sve je moguće."Nasmejem se a zatim krenem sa njim.Odavno se nisam osećala ovako dobro.Ovo je bilo nešto što davno sam izgubila.Onaj osećaj neustrašivosti i jebene divljine..Kretali smo se sve visočije i brže. ,,Louis."Zaustavi se a zatim me pogleda.Pribijem se uz njega a zatim ga poljubim nežno,kao da mi je ovo prvi poljubac.Isti osećaj uzbuđenosti i radolznalost je oblio moje telo.Mazim njegov obraz dok naše usne se međusobno igraju. ,,Šta misliš da skočimo odavde pravo u vodu?"Upita me ali i da kažem ne, on će to uraditi. ,,Hajde,sledeći put ćemo istraživati kraj neba."Nasmejem se a zatim ga još jednom poljubim.Uzme me u naručje a zatim odjednom osetim kako velikom brzinom padamo.Vrisnem dok mi vetar koji pravimo smeta očima,za nekoliko sekundi smo duboko u vodi.Izronim a zatim krenem uzimati vazduh.Gde je Louis?Počnem ga tražiti ali ni traga ni glasa o njemu. ,,Louis!"Uplašeno povičem a zatim vrisnem kada osetim kako me nešto vuče ka dnu.Vrištim dok voda polako mi puni usta a zatim duboko ispod vode vidim njega kako se smeje.Gurnem ga od sebe a zatim izronim,a zatim i on za mnom. ,,Šta je bilo mala?"Poprskam ga dok se nastavi glasno smejati. ,,Ti si lud.Presekao si me!"Pokušavam potisnuti osmeh dok počne plivati prema meni.Počnem plivati prema obali dok osetim ponovo njegovu ruku na mom zglobu,povuče me ka njemu dok se okrenem ka njemu.Poljubim njegove usne dok me podigne u vis,moja stopala su u vodi dok je ostatak tela u vazduhu. ,,Louis da se nisi usudio."Nasmeje se zlobno a zatim me potopi.Vrisnem pod vodom dok nastavi sa potapanjem.Ubiću ga.Povučem ga za nogu dok se za par trenutaka nađe ispod vode.Prisloni usne na moje praveći poljubac ispod vode.Izronimo dok me čvrsto drži oko struka. ,,Da nismo vampiri pitao bih da li ti je hladno i džentlmenski ti ponudio prevoz do obale ali pošto jesi onda.."Ne čekam da završi rečenici već se nasmejem. ,,Ti džentlmen?"Krenem se smejati dok me uvređeno pogleda. ,,Izvini molim te nisam?"Odmahnem glavom. ,,Žalim ljubavi ali prvi džentlmenski gest od tebe sam dobila večeras kada si mi izvukao stolicu da sednem i to sam pazila da je povučeš da se ne poljubim dupetom pod."Sada se on počne smejati. ,,Pa nisam toliki idiot."Protrljam naše noseve. ,,Znaš dobro da ne volim te pederske i ulizivačke gestove."Klimne glavom a zatim me poljubi u rame. ,,Hoćemo li?"Klimnem glavom dok se nasmeši. ,,Obgrli me rukama oko vrata."Klimnem glavom dok mu se doslovno popenjem na leđa a zatim obgrlim rukama njegov vrat.Nisam mogla zamisliti da može toliko izdržati.Nikada se lepše nisam osećala..Napokon smo stigli do obale gde se srucio na pesak.Krenem ljubiti njegova leđa.Yadihano se okrene ka mene dok se nasmejem a yatim krenem ljubiti njegov vrat koji je prekriven peskom. Moja ruka krene ka njegovom me]uno#ju otkov;avam njegove farmerke. ,,Ti bi još?"Upita me dok klimnem glavom. ,,A ja što sam plivao više od pola sata do ovde i što si me zamalo ugušila to nikom ništa."Nasmejem se a zatim se pritisnem uz njega,prilepljena košulja na mom telu mu zapada za oko,nekoliko otkovčanih dugmića,vragolasto se nasmeši a zatim prođe rukom preko mog tela. ,,Moraš da jedeš."Ozbiljnim izrazom lica mi se obrati. ,,Hoću."Klimnem glavom dok prisloni prst na otkopčani deo košulje.Polako spretno je otkovčava dok me odmerava pogledom. ,,Predomislio si se?"Upitam ga.Nasmeje se zavodnički dok pređem rukom preko njegovih prsa. ,,Nisam se ni premišljao."Skinem njegove pantalone a zatim i bokserice. ,,Kao i uvek nestrpljiva."Nasmeje se a zatim zagrize moju donju usnu,proizvedem dubok grleni jjecaj zadovoljstva.Prevrne nas sada je iznad mene i kao i uvek želi biti glavni u ovom. Skine košulju sa mene a zatim počne ljubiti moje grudi,tiho prostenjem njegovo ime dok se zadovoljno smeši. Zagrizem donju usnu zatvarajući oči od zadovoljstva.Uđe u mene,tiho zacvilim dok me podigne od peska a zatim krene se jače napinjati u mene. ,,Louis.."Njegove ime pobegne sa mojih usana dok bezuspešno ih tražim.Potrebne su mi,želim ih sada..Ali one su zauzete na mom vratu.Odmaknem se par cenitemara obgrljujući njegovo lice dlanovima,prislonim usne na njegove stvarajući snažan poljubac.Noć nije mogla biti lepša.Plažom odjednuknu naši izdisaji. ,,Volim te Catrin Black.."Tiho kaže spuštajući moje telo na pesak dok se opušta u meni..Legne pored mene a zatim me pribije uz sebe.Poljubi moj vrat nežno a zatim osetim kako se njegovo disanje postaje sve mirnije...Sklupcam se u njega i primim ga prisnije uz sebe..Pomazim mu ruku dok on ispreplete mojom,sklopim oči a zatim utonem u duboki san..
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vampire Blood
Fanfic,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...