Part5-I hate you!

1.5K 100 9
                                    

Ogromna knedla u mom grlu je zastala i ne moguće ju je progutati.Gledam njegove oči u kojim mogu videti samo bes.Otežano diše,usne su mu sakupljene u jednu crtu i nepomeraju se.Čuje se njegovo krckanje zuba.O da baš je besan.Pokušavam biti neutralna,i pokušavam glumiti kako mi nije stalo do onoga što priča.Pokušavam biti ledena ali ne mogu.Njegov pogled me ubija. ,,Znači tako.."Razbi tišinu među nama a zatim se počinje vrteti oko mene kao  zver oko plena. ,,Ideš po malo krvi je li?"Njegov glas je promukao i tako dubok,kao da priča iz bunara,mojim telom prođoše trnci. ,,I malo da se zadovoljiš."Kaže te mi uhvati bradu prstima okrenuviši prema njemu,istog trena sklanjam prste sa njegove brade ubijajući ga pogledom. ,,Šta tebe zanima gde sam i šta radim?Nisi mi ništa!Da si mi dečko pa da i razumem ali nisi!Nisi mi niko i ništa!"Derem se na njega gurajući ga rukama koje su na njegovim grudima,ne pomiče se.Ma koliko jako gurala pomakne se za par centimetara i ponovo se vrati na mesto. ,,Moja si Black!"Kaže prodorno što u meni stvori ogromnu količinu besa. ,,Nisam tvoja shvati!!"Vrisnem na njega dok se on zlobno nasmeši.Odužuje mi se za to što je besnio dok sam mrtva hladna gledala u njega.Sada on to sve radi isto. ,,Ko si ti meni da naplaćuješ nešto?!Ti si običan ludak!"Moje oči  tamne a očnjaci počinju da se izražavaju,gledam pravo u crvene oči,smeši se dok mu se ističu očnjaci,izgleda tako jebeno privlačno. ,,Ti si moja lutka sada.."Kaže te mi se približi,odaljavm se od njega dok se on sve bliže približava meni.Pribijam se uz zid i sama sebi pravim zamku.Prislanja ruke na zidove dok se njegove snažne mišićave ruke se ističu kao i vene na njima.Njegove grudi ubrzano se spustaju i podižu,njegove usne su još uvek izvijene u taj osvetnički osmeh. ,,Jesi li me odmerila?"Pita dok se približi meni,prislanjam ruke na njegove grudi a zatim pokušavam ga odgurnuti ali ne uspeva. ,,I dalje tako borbena."Kaže te pređe rukom preko mojih usana.Ispustim jedan oštri uzdah čim osetim kako lagano pristiska moju donju usnu. ,,Tako prokleto lepa i zla."Njegovi prsti nešto grublje prođu po mojoj bradi i obrazima. ,,Tako te prokleto želim.."Kaže te svoje telo pribi uz moje.To mi onemogućava normalno disanje.Prislanja mi prst na kraj mojih usana,dok polako ih pomiče gledam par trenutaka njegov prst a zatim njegove oči. ,,Prestani.."Jedva čujno i ne pomerajući usne kažem te se on nasmeši i pribi svoje čelo uz moje.Njegove usne se pomiču mojim,i čekam trenutak kada će spustiti na moje,osećam njegove usne na ćošku mojih,kako se pomiču na moj obraz praveći nežne izazivajuće poljubce a zatim ponovo se približavaju ćošku usana a zatim prelazi usnama preko moje donje ne spajajući ih,uzdišem duboko dok se on nasmeši te ih spoji.Mojim telom prođe neka struja pri njegovom poljubcu,pravi nežne pokrete usnama.Nežno prelazi preko mojih usana njegovim,spajajući ih sada što strastvenije.. Njegov jezik oblizuje moje usne i želi ući u moja usta što mu istog trena dopuštam,isprepliće jezik mojim a zatim se grubo igraju ,pribija me još više uz zid dok moje noge se obmotavaju oko njegovog struka.Moje ruke su u njegovoj bujnoj gustoj kosi dok se njegovi pramenovi uvijaju pod mojim prstima. Nevolje na delu.Mislim pa se slabašno nasmeših a zatim nastavim poljubac.Nedostaje mi vazduha te odvojih usne od njegovih gledajući njegove usne formirane u osmeh,njegovi očnjaci me izluđuju kao i još uvek crvene oči,razbarušena kosa.Izgleda tako prokleto prelepo.Uzdahnem pri pomisli šta sam uradila dok me on spusta na pod. Nastavi ljubiti i sisati moj vrat gde se namrštim kad njegovi očnjaci ugrizu moju kožu na vratu. ,,Nemoj Louis."Tiho kažem dok on nastavi da se igra sam mojom kožom na vratu. ,,Nemoj."Tiho stenjajući kažem dok se nasmeši.Skupim snage te se otrgnem od njega. ,,Nemoj kad ti kažem!"Proderem se na njega a zatim raširim ruke,on skupi usne a zatim se zlobno osmehnu. ,,Mrzim te."Kažem te prođem pored njega gde me ošinu njegov ubitačni pogled. ,,Najbolje je da zaboravimo na sve ovo."Kažem te uzmem pidžamu iz ormara i odem do kupatila zaključavajući ga.

xxx

,,reci mi sve što znaš o Louisu Tomlinsonu!"Hvatam za ruku crnokosu devojku crvenih očiju sateravajući je u ćošak.Nismo progovorili ni reč od one noći kada smo se poljubili.Ona me zbunjeno gleda. ,,Ali rekla si onog dana da te on ne zanima"Zbunjeno kaže dok prevrnem očima. ,,Sada me zanima pričaj."Ona duboko uzadhnu te pogleda moj vrat. ,,Ponovo te je obeležio?"Zapanjeno kaže te stavi ruku na usne koje su prekrivene cvrvenim karminom. ,,Ovo mi ne ide u glavu.Cela škola priča o tome kako sam oboležena a ja ne razumem ništa"Sležem ramenima a zatim se prislanjam na zid. ,,Osećam se iskorišćeno."Tiho priznam a zatim dobijem na sebi crveni pogled. ,,Slušaj..Louis je veoma opasan,sve devojke se lože na njega.Samo jedna devojka je bila obeležena u njegovom životu ali sada je nema,ne bih da ti pričam o njoj.Ti si prva posle nje koja je obeležena čak dva puta.I to znači da si njegova,njegovo vlasništvo,može da radi sa tobom šta god poželi,ako ga ne slušaš moraćeš ispaštati."Tiho kaže dok ostajem skamenjena. ,,Ja sam samo svoja i niko mi neće govoriti šta trebam da radim."Odmahnem glavom dok ona uzdahne. ,,Svi ga se boje pa i ti ćeš"Kaže te prisloni ruku na moje rame. ,,Neću..Ja ga se ne bojim."Kažem ponosno i samouvereno. ,,Catrin veruj mi,on zna tako psihički ubiti da možeš poludeti..Nemoj ga izazivati"Kaže te duboko uzdahnu. ,,I ne samo psihički već i fiziički ti može nauditi..Nemoj ga izazivati to ti je moj iskren savet."Kaže te se odalji od mene. ,,Više ti ne smem ništa reći..Sve ostalo ćeš saznati sama.."Odalji se od mene i brzinom vetra nestane.

xxx

Ulazim u sobu još uvek pod utiskom njenih reči.Da li je on stvarno tako opasan?Ko je uopšte devojka koja je bila obeležena pre mene?prstima prelazim preko ugriza koji polako zarasta.Sama sam u sobi,već nekoliko dana nismo reč progovorili,ponašamo se kao da smo stranci,niko ne govori ni reči.Ponekad mi je tako nelagodno a poneka to mi stvarno prija.Ignorišemo jedno drugo i to nam stvarno dobro ide.Čujem otvaranje vrata,ne okrećem se jer znam ko je u pitanju.Liama nisam videla već dva dana,vidim ga iz gužve i odmah skrenem pogled s njega,jer me njegove reči i mržnja ubija.Kao što rekoh u sobu ulazi ni manje ni više Louis Opasni Tomlinson.Kraičkom oka me zagleda dok padam na krevet,oblizuje svoje usne a zatim skreće pogled sa mene,kreće se ka kuhinji bez ijedne reči.Napetost se može namirisati u vazduhu. Uzimam laptop na noćnom stočiću i pustam pesmu od Lane Del Rey  Summertime Sandess,smeši se a zatim počinjem tražiti slušalice. ,,Nemoj tražiti slušalice,slušamo oboje"Kaže te legne na krevet.To su njegove prve reči posle 5 dana ćutanja. ,,Nisam znao da i ti slušaš smrtnike."Ponovo se oglašava njegov specifični glas dok klimnem glavom. ,,Slušam ih"Kratko odgovorim te se prepustim pesmi.Ovo sam slušala kada smo ja i Liam raskinuli..Bilo je leto..Samo što tu 'Letnju tugu' nisam osećala.Duboko oštro sam uzdahnula a zatim kraičkom oka pogledala prema plavo-zelenom pogled koji je prikovan uz mene.Mešavina zelene i plave boje je tako uočljiva.Kada ga dublje pogledam mislim da se gubim u njima,njegova plava prestavlja nepregledno plavo nebo a njegova zelena mnogobrojne livade i brda iznad  kojih letim.On je opasan.A ti nemaš osećaje.Kao alarm me bude reči,i odmah se prostresam.Primetio je da sam ga posmatrala i samo se vragolasto nasmejao.Okrenula sam mu leđa a zatim se sklupčala pokušavajući da zaspim.Osećam prste na mojim butinama kako se spustaju duž noge a zatim se polako ponovo podižu.Tiho uzadhnem a zatim se sklupčam još više. ,,Nisam osetio lepše usne na sebi kao što su tvoje"Šapuće na mom uhu dok se ježim od njegovih reči.Topli pojas oko mog tela postaje veći pri njegovom obavijanju ruke oko mog struka. ,,Louis prestani..Zaboravi na ono"Tiho kažem dok legne na moj krevet a zatim me privuče njemu duboko uzdahne. ,,Ne mogu ma koliko želeo.."Kaže te prisloni usne na moj već povređeni vrat. ,,Louis..."Kažem te se okrenem videvši divlje plave oči na meni. ,,Zaboravi..kao i što sam ja"

Izvinite zbog gresaka sigurno ih ima i previse nego sto bi trebalo :)) ♥

Nastavak kao sto znate nema uslova :) 

Sutra postavljam sledeci deo :) ♥

U komentar pisite sve sto mislite o prici..♥

Molim  vas vote i com ♥♥♥♥

Vampire BloodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora