On ljuto se okrenu te,siđe sa kreveta ljuto zlazivši u hodnik spreman da ode. ,,Večeras se obuci za žurku!"Dovikne te me ostavi zbunjenu.Koja žurka ?O čemu priča?Ovde su bilo kakave žurke zabranjene,kao i izlasci.Mrzim kada me neko ostavi zbunjenu.Uzdahnem te nastavim kunjati na krevetu i raszmišljati o onom poljubcu.Naravno.Od one noći mi ne izlazi iz glave.Tako mekane usne.Tako nežne a u isto vreme tako grube.Mogu još uvek osetiti pritisak na mojim usnama kad god pomislim na to.Oblizujem usne dok sklapam oči videvši njegove usne,lik,oči,nasmešim se na trenutak a zatim upadnem u duboki san.
xxx
,,Hajde oblači se"Grubo kaže te dođe do mog ormara,stojim skrštenih ruku blizu ormara. ,,Neću!"Kažem te on otvori ormar. ,,Ostavi mi stvari"Kažem te ponovo zatvorim vrata ormara on me ošinu pogledom a zatim me pribi uz vrata ormara. ,,Mogu sa tobom da radim šta god poželim.Nemoj me ljutiti već se oblači"Prekori me pogledom,dok se ja zlobno nasmešim a zatim ga ubijem pogledom. ,,Ja ne želim da idem na bilo kakvu žurku.Jasno?"Svaki reč izgovaram sporo dok on lupi pesnicom u vrata ormara dok ja zatvorim refleksno oči kada njegova pesnica udari o vrata. ,,Onda ću te ja obući."Ovatvara ponovo vrata uzimajući crnu kratku haljinu i crne štikle. Približi mi se dok mi da znak da podignem ruke,odmahnem glavom. ,,Ne izazivaj me."Kaže kroz zube te svoje telo pribi uz moje. ,,Neću da idem."Kažem grubo dok se njegove ruke nađoše na rubu moje majce. ,,Hoćeš i te kako."Kaže mi te mi majcu provuče kroz glavu skidajući je.Skida mi farmerke a zatim ma baca na krevet svo vreme se odupirem ali on je jači sto puta od mene. ,,Kunem ti se ako mi se još jednom odupreš da ću te tako jako jebati da ćeš krvariti dva dana."Njegove odvratne reči tako ljigavo izlaze iz njegovih usta.Želim ga ubiti na licu mesta.Samo stiskam oči i zube dok mi navlači crnu top šljokičastu haljnu,obuva mi crne štikle dok on popravlja crnu košulju na njemu,dolazi do ogledala i poprvalja svoju uzdignutu kosu ponovo.Mrko ga gledam a zatim prekrštam ruke sedajući na krevetu.,,Polazi."Kaže te me uhvati za ruku i povuče me ka prozoru. ,,Iskači" kaže te ponovo odmahnem glavom. ,,Nema šanse."ON se kiselo nasmeši te pogleda šipku . ,,Siđi niz ovo i onako si obdarena za takve stvari."Ošinem ga pogledom te ponovo odmahnem glavom. ,,Kunem ti se,ozbiljan sam u vezi od malo pre."Uzdahnem te se uhvatim za šipku i lagano siđem.Nije toliko visoko ali bih se mogla polomiti se.Onda bi preživljavala najgore bolove u životu i čekala da kosti zarastu dva dana.Možda mi to nije loša odluka. ,,,Da se nisi usudila"Kaže te skliznem gazeći pokušenu travu. ,,Šta pokušavam?"On skoči spretno se dočekajući na noge..Kako je to uradio?Provlači ruke kroz kosu a zatim me povlači za ruku. ,,Budi tiha..Idemo"Otvori kapiju te je spretno zatvori,uzme moju ruku,a zatim priđe crnom autu i otvori ga,uđem u njega a zatim čujem kako zaključava vrata.Ovo ne valja..Uzdišem osećajući njegov parfem u kolima,pored mene se za sekundu stvara seđokosi momak,pali automobil dok krećemo ka meni nepoznatoj ulici.Sa obe strane ulice se nalaze napuštene kuće dok na kraju se vide prigušena svetla i senke. Zastajemo ispred nje. ,,Radi ono što ti kažem jasno?"Odmahnem glavom dok on grubo zarobi jednom rukom moju bradu davajući mi pogled na prelepo lice smeđokosog momka. ,,Rekao sam ti nešto"Sklanjam ruku nežno prelazeći preko vilice koja boli od njegovog stiska. ,,Proklet bio."Kažem tiho kroz zube,dok on ignoriše me otvarajući mi vrata. ,,Čuo sam te"Izlazim iz auta ignorišučći njegove reči. Pokušavam krenuti ali njegova ruka oko mog zgloba me sprečava u tome. ,,Catrin..bolje ti je da ne izazivaš."Preokrenem očima dok isprepliće prste mojima,moja šaka izgleda tako malena u njegovoj ogromnoj ručetini. ,,Nasmej se."Govori mi na uho dok se približavamo kući gde na vratima kuće nas dočekuju dva momka jedan crnokosi a drugi plavokosi,odmeriše me od glave do pete.Bože u šta sam se uvalila. ,,Dobra ti je ova mala Tomlinson."Ona šetajuća galerija od crnokosog momka dobaci dok se kiselo nasmešim. ,,Šteta.samo je moja."Njegov glas se čuje dok mojim telom prođe jeza.Ako moji saznaju bilo šta..o ovome sahraniće me živu. ,,Bonbonice kako se zoveš?"Pita plavokosi momak,nemoj bonbonica da te zvekne idiote. ,,Cartrin."Kažerm kratko te se on nasmeja. ,,Ja sam Niall Horan lepotice."Uzdahnem želeći da mi razbijem tu njegovu odvratnu facu. ,,Drago mi je."Promrljam dok me Louis pribi još više uz sebe. ,,Meni još draže."Namigne mi te da rukom znak da krenemo. ,,Izvolite u raj."Kaže te se Louis tiho nasmeja a zatim mi stisne ruko ubijajući me pogledom. ,,Nasmej se.."Kaže tiho kroz zube,već ljut mojim ponašanjem nabacim lažni smeh. ,,Za vas dvoje specialno mesto.."Pokaže na separe,dok se ja već gušim u dimu cigareta,i alkoholu,drogi.Reflektori blješte svuda po ogromnoj prostoriji dok se pijana tela njišu u ritmu muzike. ,,Želite nešto popiti?Malo sveže krvi?"Louis i ja klimnusmo gavom,dok sedimo na ugaonoj garnituri.Pokušavam odvojiti ruku od njegove ali ne uspeva.Uskoro nam se pridružuju četvorica momaka gde je među njima onaj Harry i Liam..Gleda me tamnim pogledom,punim prezira. ,,O pa koje to nama došao.."Kaže Harry koji se pozdravi sa Louisom a zatim i samnom,prisloni usne na moj obraz dok mu uzvratim nesigurni poljubac.Liam se pozdravi sa Louisom dok mene samo pogleda.U šta se on to pretvorio?U mafijaša?U šta?Ako sam ja upala u govna zar je i on?Njegov pogled se zaustavlja na meni odmeravajući me a zatim sa prezirom me nastavi gledati.Uskoro nam se pridružiše 4 devojke jedna sede u Liamovo krilo grleći ga,prevrnem očima kada vidim da to isto rade i one dve samo jedna mirno kao i ja stoji pored onog crnoskog momka kojem ne znam ime. ,,Catrin tako?"Progovori crnokosi momak klimnem glavom dok mi on pruži ruku. ,,Ja sam Zayn."Klimnem glavom a zatim se lažno nasmejah. ,,Ja sam Perrie."Plavokosa devojka se predstavi dok joj se osmehnuh koliko mogu. ,,Ja sam Catrin."Kažem tiho dok ona klimnu glavom.Pogled mi se zaustavi na smeđokosom momku koji me neprestano posmatra.Ne mogu više da izdržim..Liam me prezire i njegove misli mržnje su upućene meni.Ne mogu više.Postaje sve više zagušljivije za mene dok prislonim usne na Louisevo uho. ,,Moram u toalet."On klimne glavom te mi pokaza put,pokušam krenuti dok me on zaustavi. ,,Nemoj da si pobegla."Tiho me upozori dok klimnem glavom a zatim krenem uz stepenice,o čiju su ogradu naslonjeni pijani parovi.Ljube se,hvataju.A ni sami ne znaju gde su.Njima je lepo a meni ne.Ulazim po Louisovim instrukcijama u toalet zateknuvši prelepo sređeno kupatilo.Umijem se i duboko uzadhnem. ,,Šta se dogodilo između tebe i Liama?Znate se?"Poskajujem u mestu kada osetim vreo dah na mojoj kosi. ,,Do vraga Louis."Kažem te ga odgurnem od sebe. ,,Prestani me plašiti tako"Kažem mu grubo dok pokušavam izaći iz toaleta ali njegova ruka me povlači sebi a zatim me stavlja na lavabo. ,,Hoću odgovore Catrin"
Izvinite zbog gresaka..
Vote i com plizz ♥
NHastavak posle minimum 10 votea ♥
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...