57Part-Romantic dinner on beach

596 54 6
                                    

Dugo se ovako bolno nisam osećao..Mojim telom je prolazila neka toliko jaka bol da su mi od nje klecala kolena.Čujem njene jecaje koji postaju svakim trenom sve glasniji..Suljam se niz vrata stežiću svoju kosu. Papučaru..Plačipičko.. Glasovi moje tamne sene ne prestaju da me kritikuju.Prestanite..Naglašavaju me i nastavljaju sa svojom kritikom.Pokušavam ih potisnuti ali ne mogu.Vazduh postaje sve zagušljiviji a sve oko mene postaje tesno..Počinjem teško disati.. ,,Prestanite!"Povičem a zatim  ih potpuno utišam.Ne čuje se ništa,čak ni oni jecaji..Sve se utihnulo..Uzdahnem olakšavajuće..Osetim vibraciju u džepu.Niall..

*Na plaži je postavljena večera.*


Na nju sam potpuno zaboravio.Ustanem a zatim mirno pokucam na vrata. ,,Catrin.."Tiho kažem dok za divno čudo čujem obrtanje ključa.Otvori vrata. ,,Večera..na plaži.."Tiho kažem pokušavajući da je ne gledam u oči. ,,Dobro."Kaže kratko dok uzdahnem.Prihvatila je?Zašto?Zašto se ponaša da je pre neki miuta nisam napao? ,,Odeća je u garderoberu."Trudim se da ne zvučim iznenađeno.Pogled joj  je prikovan na moje oči i to me čini nervoznim.. ,,Gde je?"Upita me,njen ledeni ton me i te kako izluđuje.. ,,Pokazaću ti,moram i ja uzeti stvari."Krene za mnom,pored mene je prekrštenih ruku,hoda onim đavoljim hodom koji bi svakog muškarca doveo do ludila tako i mene.Nisam nikada to krio.Skrenem desno ulazivši u garderober prepun uredno poslaganih stvari koji su visili na ofringerima.Fioke u kojoj je složen nakit svih vrsta, od srebrnih do dijamantskih ogrlica,narukvvica,prstenja,minđuša,satova koji su vredeli čitavo  bogatstvo.Sa leve strane su bile haljine najpoznatijih dizajnera a sa desne muška odela..Garderober je bio podeljena na muški i ženski deo.Krenem ka desnoj strani prelazivši pogledom preko odela uredno složenih po bojama.Uzimam crne uske pantalone i košulju,otvorim deo sa cipelama uzimajući takođe crne.A zatim za oko mi zapadnu satovi..Uzmem metalik sivi roleks..Okrenem se videvši kako lagano prelazi preko materijala svake haljine..Izvučem jednu,postpuno jednostavnu belu haljinu koja će joj tako dobro prristajati. ,,Probaj ovu.."Kažem joj dok njen pogled sa haljina napokon stigne do mene i konačno pažnju sa haljina vrati na mene.Ali to ne traje zadugo.Pogled joj je prilipljen za haljinu,prislanje svoje tanke prste sa obe strane haljine opipavajući materijal.Skenira je pogledom od glave do pete.Šta tu ima da se gleda?Nikada neću razumeti nijednu devojku oko ovog prokletog sređivanja.Uzima je iz mojih ruku dok lagano bela tkanina se izvlači iz mojih prstiju. ,,Koliko mi daješ da se sredim?"Upita me dok u glasu ne prepoznajem nijednu vrstu ushićenosti niti bilo čega što bi me navelo da stvarno želi otići na ovu večeru. ,,Uzmi koliko god hoćeš vremena." Kažem joj pokušavajući da odglumim kako mi je svejedno.Ona klimne glavom a zatim joj pogled preleće preko nakita.Prelazi pažljivo prstima preko srebrne ogrlice sa kraljevskim radom.Za oko mi zapadne jedna dijamantska ogrlica takozvana Tiffany ogrlica sastavljena od niza sitnijih dijamanata i malo većeg dijamantskog priveska u obliku suze.

Za oko mi zapadne jedna dijamantska ogrlica takozvana Tiffany ogrlica sastavljena od niza sitnijih dijamanata i malo većeg dijamantskog priveska u obliku suze

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uzmem je a zatim stanem iza nje stavljajući odelo preko fioka,pogledam prema ogledalu. ,,Okreni se prema ogledalu."Kažem tiho dok me posluša.Prislonim na njen vrat dijamantsku ogrlicu. ,,Mislim da ti savršeno pristaje."Kažem gledajući u ogledalo,pažljivo opipa ogrlicu a zatim klimne glavom.. ,,Da.."Tiho kaže a zatim je skine sa vrata.Uzme minđuše koje idu uz ogrlicu na brzinu uzme crne sandale na visoku štiklu..Mislim da joj to i nije pametan izbor ali neću se mešati.Uzmem stvari i odem do jedne od soba..Ovo je naša prva večera,čak i kada smo bili u srećnoj vezi nijednom nismo otišli na večeru.U stvari jesmo,ali ta večera nije dugo potrajala..Svega nekoliko minuta i to je bilo čista zabava..Nismo se  preterano sređivali šta više u dnevnim kombinacijama otišli u prefinjeni restoran na periferiji Oxforda.Usnama mi zaigra osmeh kada se setim tih dana.Samo ona i ja pravimo nevolje.

Vampire BloodWhere stories live. Discover now