41.Part-Rule

920 86 15
                                    

,,Neke stvari se odjednom dese..Kao što smo se desili ja i on.
Sami.
Među milion nevolja..
Bio je moj izazov,moja velika nevolja..Ma koliko bio mračan bio je ono svetlo na kraju tunela,ona iskra nade za bolje sutra kada pomisliš da je kraj..Iza svakog kraja krije se novi početak..Novi izazov.Kad misliš da je kraj nije,jer zauvek nije trajno a zbogom nije kraj..
Sve se sa razlogom dešava.
Sve je povezano i tako komplikovano..To valjda čini život i ovaj svet.''
-Catrin Black

LOUIS P.O.V

Otvaram jedno pa drugo oko,zaslepljuje me svetlost i odmah i zatvaram..Cela glava mi pulsira i užasno me boli.Šta se sinoć desilo?Prođem rukom kroz kosu a zatim duboko uzdahnem.Opipam desnu stranu kreveta osećajući hladnu izgužcanu tkaninu.Ustanem otvarajući oči,pogledam oko sebe,sve je na svom mestu.Pokušavam se setiti šta je bilo ali jednostavno ne mogu.Ustanem sa kreveta a zatim se uputim ka ormaru,uzmem trenerku i majcu a zatim se obučem.Gde je ona?Ah..Moja glava..ubija.. ,,Daj Niall prestani!"Aha tuje,čuje se..Izađem iz sobe videvši ludnicu u kući.Bolje da se vratim u krevet..Okrenem leđa. ,,Louis Tomlinson!"Čujem Catrinin glas nabacim osmeh i okrenem se prema njoj.Silazim polako niz stepenice. ,,Dušo ima li neki lek za glavu..Užasno me boli."Ona se nasmeje kiselo prilazivši mi sa rukama na bokovima. ,,Prolazi u kuhinju,hajde."Nakrivi glavu dok je poslušam. Krenem prema kuhinji uđem u nju i mogu videti opštu havariju u njoj.Moji drugovi posedali na stolice a glave im na stolu,svima su krpe zavijene oko glave sem Zaynu..Đubre jedno on nas je odveo,pa tačno ću ga ubiti..Zmnao sam da će da nas napije.. ,,Hajde i ti u red."Lupi me po dupetu a zatim sednem na stolicu.Osetim oko glave vlažnu pamučnu tkaninu,zaveže iz sve snage,to je uradila namerno znam je. ,,Snajkino hoćeš još da piješ?"Catrin mu ponudi čašicu tekile. ,,Daj snajka nismo se tako dogovrili." ,,Aha..Nismo se tako dogovrili.Mi se koliko znam nismo dogovorili da se napijete kao letve."Govori strogim glasom dok se nasmešim na kraju usne.Tako je seksi kada je ljuta i stroga.Kraičkom oka me pogleda. ,,Šta se ti keseriš?Nisi ni ti bolji."Moj smeh odjednom nestane. ,,Idemo redom.Harry sećaš li se šta si sinoć radio?"Upita ga dok on odmhne glavom naslanjajući glavu dlanom. ,,Znam samo...da si ti.."Kaže kroz zube ono 'ti' i uperi prst u nju. ,,Vozila moju bebicu.To ti nikad neću oprostiti.Tako si je brzo vozila.Mogao je neko da se ispovraća na zadnjem sedištu."Besno govori dok se suzdržavam da se ne nasmejem.Nagne se na sto i pogleda ga duboko u oči samo kako ona to zna. ,,Mogla sam te ostaviti tamo a onda se ti snalazi kako god hoćeš."Kaže besno dok on namršten zaćuta. ,,Ti Niall?Sećaš se ti nečeg?"Upitam ga dok on napravi *Puppy face* a zatim odmahnem glavom..,,Sećam se nešto malo,ono kao kroz maglu."Pokaže prstima količinu dok ona prevrne očima,stoji nekoliko centimetara udaljena od nas sa rukama na bokovima.Uzela je ulogu majke a mi dece.. ,,Ti Zayn?"Upita ga dok se nasmeši. ,,Posle onog fajta odmah sam se otreznio."Počeše se po glavi.. ,,,Ali i mene malo bolucka glava."Požali se praveći bolnu facu. ,,Aha.."Klimkne glavom a zatim me pogleda  ledeno plavim očima koje bi možda kod drugih izazvalo strah ali ne i kod mene.. ,,Ljubavi moja, sećaš li se ti ičega?"Odmahnem glavom držeći se za čelo. ,,Ne ljubavi.."Osmehnem se kiselo dok mi uzvrati osmeh.Čuje se lupanje vrata,Niall momentalno podigne pištolj koji stalno nosi sa sobom prema pravcu gde zvuk dopire.Iz hodnika izlazi Perrie sa kesama. ,,Oh ekipa od sinoć je tu.Niall spusti pištolj vaša sam.''Nasmeje se pri kraju usne,Niall spusti pištolj a zatim ga vrati na mesto. ,,Jesi li kupila aspirine?''Upita je crnokosa devojka klimne glavom a zatim stavi kese na radni element. ,,Od danas u kući počinju nova pravila..''Catrin pljesne dlanom o dlan a zatim iz radnog elementa izvadi veliki hamel papir koji Zayn koristi za crtanje.Okrene ka nama,na papiru su jasno ispisana pravila. ,,Prvo da se zna da ste pod kaznom.Niall,nema hrane u sobi.Harry nema izlazaka sem ako imaš neku ozbiljnu vezu a pošto je nemaš nema izlaska.Zayn,tebi Perrie smišlja kaznu..Louis nema seksa do sledeće nedelje.''Pokloni mi zlobno-kiseli smešak. ,,Daj Louis šta je ovo,molim te reguliši..Daj pa nismo mi magarci.Pa hajde molim te.''Niall se pobuni,mislim da će mu biti teško kada počne hodati u snu i kad dođe do njegovog frižidera,otvori ga neće zateći ništa..Samo pustinju Saharu.. ,,Daj Louis reci nešto jebote ja ne mogu da ne kresnem tri najmanje na dan..''Krenem nešto da kažem. ,,Usprotiviš li se nećeš imati seks do daljnjeg.''Ne mogu sa verujem da mi je seks zabranila.Pa kako ću ja?Napravim nezadovoljni izraz lica dok uzdahnem iznervirano. ,,A meni?"Perrie se nasmeši kiselo a zatim ga pogleda. ,,Kazna je da ćeš sa mnom odgledati sve romantične filmove koje sam nam kupila,nema boksa i utakmica.Nema cigara."Uzima paklicu cigara sa stola a zatim se zlobno nasmeši kada je baci u kantu za smeće. ,,Ono kad ti žene određuju šta ćeš da radiš."Zayn ćuti i smireno gleda u Perrie a mogu zamisliti koliko je besan u sebi.Cupka nogom to je prvi znak da je nervozan.Njih dve nas odlično poznaju i znaju gde su nam bolne tačke. ,,A sada pravila."Perrie odvije umotan papir a zatim počne čitati. ,,Prvo pravilo:Svi u kući moraju biti do 22:00 uveče.
             Drugo pravilo:Sva alkoholna pića se bacaju u kući.
             Treće pravilo:Zabranjeno pušenje.
             Četvrto pravilo:Zabranjeno dovođenje kurvi to jest prostitutki i ostalih lakih devojaka u kuću.
             Peto pravilo:Pomaže se u kućnim poslovima,Perrie i Catrin više neće same raditi u kući dok se Zayn,Louis,Niall,Harry i Liam koji sinoć nije došao kući izležavaju."
             Dotle sam slušao više nisam ni hteo,odlutao sam u svoj svet..Pitam se kako će Catrin izdržati a da me ne oseti do sledeće nedelje.Kraičkom oka je odmerava,prokleto je prelepa,uske trenerke koje pokazuju njenu zategnutu zadnjicu i moja majca bez rukava koja joj sakriva obline,uredno vezana kosa u visoki rep bez šminke.Stoji mirno i sluša šta Perrie priča neprestano klima glavom dok je njen pogled bez ijedne emocije.   ,,Jasno? Upita Perrie dok Niall podigne ruku. ,,Reci Niall."Da mu reč dok se i te kako zainteresujem šta će sad reći. ,,Šta ako se mi ne složimo sa tim pravilima?"Niall ponosno pita kao da je našao planetu vampira. ,,Nas ima više vi ste samo dve."Ona se nasmeše zlobno a zatim se pogledamo. ,,Onda ćemo mi otići.Pa kud puklo da puklo."Catrin kaže ozbiljnim tonom.Ko?Šta?Neću da Catrin ode. ,,Niall sedi ćuti i slušaj šta ti govore."On se izbeči na mene njegovim plavim očima od iznenađenosti. ,,Koliko sve ovo traje?"Upitam ih dok se Catrin pobedonosno nasmeši. ,,Imate rok da se popravite nedelju dana ako to ne učinite,pravila će biti trajna."Klimnem glavom a zatim je pogledam pravo u oči. ,,Okej,dogovoreno."Iznenađeno me pogleda kao da nije ovo očekivala od mene. ,,Daj Louis,da li si normalan?"U isto vreme se sva trojica jave. ,,Bolje to nego da nemam seks."Perrie i Catrin se zlobno nasmeju dok udaraju petaka. ,,Bravio sestro prvo u srž."Perrie srećno prosikta.Ludače dve. ,,Perrie lekovi."Perrie izvadi iz kese kutiju aspirina. Uzme bokal vode i podeli nam čaše.Svakom da po jednu tabletu aspirina.Uzmem lek i progutam sa vodom. Ovo će biti dug dan..

Vampire BloodWhere stories live. Discover now