Njegov dodir se kao otrov širio mojim telom..Nisam se trebala prepustiti ali jesam..I ne kajem se zbog toga i ako bi trebala.Postao je kao droga koja se širila mojim telom..A ja sam postala zavisnik od njegovih dodira koji su me tako umirivali..Njegov dodir na meni je činio da vreme stane i da samo postojimo on i ja na celom svetu.."-Catrin Black
,,Ne dam ti nijednu cigaru da zapališ."Perrie ide u krug sa paklicom cigara u rukama dok Zayn kao kučence ide za njom. ,,Samo dim..Samo mali dimčić..Evo ovolicni."Pokaže količinu dok ona odmahne glavom.Catrin prisloni glavu na moje rame dok gledamo cirkus. ,,Pomirisaću,eto samo da pomirišem,ništa drugo."Odmahne glavom a zatim sedne pored mene posle duge šetnje po kući sa Zaynom iza leđa. ,,Vi ste ludi."Kaže Niall sa punim ustima,sa obe ruke je obgrlio sendvič u koji je stavio pola frižidera. ,,Gde je Harry?"Catrin upita dok se igram sa njenom kosom. ,,Pozvao je hot line gleda u postere onih njegovih zečica i drka."Catrin napravi gadljivu facu pri Niallovom izgovoru. ,,Koji ste vi idioti."Prokomentarišem dok me plavokosi momak pogleda me sa ljutnjom u očima. ,,Boli tebe uvo tvoja kazna poništena čim se ovako hvatate."Odmahnem Catrin glavom. ,,Nije bilo ničeg od juče između nas."Eh..to su bili dani.. ,,Znači snajka ti si zavezala kesu?Ne daš više?"Catrin se nasmeje a zatim klimne glavom. ,,Tako je snajkino..Do sledeće nedelje kesa je zavezana."Stavi glavu u moje krilo a zatim me pogleda sa osmehom. ,,Mogu ja časkom tu kesu da odvežem."Ona me pogleda naivno a zatim zagrize usnu. ,,Videćemo.."Pogledamo se a zatim oboje zagrizemo usne.Čuje se zvuk zvona na vratima. ,,Ko je sad?"Zabacim glavu a zatim iznervirano uspuhnem. ,,Otvori Zayn."Kažem mu dok se on pobuni. ,,Što ja?Idi ti!"Pogledam ga spreman za raspravku. ,,'Ajde papir,kamen,makaze." ,,'Ajde."Catrin se podigne iz mog krila dok se stranom prebacim prema Zaynu. ,,Papir,kamen,makaze!"U isto vreme govorimo dok on stavlja kamen a ja papir. ,,Ha,ideš ti!"Pokažem prstom na njega dok se on namrgodi a zatim ustane i krene ka vratima. ,,Evo šta si navalio k'o vampir na krv."Osetim ruku na mom ramenu,njen ledeni dah na mom uvetu. ,,Vešt si u ovoj igri Tomlinson."Nasmejem se zlobno a zatim okrenem glavu u stranu gledajući je kraičkom oka. ,,Vešt sam ja u svačemu.."Zagrize usnu a zatim obavije ruku oko mog struka.Iza mene je i ako je ne vidim mogu se kladiti da je sada i te kako napaljena.Možda dobijem seks i ona 'Odreši kesu' ali čisto sumnjam ona je tako jebeno uporna i tvrdoglava. ,,Imate posetu."Zayn kaže smoreno a zatim pogledamo iza njega i vidimo Johannu..Samo mi je ona još trebala. ,,Šta hoćeš?"Direktno je pitam dok se drskost krije u mom glasu.Ona se bolno nasmeši,ako je mislila to što nam pomaže da našu vrstu produžimo da se zbližila sa mnom može samo da sanja. ,,Louis."I tu je naravno ona..Catrin..Koja jebeno tako voli i poštuje moju majku pored svega što sam joj rekao.Ne mogu da je smislim.Zašto moram da je trpim.. ,,Došla sam znate zašto."Ah da..Veštičiji časovi.
Catrin brzo ustane dok samo preokrenem očima.Ma da,sigurno samo zbog mtoga dolazi..Mora da je tu nešto jače.Gledam je i ne mogu da je svarim dok ona vešto ignoriše moj pogled na njoj. ,,Louis idemo li?"Upita me dok klimnem glavom. ,,Idemo."Kažem a zatim pođem za njim. ,,A gde će ti vi ako nije tajna?"Upita Zayn koji me namršteno gleda. ,,Koliko znam među nama nema tajni a ti vidim već neko vreme vešto kriješ nešto od nas."Obližem gornju vilicu ne otvarajući usta.Pogledam ga mrklim pogledom. ,,Znaš,nije lepo da zabadaš nos u tuđe stvari.Možeš da ga zabodeš duboko a posle ne uspeš da ga izvučeš odatle.Tako bolje ćuti i gledaj svoja posla Zayn..Mislim da je to najbolje."Poklonim mu jedan kiseli osmeh dok se on nasmeši na kraju usne. ,,Videćemo još Tomlinson čija su to posla,samo tvoja ili naša."Pokažem mu srednji prst a zatim dam znak 'damama' da krenu ka putu gde nas vodi u drugi svet. ,,Krenite"Ne obraćajući pažnju na mnoštvo pogleda na meni,Johanna i Catrin krenuše ka prostoriji za sastanke.Idemo celim putem kroz tišinu i to je bolje..Kada ode Johanna očekujem mnoštvo pitanja od Catrin..Mogu da zamislim kako će mi za sekundu postaviti milion pitanja. ,,Pa tu smo."Oko nas je ponovo ista mračna prostorija. ,,Imam dobre vesti..da kažem za početak."Johanna šeta prostorijom približavajući se knjizi. ,,Pronašla sam poslednjeg člana sledbenika."Ponosno govori..Bravo za nju.Pronašla je izvor krvi..Preokrenem očima a zatim je pogledam. ,,Ko je to?"Upitam dok osetih da me neko gleda iza leđa,osvrnem se i pogledam dva duha kako lebde u vazduhu. ,,Nisam te zvao Elizabeth."Hladno joj se obratim dok ona prevrnem očima. ,,Nisam ni ja htela da dođem."Prekrsti ruke dok mi elegantno odbrusi.Ponekad je tako..nemoguća.. Ashley ode do Catrin i nasmeši joj se,crnokosa devojka joj uzvrati osmeh a zatim nastavi gledati Johannu. ,,Ko je to Johanna?"Upitam je ponovo dok me pogleda blago,onako majčinskim pogledom. ,,Kao što sam rekla bila vam je blizu..i.." ,,Ne odugovlači!"Prekinem je dok ona spusti pogled. ,,Perrie izađi."Iz tame izađe plavokosa devojka i pogleda nas. ,,O moj Bože kako?Kako to nismo primetili?"Upita Catrin dok iznenađeno gledam u Perrie.Perrie?Ona?Kako?Zašto mi nije rekla?U stvari šta ja pričam sigurno nije znala do skorije.Ali kako ju je baš Johanna našla a ne mi? ,,Kako si baš ti saznala da je ona sledbenica?''Upitam je dok se smeđokosa žena nasmeši a zatim me pogleda pravo u oči. ,,Neka to bude moja mala tajna Louis.''Pogleda u Perrie koja stoji sa zagriženom usnom i posmatra nas. ,,Moja majka mi je rekla kada sam bila mala da moje vreme dolazi..Nisam je razumela ali sada shvatam.''Pa bolje ona nego neko drugi. ,,Sher..''Iza nje se stvori bleda devojka sa crnom kosom do struka,lepih crta lica. ,,Ovo je moj duh čuvar.''Osmehne se gledajući ka nama.Wow..Ovo nismo očekivali.Perrie?Nikad ne bih rekao.. ,,Pa..Dobro došla.''Ona se osmehne dok.Catrin je zagrli. ,,Mislim da bi trebali početi baviti se magijom.''
Na njenim rukama se stvori knjiga koju je uzela od Catrin. ,,Knjiga ima dve polovine..Crnu i belu stranu..''Počne pričati o istorije knjige.. ,,U crnoj strani krije se crna magija..Koju nećemo kosirtiti,nećete je moći otvoriti stavila sam čini zaštite da niko je ne može otvoriti i pročitati."Otvori knjigu a zatim je stavi na sto sa laboratorijskim priborima i svim tim veštičijim stvarima. ,,Mene zanima kada ćemo mi moći da proširujemo ovo."Pogledam pravo u oči Johannu. ,,Uskoro..Prvo trebate savladati sve ovo.Ne trči pred rudu Louis."Da,evo i ona postade filozof sjajno.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Vampire Blood
Fanfic,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...