,,Nekada neke stvari tako zakomplikujemo da ne možemo naći rešenje kako da ih podjednostavimo.Mi smo neka čudna bića,komplikovana željna komplikovanja.Zašto jednostavno nije bolje da to jednostavno rešiš..Več moraš na onaj komplikovaniji način."-Louis Tomlinson
,,Gadiš mi se!"Kažem sa nekom mržnjom..On se nasmeši.. ,,I ti meni..Jako..Vreme je da ispaštaš za ovo u šta si me pretvorila!"Njegove oči sevnuše. ,,Dobro znaš da sam te u vampira pretvorila nesvesno!Bila sam željna krvi,nisam mogla da se zaustavim!"Zaustavim se uneravnoteženo dišći. ,,Odluka je na tebi."Prođe pored mene krećući se ka vratima,otključa ih a zatim nestane iz sobe.U meni sve kipi,Prođem rukom kroz kosu a zatim bacim posteljinu sa njegovog kreveta,počnem bacati stvari unaokolo.Proklet bio! ,,Mrzim te!"Provrištim a zatim izađem iz sobe.Uđem u svoju a zatim se pribijem uz vrata,oči se napune suzama,tiho projecam a zatim i kao za inat slike naše priče prolaze mi glavom.Čine situaciju još težom i ona poznata prokleta knedla u grlu te guši i ne možeš preuzeti ništa.Za oko mi zapadne na fotelji plišani medved kojeg mi je poklonio posle 'zabave' u supermaerketu.Otpuzim do njega a zatim njegovim uvetom obrišem suze.Za njega moram otići..Njemu će biti bolje bez mene..Neće upasti u probleme,ne želim da ga strpaju u zatvor,a tek za moju i Liamovu vezu da sazna,ne želim da mislim šta će da bude kada to sazna još iz Liamovih usta,ko zna šta će da još nadoda.Napraviće me krivom za sve,neće hteti da čuje za mene.Uzdahnem duboko dok osetim jak pritisak u grudima.Čujem zvuk otvaranja ulaznih vrata kuće.Ne obazirem se na to već nastavim razmišljati šta da radim.Sve ovo tako boli.Kako ću ja bez njega?Kako?Jednostavno,previše mi se uvukao pod kožu.Ne želim da ga ostavim,ali moram..Čuje se otvaranje vrat kada se na njima pojavi visoki smeđokosi momak.Odmerim ga pogledom. ,,Gde su Perrie i Zayn?"Upitam ga ne čuvši njihove glasove. ,,Otišli su u Zaynovu vikendicu za vikend.."Klimnem glavom dok on zatvori vrata krivši nešto iza leđa.. ,,A gde su Fiona i Harry?Šta će biti sa Fionom?"Nastavim propitivati dok se nasmeši. ,,Fiona je dobro,i oni su otišli za vikend u Harryevu vilu..Valjda hoće da se zbliže."Nasmešim se a zatim ponovo klimnem glavom.Fiona nije svesna kakva je sreća čeka ali isto tako i suza.Otvorim usta. ,,Liam je otišao nekim poslom u Cliford,neće biti celog vikenda ovde."Približi mi se hodom šmekera dok se nasmešim na kraj usne. ,,Ostali smo napokon sami posle dužeg vremena."Čučne ispred mene dok se namršti. ,,Ne znam da li je glupo da te pitam a jesi li ti to plakala?"Upita me dok počnem lažno da se smejem na glas. ,,Louis,molim te, na šta ti ja ličim?"Približi glavu mojoj dok odmeri plavim safirima moje lice. ,,Znam da je to retka pojava ali ipak me je zanimalo pošto su ti oči crvene."Nisam bila nešto uverljiva?,,Nisam plakala,okej?!"u pokušaju biti ledena i iznervirana u njemu sam još više probudila sumnju ali znam da neće nastaviti raspravku već sačekati da sve prođe a zatim u tajnosti ispitati šta mi je. ,,Okej.."Tiho zamišljeno kaže.O čemu li razmišlja?Nešto kopča sigurno.. ,,Šta ti je to iza leđa?"Upitam ga dok se on nasmeši. ,,Pošto smo se samo svađali od jutros ja sam došao da popravim situaciju tako što sam oterao sve ostavljajući tebe i mene same.Pa sam doneo par stvarčica."Nasmeje se vragolasto..Neka perverzija sigurno. ,,Hajde ustani.."Uhvati me za ruke a zatim me podigne sa poda.Baci crnu kesu na krevet. ,,Nemoj slučajno da si otvorila."Pripreti mi dok brzinski dođe do svetla a zatim ga isključi ostavljajući samo jednu lampu na noćnom stočiću upaljenu. ,,Šta pokušavaš?"Upitam se vampirskom brzinom stvori iza mene. ,,Ne okreći se."Tiho prošapuće dok osetim njegovu ruku na mom stomaku kako ide ka dole kada sam sigurna da će uvući ruku u moje trenerke on je povlači gore,zatvorim oči a zatim isprekidano uzdahnem..Osetim nešto preko očiju..Ruke refleksno polete ka očima. ,,Polako..Ne diraj.."Poljubi me u vrat a zatim osetim ruke na rubu majce,skine je ostavljajući me u brusu..Šta je namerio?,,Veruješ li mi?"Upita me dok klimnem glavom. ,,Reci to Black."Odlučno izgovori. ,,Verujem ti.."Samouvereno kaže dok osetim na mom vratu kako izvija usne u mali smešak.Skine me a zatim me spusti na krevet..Ležim naga na njemu nekoliko trenutaka dok čujem šuškanje kese za to vreme..Osetim njegovu kožu na mojoj te prostenjem refleksno.. ,,Louis.."Krenem ka njegovoj kosi ali me njegove ruke zaustave u tome osetim ledenu stvar oko obe moje ruke dok moje ruke povlači iznad moje glave,nešto školjcu,pokušam pomeriti ruke ali ne mogu,pokušavam se odupreti ali ne mogu.,,Smiri se,veruj mi.."Poljubi moj obrat dok njegove usne krenu niz moje telo,svaka dlačica na njemu poče da se podiže,prokleto je tako dobar sećaj..Prestane na trenutak dok osetim nešto ledeno na sredini grudi kako se spušta niz moj stomak..Prećutim dok se uvijem u luk kada poljubi moju vaginu.Osetim za par sekundi težinu na mojim grudima a zatim na stomaku. ,,Louis izluđuješ me.Prestani se tako igrati sa mnom."Nasmeši se a zatim me poljubi u rame. ,,Šššš."Stavi prst na moja usta dok osetim kako jezikom prelazi preko sredine mojih grudi a zatim zastaje. ,,Otvori usta."Naredi mi dok to i učinim.Verujem mu zar ne?Osetim za par trenutaka sladak ukus jagode pomešanim sa čokoladom.. ,,Ukusno zar ne?"Upita dok klimnem glavom a zatim na mom stomaku osetim njegov jezik kako silazi do mesta gde je ostavio i drugu jagodu.. ,,A sada i za mene."Nasmešila sam se,a zatim osetila njegove vlažne usne na mom vratu..Tiho sam prostenjala kada sam osetila njegove prste u meni kako su se grubo pomerali. ,,Louis!"Ciknula sam a zatim pokušala da se oslobodim. ,,Polako.."Tiho je rekao a zatim ušao u mene,vrisnula sam glasno..Ovo je bilo nešto drugačije bilo je čudno ali ipak mi se sviđalo.Pomero se sve brže u meni dok sam svaki put kada se više napinjao u meni pokušavala da otkinem lisice kojim me je vezao.Izašao je iz mene a zatim se jako zapucao u mene,vrisnula sam glasno a zatim pokidala lisice,obgrlila sam njegovo telo dok se on nasmešio i skinuo mi povez sa očiju..
Louis's Pov
Otvorila je svoje oči a zatim me pogledala,stavila ruke u moju kosu a zatim glavu privukao mojoj.Grubo me je ljubila ostavljajući ugrize na mojim usnama,tiho sam prostenjao a zatim izašao iz nje.Okrenuo je,dok sam polako ulazio ponovo u nju tiho je prostenjala,počeo sam ljubiti njena leđa.Počeo sam se zapucavati o nju dok je sve više stenjala.. ,,Molim te Louis."Vrisnula je a zatim počela da pomera svoje bokove.Stisnuo sam je za kosu dok je nastavila.Izluđuje me,želim je sve više.. ,,Louis!"Vrisnula je glasno a zatim svršila,prislonio sam svoje telo na njeno dok smo uneravnotežano disali.. ,,Svrši."Tiho je rekla dok sam je okrenuo a zatim počeo ljubiti nežno. ,,Neću..Mnogo ćete boleti."Ni sam nisam mogao predpostaviti šta bih joj sada uradio,kojom brzinom bih se zpucvao u nju koliko dugo je jebao...Ne želim da ispašta zbog mojih poremećenih ideja.. Preokrenula je sitaciju,sada je ležala na meni dok se blago trljala o mene.. ,,Catrin."Tiho sam prostenjao dok se ona nasmešila a zatim se odmakla i rukama uzela mog gospodina..Polako je prelazila preko njega,dok sam duboko stenjao,u jednom trenutku sam je uhvatio za ruku a zatim je naterao da ubrza.. ,,Jače."Grubo sam rekao dok se ona nasmešila a zatim nastavila. ,,Catrin jebeno požuri."Na ivici sam i osećam tako jebeno bolan osećaj..Stegnem zube a zatim nas prevrnem i uđem u nju,glasno prostenje dok zagrebem njene bokove. ,,Tako me jebeno izluđuješ"Prorežim dok se velikom jačinom zapucam o nju.Vrisne a zatim zarijenokte u moja leđa..Svršim uz moj glasan uzvik njenog imena polako se spustivši na nju.Obgrli me nogama oko struka dok njene ruke budu oko mojih leđa..Naše grudi se spustaju i podižu velikom brzinok se polako ljubimo.. ,,Jesam li popravio stvari?"Odvojim usne od njenih dok se ona nasmeje a zatim klimne glavom. ,,Jesi i te kako."nasmešim se zadovoljno a zatim je poljubim u vrat. ,,Umoran sam."Požalim se dok ona počne zevati. ,,I ja."Legnem pored nje a zatim je pribijem uz sebe pokrivajući nas.. ,,Laku noć mala."
Harry's Pov
Gledam je već dugo kako mirno spava u mom krevetu..Polovinu njenog lica prekriva smeđa kosa koja se preliva,čini mi se, u plavu.Pomazim je po obrazu a zatim duboko uzdahne.Da li će me ikada istinski želeti?Da li ću ikada dobiti poljubac koji i ona želi?Dobro znam da je htela spavati sa mnom iz besa prema njenom sada već bivšem dečku. ,,Bićeš moja..Samo moja.."Tiho prošapućem a zatim je poljubim u obraz.Stavi ruku ispod jastuka a zatim se sklupča u kiflu.Uvek sam se pitao kako može da se tako da se sklupča..Stavim ruku preko njenog struka zatim zatvorim oči,pokušam zaspati ali nešto mi ne da mira.Nešto će se desiti..Osećam..Nešto što će sve promeniti...Zauvek...
Dugo nastavka nije bilo zar ne?Ali evo ga napokon ♥
Biće češći kad budem bila na raspustu ♥Jedva čekam raspust *--------* ♥♥♥
Komentarišite,votujte ♥ Volim vas sve ♥
Vaša:
Fiam4Ever
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...