38Part-Past

940 80 15
                                    

,,Menjala me je..Znao sam to,znao sam da će se to desiti kad-tad.Bila je prva koju nisam hteo videti u suzama.To mi je bila poslednja misao na umu.Želeo sam je videti kako se smeje iskreno.To je bio moj cilj.Videti je srećnu,i ako sam znao da je to bilo teško sa mnom.Moja crna strana to nije dozvoljavala,ona je predstavljala sav moj strah i trepet..Sav moj bol koji je kidao u grudima''-Louis Tomlinson

Pravila sam kružne pokrete na njegovim grudima dok smo mirno disali.Moja glava je bila na njegovom ramenu dok smo polugoli ležali na zadnjem sedištu njegovog crnog porchea.Njegove reakcije kad smo bili kod Johanne su me i te kako zabolele i moja pitanja su se nagomilavala,želela sam odgovore na sva pitanja ali on ih nije hteo dati.Sigurna sam da mi neće dati odgovore,umesto reči koje bi oblikovali rečenice koje bi predstavljali odgovore na moja pitanja koji bi zasitili moju radoznalost bi bili zamenjeni promenom teme ili čak ćutanjem.Ali vredi pokušati zar ne?Ništa ne mogu da izgbim. ,,Loui.''Tiho sam rekla pokušavajući da budem umiljata. ,,Loui?''Louis iznenađeno progovori.Odmah sam sumnjiva.Catrin glupačo! ,,Imam par pitanja za tebe..''Započela sam dok me pogledao duboko u oči. ,,Ali da mi odgovoriš bez ljutnje.'' Nasmeje se tiho dok zagrize usnu. ,,Znam o čemu je već reč ali hajde da te saslušam.Možda ti i odgovorim.''Kaže dok se u meni probudi nada da će mi ipak odgovriti. ,,Zašto se onako ponašaš prema sestrama?'' ,,Polusestrama.''Ispravi me dok prevrnem očima. ,,Kako god.''Kažem dok se on nasmeši. ,,Nisu zaslužile bolje.''Tiho kaže dok ga pogledam. ,,Zašto?Potpuno se normalno ponašaju.''Podignem se i pogledam ga dok on prevrne očima. ,,Prava nevinašca.''Kaže dok ga prostrelim pogledom. ,,Louis.''Prorežim dok se tiho nasmeje ali za tren njegov izraz lica postane potpuno ozbiljan. ,,Jednostavno ih ne mogu prihvatiti..Ne mogu prihvatiti da moja majka je rodila decu drugom čoveku i to ni manje ni više normalcu.Ne mogu da ih prihvatim.Kod Ernesta i Doris sam oduvek od kako su se rodili imao neku privrženost koju sam duboko u sebi taio,oni su drugačiji.Ne znam kako da ih opišem ali podsećaju na mene. To je jako loš znak..Ali mi se dopadaju na neki način.Ostale četiri su oduvek želele da budu u centru moje pažnje.Jebeno čim ih pogledam i vidim i osmehe na licima osetim bes u sebi..jer ja nisam srećan..Nemam porodicu.''Tiho govori dok mi se svaka najmanja dlačica na koži podiže pri svakoj njegovoj izgovorenoj reči. ,,Imaš mene..''Tiho kažem dok me pogleda u oči. ,,Šta ako odeš?''Pita me dok odmahnem glavom. ,,Neću..''Tiho kažem dok se on nasmeši. ,,Hoćeš..Znam to.''Odmahnem glavom pribijajući svoje čelo uz njegovo. ,,Nikada te neću ostaviti,moda neću biti fizički tu ali u tvojim mislima ću sigurno biti prisutna.''Nasmeši se prelazeći palcem preko mog obraza. ,,U mislima sigurno ostaješ.''Poljubi moje usne na kratku a zatim duboko uzdahne. ,,Zašto smo otišli kada smo došli do slike gde igraš fudbal?''Pitam ga dok on uzdahne a zatim me pogleda u oči. ,,Želeo sam biti fudbaler.Umesto toga sam kriminalac.Moj otac me je bodrio u tome,jedna utakmica mi je okončala igranje fudbala.Bio sam najbolje levo krilo.Želeo sam biti poznati fudbaler.Ali nekoliko minuta nepažnje ti promeni život.Zauvek..''

FLASH BACK

,,Samo napred sine.Uspećeš!''Zagrli me otac sa osmehom na licu,miris jakog muškog parfema mi se uvlači u nosnice. ,,Hajde Tomlinson izlazimo na teren.''Govori sedi trener dok se odvajam od oca a zatim se pozdravljam i sa majkom koja srećno stoji pored mog oca.Ljubim je u obraz dok ona briše suze radosnice.Nasmešim se a zatim im okrenem leđa i trčećim korakom dođem dp svoje ekipe.Ovo je važna utakmica ako me primete možda odem dalje.To mi je san..Igrati u nekom stranom dobro poznatom klubu.Moja porodica veruje u mene i bodre me u tome.Polako se zagrejavamo dok pored mene prolazi Kevin.Kapiten suprotne ekipe.Nikada neće shvatiti da sam bolji od njega,možda to zvuči samouvereno ali jeste tako.Istina ponekad boli ali kad-tad se moraš susresti sa njom zar ne? ,,Na teren momci i dajte sve od sebe.''Čuje se bodrenje trenera negde iza nas.I utrčavamo na teren,čuju se uzvici,pogledam ka nebu,poprimilo je neku svetlu sivu boju,oblaci zaklanjaju zrake Sunca.U vazduhu se može osetiti vlaga,kao da će svaki čas pasti kiša.Utakmica je počela.Dobio sam loptu krećem odlučno ka golu ali uskoro padam na zemlju,tačno na koleno.Čujem pucnanje kosti,ovo boli.Stegnem rukom kolenom a zatim jako stisnem zube.Osetim zeleni pogled na meni,otvorim oči i vidim Kevina kako se zlobno smeje.Neću odustati moram da pobedim. ,,Louis,jesi li dobro?''Pita me trener dok klimnem glavom. ,,Gospode,čašica ti je polomnjena.''Pogleda me uplašeno. ,,Rehabilitovaće se.''Kažem dok polako počnem pomerati nogu. ,,Louis ne igraj se,ako ponovo padneš rehabilitovanje ti neće pomoći.Moraćeš da napustiš fudbal.''Pogledam u mog trenera a zatim u Kevina koji stoji i čeka.Čeka šta ću reći,igra je već odavno zaustavljena od trena kada sam pao. ,,Nastaviću da igram.Neće se više ponoviti samo mi namestite koleno i zavijte ga.''Kažem odlučno dok se Kevin još zlobnije nasmeje.Moraš biti oprezan.Ne želim da me ponizi,neću da ispadnem gubitnik.Ja to mogu.Ja to mogu i moram.Odskakućem na jednoj nozi do klupe dok dolazi lekar i namesta mi čašicu u kolenu,tiho jauknem a zatim osetim polako kako mi stavlja zavoj stežući koleno.Osetim kako se polako povreda rehabilituje,treba mi sat dva da se rahabilituje potpuno ali tada će se uveliko utakmica završiti.Izađem na teren ponosno se osmehujući Kevinu.Osetim prve kapljice kiše kako padaju na zelenu površinu.Nastavimo igrati,lopta je kod mene driblam do gola a zatim ubacujem u go.Ponosno se smešim i gledam ka svojim roditeljima koji se ponosno osmehuju. ,,Bravo Tomlinson.''Na mene naskaču igrači mog tima dok se mi osmeh ne sikazi sa lica.Vidim smrknutog Kevina kako se dere na svoje igrače. ,,Idemo dalje!''Uskoro lopta je ponovo kod mene,krećem ka golu dok me neko proklizava i padam pravo na kolena.Stadion je popunio moj bolni krik i sve je na trenutak utihnulo...Ovo je kraj..Kraj svega..Kraj mojih snova,kraj moje sreće...Početak besa prema celom svetu..Početak života u mraku suočenim sa besom i mržnjom.

Vampire BloodWhere stories live. Discover now