47Part-Touch me

727 63 6
                                    

,,Počeo sam je gubiti..Njen zalutali pogled me je plašio..Bila je odsutna,često mrzovoljna.Nisam znao zašto..Ali znao sam da je ovo bilo zatišje pred jednu veliku buru..''-Louis Tomlinson

FLASH BACK
Harry's POV

,,Zaustavi auto!''Vikala je dok sam je ignorisao ulazeći u Oxford. ,,Zaustavi ga!''Njen vrisak je odjeknuo kolima gde sam naglo zakočio a zatim zagrizao usnu. ,,Samo napred..Izađi.''Rekao sam što smirenijim tonom a u sebi sam besneo u meni je sve kuvalo. Na brzinu se odvezala a zatim izašla iz auta.Izašao sam za njom.Oxfordom je vladao mrak,na ulicama nije bilo žive duše bar na početku ovog grada.Vadi telefon iz džepa a zatim drhtavim prstima kuca broj.Ali bezuspešno..Nasmešim se onako zlobno. ,,Zašto nema signala?''Upitala je uplašeno,naslonio sam se uz auto a zatim je odmerio,pocepani deo majce joj otkriva grudi koje su jako male,pitam se da li ću ih stisnuti rukama kako treba.Nasmešim se još zlobnije dok se namršti.. ,,Zato što nisi u normalnom svetu.''Rekao sam potpuno smireno,prekrstio ruke i nastavio da je gledam. ,,Gde si me do đavola doveo!?!Uplašeno je povikala. ,,U Oxford grad vampira."Njen besni pogled mi se približavao zajedno sa njom.Približila mi se a zatim me uhvatila za majcu. ,,Odmah da si me odveo kući.Vampiri ne postoje."Rekla je tihim glasom dok sam se samo nasmešio. ,,Evo dokaza da postoje."Moji očnjaci su se blago pretvorili u vampirske gledala je kako se izražavaju i menjaju oblik. ,,Veruješ li sada?"Upitao sam je dok me je pogledala u oči a zatim krenula da odlazi,uskoro je počela trčati.Zar moram da je jurim?Uzdahnuo sam a zatim prevrnuo očima i vampirskom brzinom je sustigao i oborio na zemlju. ,,Pusti me!"Tiho je vrisnula kada sam joj se počeo približavati. ,,Trebaš mi biti zahvalna što sam ti spasio dva puta život.."Njene oči su posprimile neki pogled postiđenosti .Prestala se otimati a zatim me pogledala dublje u oči. ,,Hvala ti."Tiho je promumlala a zatim me pogledala pravo u oči,imalo je nešto u tom pogledu samo ne znam šta.Bio je pun straha a isto tako i hrabrosti,bio je tako grub ali isto tako i krhk.Želeo sam je..Želeo sam je u svom životu..Želeo sam da ova devojka upotpuni moju kolekciju. ,,Sutra ću te odvesti u tvoj svet.Ali pod jednim uslovom."Klimnula je glavom a zatim me pogledala bojažljivim pogledom. ,,Svaki dan,želim da te viđam kada budem ja to hteo,želim da radiš ono što ti ja kažem..Jasno?"Pogledala me je bojažljivim pogledom a zatim progutala knedlu. ,,Ako to ne učinim šta će biti sa mnom?"Upitala me je. ,,Oduzeću ti sve."Na tren se zamislila gledajući moje oči.. ,,Pristajem.."Osmehnuo sam joj se zadovoljno a zatim se podigao sa nje. ,,Krenimo."Rekao sam a zatim je prebacio preko ramena gde je tiho vrisnula od straha adok sam je vampirskom brzinom doveo do kola.Spustio sam je a zatim otvorio vrata. ,,Kako?"Upitala je začuđeno gledajući oko sebe. ,,Ja sam vampir dušo."Poklonio sam joj zadovoljni smešak dok je ona ušla u njih zatvrio sam oprezno vrata svog mezimca. ,,Vodim te kod mene."Rekao sam a zatim krenuo dok je ona istraživala okolinu.,,Kako se zoveš?"Upitala me je dok sam je pogledao pravo u oči. ,,Harold Edward Styles,zovi me Harry."Posle toliko vremena niko od nas nije pitao za ime? ,,Ja sam Fiona..Fiona Deker.."Okrenio sam se ka njoj a zatim se nasmešio,zavladala je tišina..Posle nekoliko minuta stigli smo.. ,,Ovde."Rekao sam a zatim izašao iz kola,spreman da krenem da joj otvorim vrata ona ih sama otvara i zatvara za sobom.Dobro je pa ne moram glumiti džentlmena.Ušli smo u kuću gde je vladala skoro potpuna tišina.Čulo se glasno stenjanje iz Louisove sobe. ,,Idemo gore."Rekao sam tiho a zatim je uhvatio za ruku i poveo ka gore.Njena tako malecka i topla ruku je bila u mojoj.Htela ju je izvući. ,,Sećaš li šta si obećala?"Upitao sam je podsećajući je na ugovor koji je sklopila sa mnom.Ušli smo u moju sobu,sve ovo vreme nije mogla videti lepo moje lice i primetio sam da je na sve snage pokušavala razaznati. ,,Zašto kriješ lice?"Upitala me je tiho,dok sam se okrenuo prema prozoru.Prišla mi je tiho i bojažljivo,prislonila svoj drhtavi dlan na moj obraz a zatim moju glavu okrenula svojoj.Pogledao sam njene usne a zatim pogledao je u oči. Hteo sam osetiti njene usne na mojim..Hteo sam utisnuti poljubac tako da poludi za mnom.Ali me je nešto sprečavalo.Šta?Ne znam.. Prešla je preko mog lica odmeravajući svaki milimetar mog lica. ,,Upali svetlo."Rekao sam tiho spreman da se pokažem. ,,Zar ti svetlost ne smeta?"Upitala je a zatim došla do noćnog stočića. ,,Moji preci nisu smeli da izlaze na svetlost dana ali zato mi sada možemo."Rekao sam dok je upalila lampu.Okrenula se i pogledala me.Video sam nešto u njenim očima što se ne može opisati,njena kosa je dolazila sve do struka,njene usne se poluotvorene a njene oči gledaju pravo u moje.Prišao sam joj a zatim oborio na krevet.Legao sam preko nje dok se ona bezuspešno tiho otimala. ,,Sećaš li se šta si uradila pre nekoliko minuta?"Upitao sam je dok se ona smirila.Prešao sam usnama preko njenog drugačkog vrata a zatim neke delove okrznuo jezikom,uzdahnula je tiho,moje ruke su klizile preko njenih nogu koje sam nežno rašrio kako bi svoje telo stavio između njenih nogu.Uplašeno me je gledala dok sam uživao u ovom. ,,Nemoj molim te ništa učiniti.."Tiho je promucala dok sam se na trenutak zaustavio.I neću..Čekaću kada će sama pasti na mene.Sklonio sam se sa nje a zatim krenuo ka ormaru uzimajući crnu majcu davajući joj. ,,Obuci se."Rekao sam ledeno a zatim je pogledao još ledenijim pogledom.Jedna suza je skliznula niz njeno lice. ,,Bićeš moja lepotice..Jednog dana."Tiho sam rekao dok je ona tiho uzdahnula odmahujući glavom. ,,Da..Hoćeš.Uvućiću ti se tako duboko u kožu da ćeš postati zavisnik od mene.."Njen oči i pogled su mi govorile puno toga.Mržnju, bes,tugu,kajanje..Ali uskoro neće biti tako.Verujem u to..Biće moja..Samo moja...I ničija više..

Vampire BloodTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang