39Part-He killed my sister

885 70 11
                                    

,,Plašila sam ga se..Njegovih reakcija na prošlost..Na njegovu priču..Duboko u sebi se borio sa svojom tamnom senom.To je beskrajna borba,i ona sada traje..Pokušava se izvući iz svega toga ali ne može..Potrebna mu je  pomoć ali me je uvek branio od tog zla koje ga je pokušavalo nadvladati..Plašio se..Plašio se da će me izgubiti kada saznam sve te mračne tajne koje je posedovao.Bio je crni anđeo..Anđeoskog lice ali crnih krila...Bio je proteran anđeo,slomljenih krila,srušenih snova i besa prema sebi..Prema celom svetu.."-Catrin Black 

,,Jesmo li sada kvit?"Upitao me je dok sam ga odgurnula. ,,Šta?!"Proderem se dok mi se približi. ,,Izdrala si se na mene kao niko u životu pred ljudima koji me nikad nisu videli u moljkavoj poziciji.Milim da bi trebala biti ponosna na to."Kaže smirenim ledenim tonom gledajući moje oči. ,,Misliš da ću preći preko onog tek tako?"Pitam ga dok se u njegovom pogledu nešto slomi. ,,Izvinio sam ti se!Jebeno sam prešao preko svog ponosa da to učinim.Ti si jedina devojka u mom životu kojoj sam se izvinio.Šta hoćeš od mene?Da klečim i da te molim za oprost?Ne pada mi na pamet."Sve vreme se dere na mene,dok ga gledam sa strahom u očima... ,,U tome i jeste problem Louis."Kažem hrabro ni sama ne zmam gde mi ta smelost da mu odgovorim staje, pogleda me uzimajući vazduh. ,,U čemu?"Pita me dok se bolno nasmešim. ,,Zato što ti je važniji ponos od ljudi kojima zaista puno značiš."Želim ga zaobići ali me uhvati za ruku. ,,Niko mi nije bitniji od tebe."Pogleda me u oči dok spustim pogled. ,,Nisam samo ja u pitanju Louis."Kažem mu tiho dok njegov stisak popusti. ,,A ja?Ja samo ponekad poželim da budemo kao i ostali..Kao ostali zaljubljeni parovi.Bez tajni,bez nikakvih prepreka,laži,prevara samo ti i ja.''Krenem odlaziti,počnem se penjati niz stepenice. ,,Dobro si znala da od mene to ne možeš očekivati.''Spustim pogled a zatim klimnem glavom. ,,U pravu si..Kriva sam..Kriva sam što sam te tako jebeno zavolela da je počelo da boli...''Popnem se a zatim uđem ponovo u sobu duboko uzdahnem a zatim skinem sve sa sebe dođem do Louisevog dela ormara a zatim uzmem njegovu majcu.Osetim njegov opojni miris.Obučem je a zatim legnem u krevet,sklupčam se i počnem razmišljati o svemu.Od dana kada smo se upoznali..Dosta se toga promenilo zar ne?Od ledene devojke je napravio pravu malu cmizdravicu.To je i želeo..To je i želeo od početka,zaljubila sam se u njega..Nisam smela to učiniti..Nisam,ali sudbina je tako htela.Ne mogu protiv nje..Sada smo tu..Na ivici duboke provalije..Pitanje je hoćemo li se spojiti ponovo i izgraditi most za sigurni prelazak preko ove prepreke.Plašim se..Plašim se našeg kraja..Imam osećaj da je veoma blizu,da nam diše za vratom...

LOUIS P.O.V

,,Daj čoveče odljutiće se ona."Govori mi Harry dok ispijam čašicu tekile,naslonim se na naslon fotelje u dnevnoj sobi a zatim duboko uzdahnem. ,,Neće."Demantujem pogledavši svoje drugove kako sede i teše me. Liam ustane a zatim krene da izlazi. ,,Gde ćeš Liam?"Pitam ga dok me pogleda u oči. ,,Idem malo da se izduvam."Catrin mi nije nikada rekla šta se desilo između njih,Liam skoro nikad nije u kući od kada se ona doselila,kada se sretnu pobele kao da su videli duha.Nešto ima što ne smeju reći,nešto previše tamno.Pravim se lud i da me nije briga, on odšeta do hodnika gde se čuje otvoranje a zatim zatvaranje vrata. ,,Vremenom hoće,sve su takve."Zayn me teši dok se osmehnem bolno. ,,Nije ona kao sve,ona je posebna.Ona je jedna mala veštica koja me je ubila psihički."Kažem a zatim se ironično nasmejem. ,,Slušam sebe i razmišljam koji sam ja papučar.''Nasmejem se sam sebi a zatim natočim ponovo tekilu ispijajući je na eks. ,,Nisi brate još uvek u tebi ima dosta one strogosti.''Potapše me Niall po ramenu. ,,Možda joj samo treba vremena.''Harry tiho govori dok se ironično nasmejem. ,,Vreme za šta?Dobro je znala kakav sam.''Pokažem prstom pravac gde je sada. ,,Dobro je znala da sam loš,dobro je znala da sam sebičan.Dobro je zn..'' ,,Htela te je promeniti.''Čujem glas koji dopire nekoliko metara daleko od nas. ,,Htela je pokušati da ponovo izvuče ono dobro iz tebe,samim tim menjala je i sebe.A da nije to ni primetila.Postala je slaba pred tobom,svaki tvoj pokret ili reakcija koju izvršiš nad njom ona zadrhti,zaljubila se u tebe i to je dobro znala da je greška.Znala je u šta se upušta,ali želela je da pokuša Louis.Da bude srećna..Samo to želi i ako ne pokazuje,možda sama toga nije svesna.Želi da budete samo vi..Samo ona i ti..''Perrie seda pored Harrya dok oboram glavu. ,,Ja se ne mogu promeniti.''Kažem odmahujući glavom. ,,Več jesi Louis.Već jesi.''Ustanem iz fotelje a zatim se uputim prema njoj.Želim je zagrliti,potrebna mi je.Jebeš vreme,jebeš sve..Ne mogu bez nje. Uđem polako u sobu i vidim je u svojoj majci kako je sklupčana i leži na krevetu,ne osvrće se da pogleda ko je..Zašto bi?Već zna..Laganim koracima dolazim do kreveta izuvam se a zatim ležem pored nje a zatim se zajedno sa njom zgrčim u kiflu. ,,Volim te..Znaš li to?Volim te više od svega i sve bih dao da mogu da se promenim..samo za tebe..Ali plašim se..Plašim se toga da ćeš me ostaviti,plašim se da ću ponvo biti sjeban..Ne želim više to da budem Catrin.Mi nismo kao drugi..To je tačno..Mi smo nešto bolje od drugih,jedinstveni,mi smo dve nevolje.Mi smo tim..Mi smo samo mi..''Tiho kažem dok osetim kako steže moju ruku oko njenog struka.Okrene mi se i mogu videti zažarene crvene oči. Plakala je.. ,,Nemoj više plakati..Ne zbog mene.''Tiho kažem dok spoji naše usne. ,,Koliki god bio kreten ja te volim..Kretenu.''Nasmejem se a zatim je poljubim još jednom.Nekim čudom nađe se na meni,počne mi ljubiti vrat dok tiho ispustam uzdahe. ,,Louis treba da se održi ponovo sast..''Harry stoji zaleđen na vratima. ,,Sastanak.''Pogleda nas,osvrne se oko sebe ne bi li neko naišao ,,Ja vam kažem ljudi seks rešava sve probleme,vidite mene,živim od seksa,ako se posvađate,seks izmiri stvar,tako samo se jebite!''Sve vreme šapuće na kraju pokaže palčeve a zatim izađe iz sobe.Da li je to onaj Harry koji me je tešio i govorio da joj treba vremena?Pogledamo jedno drugo a zatim se počnemo smejati. ,,Ma kako?''Čuje se Zaynov glas iza vrata,stavim prst na usne dok se ona utiša. ,,A nek se jebu kasnije mi moramo da pljačkamo.''Krene da uđe ali Catrin ispusti glasni uzdah sa zlobnim smeškom. Počnem joj ljubiti vrat gde se njeni uzdasi umnožavaju. ,,Nemoj mi reći.''Zayn razočarano uzdahne. Catrin se nasmeje tiho a zatim dodirne naše polove. Tiho prostenjem a zatim zagrizem usnu. ,,Mala..''Preokrenem nas dok se nasmeje.Volim njen smeh.Prođe rukom preko mog vrata dok se nasmeši a zatim počne sisati kožu na mom vratu.Prođem rukom preko njenog međunožja gde ona tiho zajeca. ,,Biću nežan.''Nasmeši se prolazivši prstima preko mojih usana. ,,Poljubi me.''Tiho kaže dok pređem usnama preko njenuh a zatim ih nežno spojim.Uživam u njenim dodirima.

Vampire BloodWhere stories live. Discover now