Oči se leno otvaraju kad čujem glasno otvaranje vrata.Okrenem se na bok jer znam da je to Louis.Proslo je vežć nedelju dana od naše svađe i ne pokušavamo da stupimo kontak,on skoro nije u sobi dolazi kasno u noć jer mu ne mogu ništa iz doma..Ima jake veze..Barem mi je Angela rekla da su njegovi roditelji pomogli u izgradi ovog prokletog mesta i donirali neka sredstva za školu.Pitam se zašto me on i njegova priča toliko interesuje?Angela mi je pomenula kao i Perrie ono veče 'Crne anđele.' Ko su oni?Misli mi prekida njegovi glasni koraci smeđokosog dečka. ,,Catrin.."Kaže tiho preplićući jezikom.Pijan je..Ignorišem ga i pokušavam da nastavim spavati kad osetim njegov pogled na meni,dolazi do mog kreveta. ,,Znam da ne spavaš"Kaže jedva razumljivo. ,,Ja..ja sam govno..Jedno veliko đubre"Kaže te me pogleda,otvorim oči pogledavši svetlucave plave oči i polovinu njegovog lica koje obasjava mesečina.Izgleda tako prokleto prelepo. ,,Louis pijan si"Kažem te pogledam njegove usne koje su razvijene u nedefinisan smeh. ,,Znam"Progovori te čunčne pored mene. ,,Idi da spavaš"Kažem mu kratko, te mu okrenem leđa. ,,Znaš mogu te ja je*ati tako na stranu"Kaže te osetih divlje oči na mom telu,a zatim njegove prste na meni. ,,Ostavi me budalo pijana."Kažem mu dok se onasmeje i legne pored mene. ,,Znam da me želiš"Jedva kaže te svoje ruke postavi na moje bokove,tiho prostenjem kad osetih kako se kulpča pored mene tako da sam prislonjena uz njegova prsta a moja zadnjica je prislonjena na njegove butine. ,,A ja znam da si ti mortus pijan"Pokušavam se okrenuti kada osetim vreo dah na mom vratu. ,,A ja znam da svakog trenutka te sve više dobijam.."Kaže te spusti usne na moj vrat. ,,Louis.."Tiho kažem te zarivam glavu dublje u jastuk. ,,Prestani"Kažem mu pokušavajući da ga odgurnem od sebe,ali je krevet previše mali.Odgurnem ga nekako i zbacim sa kreveta gde se čuje glasan trasak i njegovo jaukanje. ,,Ti nisi normalna"Kaže kroz jauk te ustanem paleći lampu,istog trenutka on stavi ruku na oči a zatim je skloni kada se njegove oči priviknu na svetlost trepnem par puta te ga pogledam,razbarušena kosa,crne farmerke,crna uska košulja uz telo poluotkovčana, Izgleda prelepo i ako je u opštem haosu. ,,ustani"Kažem mu te mu dam ruku pomagavši mu da ustane.Kada se nanoži uhvatim ga za ruku a zatim ga odvedem u kupatilo paleći svetlo. ,,Imaš dobru guzu"Kaže mi te se u šoku okrenem.On stvarno nije normalan ,,Ti imaš bolju"A ja?Ja sam još luđa od njega.Osmehnem se i namignem mu.Čekaj jesam li ja pijana ili on?Šta se sa mnom događa.On se krivo osmehne. ,,Skini se."Kažem mu..,,Skini me"Kaže mi dok uzdahnem i prekrstim ruke. ,,Skini se"Ponovoim mu dok on se nespretno nasloni uz lavabo. ,,Ja sam pijan mortus, skini me..I onako se neću ničega sećati sutra" Kaže mi dok uzadhnem.Počnem mu otkovčavati poslednje dugmiće preostale na njegovoj košulji.Želim da se ovo veče što pre završi i jedva čekam da legnem i spavam. Posmatra me i ćuti ništa ne progovara,dok sam i te kako zauzeta dugmićima na košulji zalutali pramen moje kose stavi iza uha,pogledam ga krako te svučem njegovu košulji videvši razvijen trozo. Obližem usne mahinalno dok se on nasmeši.Otkovčavam mu farmerke a zatim se odaljim od njega. ,,ostalo ćeš sam."Krenem da izađem iz kupatila ali me zadrži njegova ruka koja me privuče njemu,iza mene je i osećam njegov uzavreli dah na mojoj kosi,njegovo disanje je ubrzano što i mene tera da ubrzano dišem pokušavajući da doprem do svežeg vazduha ali ne uspevam od jednom ova prostorija je postala tako uzana i mala da nema mesta za dvoje. ,,Catrin."Njegov glas se čuje dok nosom prelazi preko moje kose i miriše je. ,,Tako prokleto prelepo mirišeš"Nastavi šaputati dok moja kolena počinju klecati a oči se polako sklapati,obavi ruku oko mog struka a zatim me pribi još bliže uz sebe. ,,Idi istuširaj se"Kažem mu dok on odmahne glavom. ,,samo sa tobom"Osmehne se vragolasto dok pokušavam se otrgnuti iz njegovog stiska. ,,Sam ćeš.."Kažem mu grubo dok on uzdahnu a zatim se osmehne. ,,Ako se istuširaš sa mnom,tako ću te jedino pustiti..I da te upozorim znam sve tvoje trikove"Nisi ih ti još sve saznao..Imam još milion trikova u rukavu.Sagnem glavu dok klimenm njom. ,,Okej.."Kažem mu a zatim osetih izvijen osmeh na usnama. ,,Idem doneti tvoje stvari"kažem mu i nekako izmigoljim iz njegovog stiska ali još osećam pristisak na mojim bokovima kao da je njegova ruka još uvek tu. ,,Mala znam da ćeš pobeći"Uhvati me za ruku a zatim me ponovo pribi uz njega.,,Kao što rekoh znam sve tvoje trikove.naučio sam ih napamet.Znam svaki tvoj pokret.Hvala što si mi dala prilike da shvatim sve tvoje igre.."Poljubi me u potiljak dok se zbunjeno okrenem.Svo vreme me je proučavao?Svo vreme je hteo da me upozna preko naših svađa i igara?E sad je stvarno preterao.. ,,A sada se istuširaj sa mnom.."Skine farmerke nespretno a zatim mu se ruke nalaze na rubu crnih bokserica.Umesto da budem ljuta još više ja stojim nepomična i gledam ga.. ,,Ne ja ne mogu ovo"Prekrijem oči rukom te pokušam da se odaljim od njega. ,,Mala..smiri se..I ovako i onako ćeš osetiti ovo što se krije iza crne tkanine kad-tad..I uživaćeš u tome"Želim mu lupiti šamar ali se plašim njegove reakcije jer je potpuno pijan i jači od mene. ,,Louis pusti me"kažem mu otržući se od njega. ,,za ovo vreme bi naučila da znaš da ne neću da te pustim."Poljubi moju ključnu kost a zatim krene da skida bratelu moje pidžame. ,,Idemo pod tuš zajedno.."Kaže još jednom a zatim moja majca pade na pločice,ruke mu klize do mog struka a zatim polako do ruba donjeg dela pidžame koji polako skida.(Pidžama je bebi dol ako ne znate kako izgleda proguglajte malo ) ,,Dobro ali ostajemo samo u ovom.."Kažem te se on osmehne te klimne glavom. ,,Naravno..Ako ti to želiš..Crna čipka nisi svesna kako me pali"Kaže te okrzne me zavodiljivim pogledom. Uđemo u tuš kabinu te nas zapljusne vrela voda,pribije me uz zid te me pogleda očima plavog okeana. ,,Tako si lepa"Progutam knedlu a zatim pogledam njegovo prelepo lice.Da li je moguće da ovakav momak može da bude tako bezosećajan?Naše usne se okrznu dok prva započnem poljubac.Šta ja ovo sad upravo radim?U opšte se ne kontrolišem,pribijem ga još više uz sebe te ga odbijem od sebe nekoliko korake ide unazad dok otvorim oči i pogledam savršeno isklesano telo,krenem ka njim a zatim ga pribijem uz hladne pločice.Prisloni ruku na moj zadnjicu a zatim je počne masirati.Prostenjem njegovo ime a zatim me podigne tako da su mi noge obmotane oko njegovog struka dok su nam visine pojedinačne. ,,Šta bih ti sve radio.."Promrlja kroz poljubac a zatim me pusti..Osmehne mi se a zatim me poljubi u nos. ,,Mala dobra si"Udari me po zadnjici dok ga samo pretećim pogledom pogledam. ,,Tomlinson gotov si"Kažem mu te izađem iz tuš kabine.On za mnom.,,Obuci se ovde a ja ću tamo"On klimne glavom a zatim se vragolasto nasmeje,uzmem stvari sa pločica zatim sa njegovom pratnjom, jednim parom plavih očiju izađem iz kupatila i brzinski se obučem ne bi li on izašao i video me potpuno golu.Uskoro izađe napolje iz kupatila. ,,Nadam se da ćemo sutra razgovarati.."Kaže mi te me pogleda divljim pogledom. ,,I ja se nadam."Kažem mu dok spustim pogled.Ponovo izazivam sudbinu..Legnem u svoj krevet a zatim zaspem nadubljim snom do sada.
xxx
,,Mrzim te!"Čujem glas Louisa te se trgnem iz sna i vidim kako se prevrće po krevetu. ,,Ubiću te!"koga će ubiti?Ustanem iz kreveta a zatim mu prilazim,okrenut mi je leđima ali i dalje čujem njegovo mrmljanje. ,,Louis"Počnem ga buditi dok on još više počne da viče. ,,Louis"Prodrmam ga dok polako otvara svoje plave bisere. ,,Imao si košmar."Tiho kažem dok on oprođe rukom kroz kosu a zatim me pogleda,njegovo čelo je oznojeno tako da se presijava pomoću mesečine. ,,Šta sam govorio?"Uzadhnem te ga pogledam pravo u oči. ,,Da ćeš nekog ubiti i da nekog mrziš"Kažem te pokušam otići od njega dok se njegova ruka obavi oko mog ručnog zgloba. ,,Ne idi..Spavaj sa mnom.."Kaže mi te uzdahnem,i onako mi neće dopustiti da spavam na svom krevetu,a i umorna sam od rasprave sa njim... ,,Napravi mesta"Osmehne se preko volje a zatim mi napravi mesta pored sebe. Legnem pored njega a zatim stavim glavu na jastuk ona se podigne tako da se moja glava spusti na njegovim grudima. ,,Spavaj tako,i onako nema šta da te iznemirava tu,ništa se ne ćuje."Kaže mi a zatim me zagrli,u zagrljaju sam bezosećajnog smeđokosog momka..Ali da li je stvarno tako?Da li je stvarno bezosećajan?Ni sama ne znam..Ni sama ne znam više kako da postupim sa njim.Šta da radim?Nekoliko dana ne pričamo i ponovo progovrimo.Kako definisati naš odnos?Nismo ni prijatelji..Nismo u vezi..On uporno govori da sam njegova i stalno me obeležava ugrizima.A ja to ne prihvatam..jer nikada nisam bila zarobljena,uvek sam birala onaj divlji način onaj slobodniji barem sam se u njemu osećala tako slobodno.Nikada nisam marila za druge..Nikada nisam iskazivala svoja osećanja.I mislim da nikada neću to moći.Da nikada neću moći zaplakati,voleti i nasmejati se od srca.Moj um je potpuno crn kao i duša..Moja duša je samo zatamljena prostorija koja je prekrila nežne osećaje.I ta plašljiva i osećajna Catrin spava negde duboko sakrivena gde je ne mogu naći.Ponekad se zamislim i pokušam da shvatim zašto sam ovakva kakava sam?Možda zbog porodice?Ili nemilog događaja koji se desio u mojoj porodici?Zbog čega sam ovako ledena?Drugačija od skoro svih vampira?Svi se skoro ponašaju kao i obični ljudi..Smeju se,vole se..Ne uništavaju život ljudima već piju krv iz laboratorije.Zašto ja ne volim tu krv?Zašto?Zašto sam drugačija od ostalih?Ali imam utehu,i ovaj smeđokosi buntovnik je isti kao ja..Ova nevolja sa kojom sam u čvrstom zagrljaju.Osmehnem se a zatim se ušuškam i zatvorim oči te utonem u san..
Izvinite zbog grešaka ako ima :) ♥
U sledecem nastavku ce biti Louis P.O.V niste do kraja otkrili Catrininu priču,a tek Louisevu ona tek sledi.Nešto povezuje njih dvoje a to je nevolja,ali da li je to samo ono što ih čini ledenim?Mora postajati i neki drugo razlog zobg koga su takvi..Svaki čovek ima svoju priču i razlog zašto je takav..Tako i oni..
Inače kako bi se zajedno Catrin i Louis zvali? ♥
Dajte predloge u komentarru,i pišite sve vezano za priču šta mislite o njoj sve. ♥
Nastavak posle najmanje 15 votea ♥
Volim vaaas ♥♥♥♥
ESTÁS LEYENDO
Vampire Blood
Fanfic,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...