Bila sam u njegovom čvrstom zagrljaju,neprestano smo gledali nebo kako menja svoju boju,bilo je crveno od sunčeve svetlosti,sunce je bilo tako blizu,zraci sunca su se blago spustali na nas,Izgledalo je prelepo..Između nas je trajala neka prijatna tišina,nisam razmišljala ni o čemu.Jednostavno sve sam zaboravila na trenutak. ,,Vreme je da krenemo"Rekao je tiho razbijajući tišinu između nas kao staklo. Klimnula sam glavom a zatim krenula da sednem na suvozačevo mesto,nije mi dao već me jače stegnuo oko bokova.. ,,mala ostani kod mene"Rekao je tiho toplim glasom dok sam uzadhnula i sela mu ponovo u krlo.. ,,Želim te pored sebe"Šta se sa njim događa??Od kada je tako romantičan i brižan?Šta se sa njim događa?Upali auto i krenemo.ne znam kako mu ne smeta da sedim mu u krilu dok vozim,skoncentrisan je na vožnju,pogled mu je zaključan na šumskom putu.Gledam plave bisere koje su pune tajni vezanih za njegov život,toliko zabluda,toliko pitanja a nigde nema odgovora,Zašto je tako?U šta me je taj momak uvukao ni sama nisam svesna..Šta će se desiti sa mnom?Kojim putem ću krenuti?Da li je ovo sve loše za mene ili dobro?Gazim po meni nepoznat teren,ni sama ne znam čemu taj put vodi..Šta je na kraju puta?Da li sreća ili tuga i crnilo..Neka bude šta bude..Ja volim izazove..Catrin sećaš se,ti si ona devojka bez osećaja,koja voli nevolje i izazove..Spremi se za pravo iskušenje,,Spremi se da saznaš ko si ustvari.. ,,Zašto me gledaš mala?"Čuh njegov promukao glas,,Prevrnem očima a zatim ga hladno pogledam. ,,Zabranjeno?"Sarkastično mu kažem,ovo je izgledalo više kao pitanje,on je samo odmahnuo glavom a zatim se osmehnuo. ,,Nikada se nećeš promeniti"Pogledao me je pravo u oči dok sam ignorisala njegov pogled. ,,Bolje pazi gde ideš"Rekla sam ledenim tonom dok je njegov pogled ponovo odlutao na put ispred nas.Ostatak vožnje provedemo u tišini..Ovo je neko skrovito mesto nikada nisam bila u ovom delu Oxforda. ,,Stigli smo lepotice"Kaže a zatim ugasi auto.Pogledam okolinu oko sebe,sve je prekriveno drvećem,šume će mi se popeti na glavu..Ispred nas je velika kapija.. ,otvori vrata.. ,,Sačekaj ovde."Kaže a zatim izađe iz kola kucajući sišru u taster kapije.Uskoro se vraća dok se premeštam na suvozačevo mesto.. ,,Pobegla si"Rekao je tiho a zatim me pogledao,slegnula sam ramenima prekrštajući ruke.Vrata kapije su otvorena i mogu videti špta sver krije ovo mesto,Prelepi vrt,polako ulazimo u dvorište kuće,Sa strane staza su zasađeno razno cveće najviše ima ruža..Pogledam ka prelepoj kući ispred nas,dah mi zastane na tren.Ovo mesto je kao iz bajke. Pogledam na tren smeđokosog momka koji se zadovoljno smeši. ,,Sviđa ti se?"Preokrenula sam očima a zatim ga pogledala. ,,Sviđa?Fantzastično je.."On se tiho nasmeje pogledavši me.. ,,I mislio sam da će ti se svideti"Parkira ispred kuće a zatim ne čekam ni trenutak već izletim iz auta.Uskoro mi se pridržu smeđokosi polugoli momak..Njegova razvijena prsa mi i te kako zapadaju za oko,Zgrizem unutrašnjost donje usne a zatim osetih kako isprepliće prste sa mnon,,Moje telo ma koliko ja želela ne da da prste odvojim od njegovih..Ni sama ne znam zašto.. ,,Smrznućeš se idemo unutra"Rekao je a zatim me povukao uz stepenice.Pogledala sam se bila sam bosamsamo u njegovoj košulji koja mi je dolazila do vrha butina.Za tren smo se našli ispred velikih vrata..Otvorio ih je uz pomoć ključeva i za par sekundi smo se našli u prelepom hodniku koji je vodio do dnevne sobe i kuhinje,između te dve prostorije nalazila su se stepenice,ogromne stepenice..Kuća je bila sam velikim ukusom sređena. ,,Idemo gore nešto da ti dam da obučeš"Krenuli smo gore uz stepenice gde su se nalazile sobe.Ušli smo u jednu od njih.Bila je..savršena,parket je bio beo,krevet crno beli iza su bile tapete sa crnim cvetovima,pored kreveta dva crno bela noćna stočića.Zgazim nešto čupavo i odmah se uplašim,glava mi je bila u nebesima,skočim nekoliko milimetara od mesta gde sam zgazila..Vidim to je samo tepih.A u pizdu materinu..Louis me posmatra te samo počne da se smeje odmahujući glavom. ,,Ha ha ha baš smešno!"On klimne glavom a zatim se iskezi. ,,Jeste"Isplazim mu se a zatim dođem do ogledala koji je na vratima oramara.Vidim odraz raščupane mene,kao da me poplava izbacila..Maskara razmazana,kreon razmazan ispod očiju.Košulja do pola otkopčana,Izgledam kao da sam došla iz džungle. Prođem rukom kroz kosu pokušavajući da je barem malo uvedem u red ali nikako,samo još gore napravim.Vidim kako me neprestano gleda..Okrenem se a on mi priđe pribijajući me uz ogledalo.Tiho uzdahnem te pogledam njegove dovlje oči iz kojih bije kao plamen želja za mnom.. ,,Kako si jebeno dobra"Prošapuće a zatim pređe rukom preko dužine mog tela. ,,Louis daj mi da se obučem"Rešena da budem ledena pred njim on samo odmahne glavom. ,,Dobro onda idem ja"Pokušavam da se izvučem iz ovog sendviča ali mi on ne da. ,,Šta je sa tobom mala?"Pita me namršteno dok odmahnem glavom. ,,Ništa samo si malo zaboravio ko sam"On uzdahne a zatim me pogleda dublje u oči.Ignorišem njegov pogled koliko mogu. ,,A kakva si to?"Pita me dok se nasmejem ironično. ,,Nisam kao one tvoje kurve koje žele samo makar jedno veče sa tobom.Nisam toliko glupa da ne znam da samo hoćeš sex od mene..Za tebe sam samo krpa koju sada upotrebljavaš a kasnije kada je iskoristiš bacićeš je kao i sve one nedužne devojke"On se osmehne ironično a zatim me pogleda. ,,Ti si obeležena to je drugo"Prekrstim ruke a zatim se počnem smejati. ,,Da obeležena sam kao ovce da se ne bi izgubila u čoporu tvojih drugih ovci."Pogleda me tamnim pogledom.Nervira se..To i hoću.. ,,Želiš da me iznerviraš Black?"Kaže prodornim glasom koji samo koristi kada je besan. ,,Opet si se vratila na ono što si bila u početku zar ne?"Klimnem glavom pobednički podižući glavu. ,,Da!Kratko odgovorim dok me pribije snažno uz ogledalo. ,,Mala budi dobra"Kaže temi grubo podigne glavu bradom.Nasmejem se ironično dok njegov izraz lica ne prestaje biti ozbiljan.. ,,Ja nikada nisam bila dobra Tomlinson"On se osmehne na kraju usne te sakrije osmeh zubima. ,,Tražiš nevolje mala"Tiho prošapuće dok se nasmejem prgavo.. ,,Znam..Volim ih"Osetim njegovu ruku na mojoj butini kako se nežno penje na rub njegove košulje.. ,,Želim te"Tiho prošapuće a zatim me poljubi u uvo..namrštim se a zatim ga odgurnem od mene nekoliko centimentara. ,,Ja tebe ne želim"Pokušam da izađem iz sobe ali me jako stegne za ručni zglob i pribije me uz sebe. ,,Ko tebe pita da li me želiš ili ne?"Pita drsko dok me pribije uz sebe. ,,vrištaću ako me ne pustiš"Skloni kosu sa mog vrata. ,,Nema nikog osim nas,slobodno vrišti"Njegova ruka poleti ka dugmićima te polako ,,Opusti se"Tiho kaže dok uzdahnem mršteći se. ,,Ne želim te"Kažem pokušavajući da se oduprem ali za tren se nađem na krevetu,njegovo telo je između mojih nogu.Vrisnem kada osetim kako se trlja o mene. ,,Šššš.."Pokuša da me utiša dok krenem da ga udaram po leđima,samo zarobi moje ruke iznad moje glave. ,,Smiri se"Povisi ton na mene dok pokušam da se otrgnem od njega.Njegovi poljubci lutaju po mom telu,uskoro otkovča svoje farmerke i pusti za tren moje ruke pokušam se izgnjuriti od njega. ,,gde ćeš?"Uskoro me ponovo zarobi. ,,Jebaću te tako grubo da nećeš znati gde se nalaziš"Reži na mom uhu,počne cepati zibima moje gaćice. ,,Moja si!"Prodere se kada počnem da se otimam.. ,,prekini!"Vrisnem dok se on nasmeje.Nadsloni usne na moje,grubo ih pomera..Pokušavam ostati ledena i ne pomerati usta ali on me tako jebeno tera.Zdrav razum pokušava da se ootrgne iz kandži smeđokosog dečka ali mu ne ide.Želja za njim se budi i postaje kasno.. ,,Ne želim te!"Ponovo vrisnem dok on skine sa sebe bokserice.Uđe bez pitanja u mene a zatim se grubo pokreće u meni.U sebi toliko uživam a ovamo se otimam jebeno ne mogu više.. ,,Sviđa ti se priznaj.."Zagrize moje uvo a zatim ga počne ljubiti..Najbije se u mene gde stisnem zube i vrisnem najglasnije što mogu. ,,Boli me"Tiho se požalim dok on uspori i počne se nežno pokretati. ,,Želiš me sada?"Omahnem glavom dok osetim ponovo ubrzane pokrete u sebi. ,,A sada?"Odmahnem glavom,počne ponovo sa grubim pokretima dok sam rešena da ostanem ledena i da se ne pomeram.Stiskam oči i njegove šake svakim pokretom ali ne želim reći da me boli.Polako penje me do vrhunca,kukovi mi se tresu a bol u stomaku je neopisiv. ,,Louis"prostenjem dok mi se približi. ,,Šta je mala?"POčnem se boriti za vazduh a zatim ga stegnem snažno nogama oko bokova. ,,mala šta ti je?"Zbunjeno i zabrinuto me pogleda te se zaustavi. ,,Nastavi dalje najgrublje do sada"kkažem mu sa malim osmehom gde se on samo vragolasto nasmeši odvrativši mi osmeh,nastavi sa grubim pokretima gde za par minuta svršim uz najglasniji zvuk.Počne kružiti te i on svrši.. ,,Dobra devojčica."Poljubi me u kosu a zatim legne pored mene..Povuče me kod sebe a zatim čvrsto zagrli. ,,Louis idemo u školu."Tiho kažem dok on odmahne glavom. ,,Ne idemo u školu."Uzdahnem a zatim ga pogledam,razbarušena kosa,plave oči,brada od par dana izgleda tako slatko i neuredno. Nisam luda to da mu kažem niti želim da mu dajem komplimente.Želim da ga pitam šta smo mi sada ali neću..Nemam snage..Ja ne želim vezu,ne želim u opšte da budem pored njega u njegovoj blizini,..Ali moje telo to želi,trebaju mu njegovi dodiri,reči..Za tako kratko vreme se naviklo na njega..Ušao mi je pod kožu i ma koliko ga gurala da ode ne mogu..Jako je prilepljen,.Nije dovoljno prilepljen i jak da otopi led sa mog srca..To niko neće uradiiti ni za milion godina. ,,Ja onda idem sama"Kažem mu dok se on nasmeje. ,,Trčaćeš 100 kilometara do doma?"Upita me dok ja raširim oči. ,,Koliko?"On počne da se smeje a zatim ustane sa kreveta,pogledam golišavog momka koji se kreće ka ormaru uzima svoje stvari a zatim ode do drugog odeljka i baci mi stvari ustanem i pogledam jeans šorc i majca sa printom Big Bena.. ,,To je za tebe"Kaže a zatim navuče na sebe majcu. ,,A gaćice?"Uzmem gaćice koje su iscepane i pokažem mu.On obliže usne a zatim me pogleda. ,,Mala bila si neveljala morao sam"Prođe pored mene,okrenem se i vidim kako se sažinje uzimajući iz msle komode,crne čipkaste gaćice. ,,Mislim da će ti odlično stajati"Kaže mi poljubivši me u predelu vrata i uveta.Naježim se na njegov poljubac a zatim tiho prostenjem njegovo ime..Nasmeši se a zatim počne sisati moj vrat. Vrisnem tiho a zatim zarijem nokte u njegov vrat. ,,Rekao sam ti da ćeš uživati sa mnom.."Tiho je rekao poljubivši me na isto ono mesto,klekne ispred mene i kaže mi da podignem jednu a zatim drugu nogu,poljubi me u listove a zatim polako krene sa gaćicama gore,kuda god prođe rukom moje telo se naježi,usnama prelazi i ljubi moje noge.Napoko mi obuče gaćice. Obuče me i pokloni mi jedan osmeh. ,,Još uvek želiš da ideš u školu?"Klimnem glavom. ,,Onda idi srećan ti put"Iz odeljka gde stoji obuća mi pruži jedne starke. ,,Može da se desi da se raspadnu uspu kada budeš išla.."Slegne ramenima. ,,Louis daj"Kažem iznervirano od podigne obrve. ,,Šta hoćeš da ti dam?"Vragolasto se nasmeje,dok se namunjim. ,,Perverzni idiote"Lupim ga po ramenu na šta se on tiho zakihoće. ,,Ideš li u školu?"Uzdahnem a zatim pogledam prema noćnom stočiću na kom je sat. ,,Nema šanse počeo je prvi"Sednem na krevet a zatim se sručim na njega stavljajući ruke na lice. ,,Taman da stigneš na zadnji..Polako ti idi stičićeš"Počne da se smeje dok ga streljam pogledom, ,,Ideš li i dalje?"Odmahnem glavom... ,,Što baš bi mogla da stigneš?"Uzdahnem iznervirano. ,,Luis ubiću te!"On počne da se smeje a zatim legne na mene.. ,,Smrt bi onda bila slatka za mene"Tiho kaže te me pogleda u oči. ,,Blago tebi tvoju roditelji su pomogli u izgradnji doma i škole,ti sve njih držiš u šaci a ja?Moji će me obesiti na prvu banderu.Biće super ako mogu da birem na koju će me banderu besiti"Počne da se smeje a zatim me poljubi u nos napravim neku grimasu na koju se on počne smejati. ,,A zašto su tvoji toliko strogi prema tebi?Kontam da ti je sestra ubijena i da neće ponovo da prave istu grešku ali ja bih te zatvorio da si ti meni ćerka u jednu prostoriju i ne bih te odvajao od mene.."Počnem da se smejem na zadnju njegovu rečenicu. ,,pravila sam žešća sranja Tomlinson"Zbunjeno me pogleda i ne treba da mi kaže 'koja sranja' jer mu već se već u pogledu vidi da tome hoću da pričam. ,,Bežala sam časova,bila se sa devojkama,doalzila kasno kući,učestvovala u raznim ilegalnim trkama,išla u razne ilegalne klobove i tako..Život je bio lep dok moja mamica nije rešila da me pošalje u dom"On me značajno pogleda. ,,Hmm znači nevaljala si bila"Klimnem glavom sa zlobnim osmehom.Počne mi se približavati. ,,Dobro došla u još bolji život"Tiho mi kaže a zatim me poljubi u usne,počnem ih pomerati dok mu nastavim ljubiti usne,počne da se trlja o mene,zažmirim a zatim se prepustim osećaju.Čujem zvuk mog telefona koji je na podu,uzdahnem a zatim nastavim sa poljubcima. ,,Zove te neko"Kaže Louis a zatim nastavi radnju dole.. ,,Nije me briga"Kažem mu dok se on zadovoljno nasmeje.. ,,izluđuje me."ustane sa mene i pruži mi telefon.Ah moja majka..Legnem preko celog kreveta dok on za mnom na meni leži i nastavi da me lubi i trlja se o mene. ,,Što se ne javljaš?"Drekne na mene te prevrnem očima. ,,Ne prevrći očima."Kaže mi dok uzdahnem. ,,I tebi dobro jutro majko"Kažem joj dok zamišljam kako sedi na fotelji i gleda svoje nokte. ,,Gde si?"Pita me dok tihov vrisnem kada osetim kako se grublje trlja o mene, ,,U domu u sobi"Mogu je zamisliti kako širi svoje plave oči i ustaje sa fotelje šetajući po dnevnom boravku. ,,zašto nisi u školi na odmorou?"Povisi ton na mene dok uzdahnem. Odvojim slušalicu od uveta a zatim zvučnik prekrijem rukom kako ne bi čula ništa. ,,Molim te sačekaj.."Molim ga dok ondmahne glavom.. ,,Louis"Tiho mu kažem dok on me počne ljubiti po usnama.. ,,Boli me stomak"Slažem je dok ona uzdahne. ,,Zašto?"Zagrizem usnu.. ,,Našla sam u soku vrbenu i otrovala se"Kažem joj uvreljivim glasom. ,,Aaha..samo da znaš ako budeš slagala gotova si..Internat ti ne gine"Kako mrzim kada mi preti internatom!! ,,Šta hoćeš?"Pitam je kratko.. ,,Doćićeš u Subotu na večeru sa našim partnerima,i oni će doći sa porodicom"Prevrnem očima. ,,A šta ako neću?"Louis me pogleda zbunjeno,a zatim ubrzo nastavi da me ljubi po vratu. ,,Moraš..Inače..Pakuješ stvari za internat!"Iznervirano uzdahnem a zatimpodignem nogu tako da Lousa udarim u međunožje..Za tren pocrveni a zatim se podigne držeći se za međunožje,tiho vrisne ali dovoljno da moja majka čuje. ,,Šta se događa Catrin Black?"Počne se drati na mene. ,,Stomak me boli"Kažem joj ispuštsjući sličan zvuk kao i Louis.. ,,Vidimo se u Subotu kažem joj a zatim joj prekinem. ,,Ti nisi normalna"Prodere se na mene dok zagrizem usnu i napravim nevini izraz lica. ,,Sad ćeš da ga ljubiš da prođe"Prevrnem očima a zatim ga značajno pogledam. ,,Ne pada mi na pamet."Kažem mu a zatim prekrsti ruke. ,,Onda ga dodirni"Zagrize snu padajući preko mene, ,,Ovako.."Priđem rukom a zatim pomazim njegovo međunožje,ipusti nedefinisan zvuk. ,,Nstavi to da radiš.."Kaže kroz zube a zatim nastavim sa pokretima..Uskoro svršava dok se umorno prilepljuje uz mene. ,,Bolje mi dan nije mogao početi"Kaže a zatim me poljubi kratko u usne. ,,Što te je majka zvala?"Uzdahnem i pogledam ga. ,,da dođem u subotu trebam im za neku večeru" čujem njegov telefon kako zvoni. ,,javi se..."kažem mu dok on uzdahne a zatim pogleda u svoj telefon namunji se a zatim izleti iz sobe. Šta mu bi?
Izvinite zbog gresaka jer ih sigurno ima nije mi se dalo da ih ispravljam.Srećan drugi dan Vaskrsa ko slavi <3 Nastavak posle 25 votea i 7 komentara <3 Volim vaaas sveee <3
YOU ARE READING
Vampire Blood
Fanfiction,,Zaljubices se u mene mala''Recenica koja je potpuno ne moguca za led kao sto je ona.Devojku koja krije mnoge tajne. ,,Ja sam vampir,vampiri nemaju osećaje''A da li je to stvarno tako?Da li stvorenja kao što su ona mogu imati osećaje?Da li se dva l...