Part9-Why are you doing?

1.3K 99 16
                                    

Moje lice zasipa hladna voda,dok mračan toalet osvetljava samo jedan majušni prozor u drugom delu toaleta gde su kabine. ,,Tu si"Čuje se specifična boja glasa iza mene gde poskakujem u mestu kada iza sebe čujem njegov glas.Zatvaram slavinu a zatim se okrećem još uvek u šoku od iznenadnog dolaska ovamo,prilazi a zatim zaključava vrata., ,,Otklučaj."Osmehne se dok mi se približi dugim koracima dok sam prilepljena uz lavabo. ,,Cat..Mislim da ja i ti imamo neke nerešene račune."Prelazi preko preko mog ramena skidajući rukav na mojoj majci. ,,Ostavi me"Lupim ga po ruci tako da pljesak odjeknu.On se nasmeši te mi priđe bliže. ,,Nisi svesna u šta si upala lepotice.."Palcem pređe preko mojih usana gde glavu pomaknem u nazad,tako da imam potpuni pogled na njega celog. Tako je jebeno savršen.Greh za svaku devokju.Catrin saberi se..Ne dozvoli da te omami njegov pogled. ,,Louis..Pusti me."Odghurnem ga od sebe nekoliko centimetara te mi se on bliže približi tako da se naša tela potpuno spajaju,nosevi dodiruju a oči prave vezu izmađu nas dvoje.Plavu divlju vezu koja žudi za dodirima.. ,,Poljubi me"Tiho kaže..Približi mi se dok se njegov dah oseća na mojim usnama.Tako je blizu,njegov miris omamljuje.Čini da me na tren hipnotiše,sklopim oči a zatim mu se približim tako da se naše usne okrznu,tiho prostenjem a zatim isto uradim.Njegove usne se izviju u mali osmeh,dok zagrizem donju usnu i pritisnem usne na njegove.On napravi par pokreta usnama,da se potpuno opustim,moje ruke urone u njegovu kosu dok se nastavimo ljubiti.Njegov jezik se poigrava sa mojim usnama gde ih otvaram i dopustim da uđe u moja usta,istražuje mi usta kao i prvi put.Uzdahnem kada mi zagrize jezik a zatim ga počne blago grickati.Prisloni ruku na moja leđa te me okrene i pribije uz zid,poljubac postane sve strastveniji..Ostanem bez daha te odvojim usne od njega. Zagrizem usnu te ga pogledam. ,,Ovo je bilo dobro"Kaže te obliza usne.Sagnem glavu te mi je ponovo uspravi. ,,Znaš,mogao bih ti svašta ovde raditi.."Kaže te se vragolasto nasmeje. Moje oči poprimiše neku tamnu boju pri njegovim rečima. ,,Zašto to radiš?Zašto samo misliš o tome kada si sa mnom?"Ni sama ne znam kako ovo izgovaram,devojka koja je sve radila da iskoristi nekog.Vratilo mi se sve.Sad nekog želi i mene da iskoristi. Ćuti i ništa ne progovara već nastavi da me gleda.. ,,Daj mi ključeve..Hoću da izađem"Pružam mu ruku tako da stavi u ruke ključeva.On odmahne glavom te me pribi uz sebe. ,,Ne ideš nikud"Kaže grubo,dok me tamnim pogledom prosteli. ,,Želim da izađem."Kažem kroz režanje dok se on osmehnu. ,,Neću..Duguješ mi od sinoć"Njergov osmeh se pretvori u još veći što mi da do znanja da moram da se igram sa njim.Nabacim lažni osmeh na lice a zatim ga pogledam. ,,Što da ne?"Kažem mu dok se on osmehne. Prstom prelazim preko njegovih grudi. ,,Vidiš kako si dobra kad hoćeš.."Kaže sa malim osmehom te prisloni usne na moj vrat.Počne ga ljubiti dok se borim sama sa sobom da se ne opustim. ,,Louis.."Tiho kažem te stavim ruke u njegovu kosu..Pribi još više uz zid tako da ipustim mali zvuk jauka jer me leđa užasno bole,stavi mi noge oko njegovog struka a zatim me u potpunosti podigne,prisloni usne na moje praveći najlpeše poljubce.Njegove ruke snažno drže moje noge da ne padnem.. ,,Louis.."Kažem kroz poljubac a zatim zagrizem njegovu usnu.Spusti me na pod tako da gledam pravo u njegove grudi.Niska sam i previše..Pogled podignem ka njemu dok se on osmehuje. ,,Idemo"Kaže mi dok me povuče u drugi deo  gde si kabine.Prisloni me uz jednu dok moje ruke pređoše preko savršenog njegovog dupeta gde ga snažno stisnem on se tiho nasmeja a zatim nastavi poljubac.Krenem ka džepu njegovih pantalona neprimetno izvlačeći ključeve iz njih.Okrenem se tako da ga pribijem, uz zid  poljubim na brzinu i vampirskom brzinom dođem do prvog dela,potrči ka meni ali ga zaključam u prvom delu. ,,Catrin odmah otvori!"Prodere se na mene dok na mojim usnama se ucrta pobednički osmeh. ,,Nemam volje Tomlinson kao ni želje da spavam sa tobom."Kažem mu a zatim otključam vrata toalerta i zaigrano izađem. ,,Gde je Tomlinson?""Negde iza mene se čuje poznati ženski glas. Okrenem se kad vidim arogantnu kučku kako me gleda sa visine. ,,U toaletu"Kažem sa kiselim osmehom te joj bacim ključeve. Zašto ga traži?Zbunjeno pitam sebe.Ma i šta me briga..Uđem u učionicu ali i dalje me znatiželja ubija vratim se na mesto videvši plavokosu devojku kako priča sa Louisom koji je veoma ozbiljan krenem kao ka toaletu,smeđokosi dečko me pogleda kraičkom oka,te me primeti i ona.. ,,Mala nestašna bogatašica se vratila"Kaže ironočno dok samo stegnem vilicu spremna da je zgromim.Stegnem pesnice dok je pogledam najtamnijim pogledom do sada. ,,Catrin ne slušaj je"Kaže Louis dok ga pogledam,krenem prema.njoj a zatim je uhvatim za kosu,ona se.zlobno nasmeje dok je cimnem. ,,Nije ti dragi pričao kako smo sinoć imali sex?"U meni je sve na trenutak stalo,pogledam Louisa koji je pognuo glavu. Stegnem je za kosu a zatim se pravim hladna kao da.ništa nisam čula,kao da me to nije dotaklo a jeste i te kako.Nemam razloga da budem tako povređena. ,,Znaš zašto je otišao kod tebe?" Kažem sa hladnim osmehom. ,,Nije me napalio..Znaš zašto?Zato što me ne pali,nemam nikakav osećaj prema njemu,čak ni strast"Pustim joj kosu a zatim odlazim vampirskom brzinom iz hodnika pravo u učionicu.

Sorry zbog gresaka,sigurna sam da ih i to dosta.. ♥

Nastavak posle 10 najmanje votea :) ♥

U komentar pišite sve šo mislite o priči.. :)) ♥ 

Ly ♥♥

Vampire BloodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora