Part 52-Goodbye Tomlinson

620 63 29
                                    

Doašo je kraj..Ta noć će mi biti duboko urezena u pamćenju,samo ona i ja..Kao da sam znao,grlio sam je najjače do sad..Bila je moja,potpuno moja te noći.."-Louis Tomlinson

Catrin's Pov

 ,,Hajde da odemo negde daleko,samo ja i ti.Možemo u Las Vegas malo među normalce..Malo njih pobijemo,opljačkamo neku kockarnicu,zakupimo vilu..Gledam te kako se gola šetaš po njoj,ali hoću da vila bude blizu mora da bih mogao da te gledam kako se kupaš u njemu.Noći će biti najlepše,samo ja i ti na plaži,zagrljeni planiramo budućnost..Daleko od svih sranja i problema koji nas prate..Šta misliš?"Suze se skupljaju u očima,pogleda me zbunjeno. ,,Catrin.."Uzdahne duboko. ,,Hoćeš li mi već jednom reći šta se događa?Zašto su ti oči pune suza?Zašto si zamišljena?Zašto?"Odmahnula sam glavom a zatim ustala sa kreveta,otrčala u kupatilo a zatim se zaključala,tiho projecala a zatim se pogledala u ogledalo.Suze su se kotrljale niz moje lice dok su oči menjale nijansu plave.Čas su bile tamno plave,čas svetlo.. ,,Catrin otvori.."Trže me glas iza vrata.. ,,Evo me.."Tiho sam rekla a zatim počela da se umivam.Moje lice je kvasila hladna voda dok je on čekao moje odgovore ja sam strepela njegovih reakcija.Ne,ne smem mu reći bilo šta o mom odlasku.Ne smem mu ništa spomenuti.. Zatvaram slavinu a zatim krećem ka vratima,otvaram ih videvši na njima par zabrinutih očiju plavookog momka.Istog trenutka mu se bacam u zagrljaj. ,,Ne govori molim te ništa..Ovo će sve brzo proći,samo me zagrli snažno..Nemoj da brineš,nije važno.. "Zagrlio me snažno dok sam upijala njegov miris dok sam se sve više pribijala uz njega..  ,,Brineš me mala,i to mnogo."Tiho je rekao poljubivši moje čelo.Kad bi samo znao.. Kada bi samo neko saznao za Liamov plan..  ,,Voliš me zar ne?"Tiho sam ga pitala dok se odaljio od mene a zatim klimnuo glavom. ,,Da."Tiho je rekao dk sam ga privukla k sebi pravo u poljubac.. ,,I ja tebe..Nemoj molim te to nikad zaboraviti."On zbunjeno klimne glavom. ,,Zakuni se da nećeš."Tiho kaže dok klimne glavom. ,,Kunem se."Poljubim ga dok me pribije uz sebe.Želim ovaj poljubac da traje večno,pruža mi onaj osećaj kao da smo sami na ovoj planeti.Nikada mi neće oprostiti ovo što ću mu uraditi..Mrzeće me,mrzeti iz dna duše.Naš poljubac prekida moj glasni jecaj,padam na kolena a zatim sklapam dlanove. ,,Oprosti mi molim te..Molim te mi oprosti."Grcajući izgovaram isprekidano reči dok me još zbunjenije pogleda. ,,Jebeno mi reci šta se dešava..Šta da ti oprostim?Molim te reci nešto.."Odmahuujući glavom počnem glasnije plakati. ,,Molim te,reci da ćeš me voleti večno,samo se zakuni."Podigne me a zatim me pogleda svojim plavim biserima,bile su lepše nego ikada,njegov zbunjeni pogled me je ubijao i činjenica da više nikada neću biti uz njega.Polako minuti su se odbrojavali a u meni je tenzija sve više rasla..

Louis's Pov

Suze su se brzo kotrljale niz njeno lice..I tada sam shvatio..Želim je večno..Želim je večno pored sebe..Ona je ta..Ona je ta devojka koju volim i koju nikada neću prestati da volim..Prislonim svoje čelo na njeno a zatim joj krenem brisati suze. ,,Kunem se Black..Kunem ti se."Zagrli me najjače što može dok se njene grudi uneravnoteženo spustaju i podižu.. ,,Volim te Black..Jebi ga volim te."Nasmejem se na kraj usne dok je podignem onqa obmota noge oko mog struka a zatim prisloni usne na moje.Naše usne se sporo pomeraju a ja ludim..Želim još takvih poljubaca..Že4lim ovu devojku za sva vremena.Ona je moja nevolja..najveća koju sam u životu mogao napraviti..Moja najveća nevolja u životu je bila ona i zavoleti je...samim našim sudaranjem svetova smo napravili veliku nevolju,ali mi nismo greška,ne..Mi smo samo dve nevolje koje bi se stvorile u jednu,ogromnu veću od bilo kakve druge..Drugima nanosimo bol dok jačamo međusobno..Voolim te Catrin Black..Volim te...Volim te mala...

Harry's Pov

Neka prijatna tišina vlada među nama,ne ona neprijatna koja je često vladala ova je drugačija.Njen dlan je na mojim prsima a njena glava zabijena u moj vrat.Mirno diše dok je mazim po kosi i mrsim vlasi njene meke ne tako guste kose.Naše noge isprepletene dok gledamo negde u daljinu.Mislim o njoj i nijednoj drugoj..Neki čudan osećaj je zavladao nada mnom.Nikada pre se ovako nisam osećao.Do đavola ona zna kako da se uvuče pod kožu.Tako krhka i nežna a u stvari tako hraba i jaka..Poljubim njeno teme dok sse ona promeškolji a zatim se još više uvuče u moj zagrljaj.Nikada nisam sreo devojku koja voli ovoliko da se mazi.Njoj je samo potrebno pažnje.Uzdahnem duboko a zatim je pogledam,oči su joj sklopnjene ali ne spava,mirno diše dok je njeno golo telo pribijeno uz moje. ,,Kako ti se svidelo?"Prekinem tišinu,dok ona otvori oči postiđeno spusti pogled zagrizajući usnu.Nasmešim se kada umesto odgovora dobijem ćutanje. ,,Možemo ponoviti ovo neki put."Podigne pogled ka meni a zatim spusti usne na moje.Nežno ih pomičem dok dublje prodirem prstima u njenu kosu.Podignem je na sebe a zatim nastavim ljubiti.Naše usne se tako savršeno stapaju kao da su rađene po mojoj meri.Prolazim rukom preko njenog tela dok ona odvaja usne od mojih.Stidljivo počne ljubiti moj vrat a zatim se spuštavši ka dole,počne ljubiti moja prsa,stomakZaustavi se na dnu mog stomaka a zatim krene ponovo ka gore,ponovo spajajući naše usne. ,,Neću se moći zaustaviti ako ovako nastaviš Fi."Odvoji usne od mojih a zatim spusti pogled. ,,Ne želim da se zaustavljaš."Tiho kaže a zatim me blistavim kestenastim očima pogleda. ,,Sigurno?"Ona klimne glavom dok se nasmešim.. ,,Mislio sam da si neko nevinašce ali vidi sad ti ovo."Počnem se smejati dok ona zagrize svoju usnu pokušavajući da se ne nasmeje.Odjednom se uoybiljim podignem se tako da sam u ravni sa njom,pomayim je po obrazu a zatim okrznem naše usne,tiho isprekidano uzdahne dok se nasmešim toj reakciji na mene.Počnem ljubiti njen vrat dok se ona sve više ježi.Njene reakcije na mene su potpuno izluđujuće,volim to..Pređem rukom preko njenog tela,svaku sitnicu odmeravajući po ko zna koji put.Uživa u svakom mom dodiru i to me opušta.Sada je tek moja..Uronim rukama u njenu kosu masirajući njen potiljak,zatvori oči dok prisloni svoje čelo uz moje..Polako se uzdigne dok polako uđem u nju,tiho uzdahne dok se počnem polako kretati u njoj.Kako si dobra Fi..Isprekidano počnem ljubiti njene usne dok ona pokuša da ih spoji sa mojim. ,,Harry."Zacvili dok se nasmešim njenoj nestrpljivosti,počnem maziti obaziti obrazom njen obraz,dotačinjući nosom njen.. ,,Fi.."Tiho prostenjem kad napravi pokret kukovima.Otvori oči pogledavši me duboko.Spoji naše usne bez ijedne reči dok njeni dlanovi dotačinju moja ramena i vrat.Okrenem nas stvaravši se iznad nje,zagrebe donji deo mojih leđa kada se počnem brže kretati u njoj. ,,Smeta ti?"Odmahne glavom dok spustim usne na njene grudi. ,,Harry!"Vrisne dok prislonim čelo uz njeno. ,,Želim..želim da osetim isto ono kao i naš prvi put."Odmahnem glavom dok me uhvati za obraze. ,,Želim te grubo Styles..Ja sam jebena kučka,pobegla sam ti i sada me moraš kazniti.Sećaš se našeg ugovora?"Nešto prođe mojim stomakom. ,,Zaboravi na njega.."Tiho kažem dok ona odmahne glavom. ,,Styles..Prekini da budeš nežan."Pogleda me u oči dok se plamen sve više jača.Stegnem zube a zatim se zapucam u nju.Otvori usta savijajući se u luk. Ovo me jebeno tako boli,ali moram..Ona tako želi..Jebeni ugovor.. ,,Dosta je Fi." ,,Nije."Stegne me za ruku a zatim mi da ponovo znak da se zapucam u nju.Ponovo isto uradim dok ona vrisne.. ,,Jače!"Isto uradim i uvši njen najglasniji vrisak do sad.Svršila je dok se zadovoljno smešila.. ,,Ne pokušavaj da se promeniš zbog mene,uzaludno je Styles.."Poljubi me u usne dok njene ruke skliznu sa mojih grudi..


Vampire BloodDonde viven las historias. Descúbrelo ahora