Od Autorki

108 17 8
                                    

Dziękuję wszystkim, którzy dotarli do tego momentu mojej książki. Dziękuję za Wasz poświęcony czas, za każdy komentarz i każdą gwiazdkę. Książka ma sens jedynie wtedy, kiedy ma szanse na dotarcie do czytelników, a dla mnie nie ma niczego cenniejszego od Waszych opinii na temat mojej pracy. Jeżeli tylko Wam się podobało, będę ogromnie wdzięczna za udostępnienie lub polecenie znajomym, to naprawdę mi pomoże.
Książka "Tired Hearts" rozpoczyna trylogię o ludziach z Clearwater i druga część jest już gotowa i czeka na publikację. Dajcie znać, kiedy byście chcieli ją przeczytać 💜 Najwcześniej po maturach ;)
Moi drodzy Czytelnicy, jeżeli przechodzicie teraz w życiu przez gorszy okres, nie bójcie się o tym mówić. Życie, jakkolwiek w danym momencie trudne i ciężkie by się wydawało, jest tylko jedno. Cenne i wyjątkowe. Niepowtarzalne. Szukajcie dobrych chwil i trzymajcie się ich. Szukajcie przyjemności w każdym dniu. Nie bójcie się szukać miłości i śmiało za nią podążajcie. W obecnych czasach jest to o wiele trudniejsze, ale warto to przetrwać, by móc docenić wszystko, co przyjdzie później.
Jeśli masz depresję, a nie wiesz, do kogo możesz się z tym zwrócić, poniżej znajdziesz numery czynne przez całą dobę. Czasami wystarczy po prostu wyrzucić z siebie ten ciężar.

Telefon Zaufania dla Dzieci i Młodzieży
tel. 116 111

ITAKA- centrum wsparcia dla osób w stanie kryzysu psychicznego
tel. 800 70 2222

Ośrodek Interwencji Kryzysowej
– pomoc psychiatryczno-pedagogiczna
tel. 22 855 44 32

Telefon Zaufania
tel. (22) 621 35 37

Wierzę w Was, każdego z Was.
Julie_Snow





ZMĘCZONE SERCA [TIRED HEARTS]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz