''Nemaš pojma koliko ličiš na njega. To je ono što me kod tebe plaši i uvek ćeme plašiti. Bilo je leto, pristala sam na odmor, zajednički. Odveo me u Grčku i tamo smo lutali i obilazili razna mesta. Mislila sam da je čovek kog ću voleti zauvek. Sve do tog prokletog dvadesetog jula. Htela sam da idemo spontano, ali on je samo želeo da me iskoristi i osramoti. Kao i ti...''- rekla sam i opustila se jer me čvrsto držao uz ivicu bazena.
''...silovao me.. svako veče je tražio od mene nešto drugo. Bila sam mlada, dobra i nežna i najbitnije, bila sam zaljubljena, volela sam ga, ali mi nije prijalo. Svaki put kada bih odbila nešto što on želi, moju bi glavu potopio u bazen koji smo u hotelu imali, davio bi me dok ne izgubim dah. Jednom me gurnuo i doživela sam šok. Baš kao danas. Jedva su me izvukli. Pravo je čudo da sam uopšte preživela.''- rekla sam i smirila se u njegovim rukama.
''Imaš fobije i od muškaraca?''
''Ne. Samo se držim podalje od njih, pogotovu od ovih sličnih tebi. Zaklela sam se da nikada neću da se zaljubim. Biću samo povređena.''
Lagano krene unazad da me odvaja od ivice dok moje srce glasno lupalo.
''Nemoj, Andrej...''
''Vidi. Držim te...''- na trenutak skloni ruke te krenem da tonem, ali se brzo trgnem i izmilim uz njega, pa se jako privijem uz njegovo telo. Nasmeje mi se i ruku smesti na moj vrat. Lagano me njome pridržavao i pribijao moju glavu uz svoje grudi.
''Andrej, strah me!''- vrisnem izgubljeno i uhvatim njegovu ruku grubo zarivajući nokte u nju.
''Udahni Magdalena...''- uradim to, a on lagano zaroni zajedno sa mnom. U tom se trenu moj mozak isključi te bledo nastavim da ga gledam usled ponovnog otvaranja starih rana.
~Andrej pov~
Bledo je gledala u mene dok sam ja nežno spajao naše usne kako ne bi izgubila dah. Lagano izroni pa i ja krenem za njom. Istog mi trenutka zalepi šamar i krene ka stepenicama krupnim koracima, ali kako je u vodi to ne bude izvodljivo. Zgrabim je i povučem ka sebi.
''Izronila si sama...''- izgovorim radosno i progledam joj kroz prste za šamar.
''Mrzim te! Pusti me više dođavola!''- krene da me šutira i koprca mi se u rukama, a ja je nežno pribijem uz ivicu bazena i povučem njene noge oko svog struka.
''Andrej iz ovih stopa da si me pustio!''- nerado je pustim te ona besno ode do stepenica i izađe iz vode. Krene bosonoga ka kući dok ja ostajem zanesen tom ženom po prvi put.
Nije ni svesna koliko je lepa.
Oslonim se na laktove i nastavim da gledam kako uvija kukove i manekenski hoda.
....
Ušao sam pod tuš i okrenuo leđa krevetu jer su tuš kabina i soba bile odvojene samo staklom. Bio sam ljubitelj egzotike.
~Magdalena pov~
Sklupčano sam ležala na sredini kreveta i gledala u njega. Oči nisu htele da ga puste iz vidokruga. Jednostavno nisu mogle. Tako je privlačan!
Kad se okrenuo i pogledao me preko ramena nastavila sam kontakt očima, pokaže mi da dođem, a ja ljuto zabijem glavu u jastuk i sklopim oči da što pre zaspim čvrstim snom iz kog me neće probuditi.
Nastaviće se...