Teksi yang dinaiki, diberhentikan di depan destinasi yang dituju, tasya turun dari teksi itu dan melihat kolej yang dia akan menerima ilmu .
hari ini hari pertama dia menjejakkan kakinya ke kolej ini selepas mendapatkan result SPM yang boleh dikatakan cemerlang juga.
akhirnya aku sampai jugak dekat kolej nih aku harap, akan ade permulaan yang baik.
sememangnya impian aku untuk menyambung pembelajaran. Selepas menduduki spm dan menerima keputusan, alhamdulilah aku menerima banyak tawaran diantaranya di kelantan tanah air ku sendiri dan juga terengganu.
tetapi aku memilih untuk melanjutkan pelajaran di pahang, aku harap keputusan yang aku buat ini ade lah betul dan aku akan dapat capai cita cita aku.
Weh termenung jauh nampak. cepat lah weh kita dah lambat nk pergi daftar untuk kemasukkan
pelajar baharu.kau nih kerja berangan jer bebel syafitee abang kepada tasya.
Alah lek lah, aku excited sangat nih. dah sampai depan kolej, btw mana kayra taknak tunggu dia ke?
Dia dah ade dekat sana cuma tunggu kau jer dia dah call aku tadi menbebel.
Ok jom kita pergi, . dan tiba tiba dia tasya terjatuh dia merasakan dia tengah berlanggar dengan seseorang, dia mengankat muka dan menatap seorang lelaki,
yang tak kurang hemsem jugak,eh awak sorry saya tak sengaja.
Sorry kau cakap ade mata tak ?? Kata seorang lelaki yang berlanggar denganya. nampak dari segi gaya sangat hemsem dan macho. Memakai kaca mata hitam tapi belagak nak mampus bebel tasya dalam hati.
Eh awk nih saya kan dah mintak maaf? Kenapa still nk marah marah lagipom awak pun salah jugak tak elak dari berlanggar dengan saya.
Hello salah ape? kau yang jalan tak tengok depan melulu jer .
Ahhh suka hati awak lah tasya memotong percakapan lelaki didepanya kerana sakit hati. saya dah mintak maaf awak taknak terima tuh suka hati awak bye,
tasya terus pergi meninggalkan lelaki itu, fit mengikuti langkah tasya sambil sempat menegur lelaki yang dihadapanya. maafkan dia yer bro dia tak perasan ucap fit. Lelaki itu melihat tasya berlalu pergi dengan bergitu. dalam hati dia , cantik jugak perempuan nih, interesting hahaha tapi jalan tak guna mata hope boleh jumpa lagi dengan dia.
YOU ARE READING
Takdir cinta kita
RomanceMengisahkan tentang seorang lelaki bernama Tengku Ahmad Ismail, merasakan kehidupanya sangatlah terkongkong sejak kecil lagi, dia sangat ingin merasai kehidupan seperti remaja biasa. Pada satu hari hajatnya itu tercapai tetapi terdapat Beberap...