Perlawanan dimulakan kembali. Taims berpaling ke arah tasya.
Tasya menberikan senyuman kepada taims.
Semua penyokong besorak sangat kuat.
Sekarang bola masih lagi dipihak fhakrul, haqiem cuba merebut dan berjaya direbutnys dia terus menbawa bola itu kedepan dan menghantar bola kejaring dan arkkhhh tidak masuk.
Fhakrul menbuat isyarat boo 👎🏻 kepada team Taims.
Eh kau nih kan. Luqman mahu kedepan tetapi dihalang oleh Taims.
Permainan semakin sengit masih lagi 2:2 seri masa hanya lagi berbaki 20 minit.
Team taims menbuat bulatan.
Dengar sini guys kita kena menang! Demi maruah kita, fhakrul akan permainkan maruah kita kalau dia menang ujar haqiem.
Tak haqim letakkan niat dalam hati tuh baik baik. Percaya kalau ada rezeki kita akan menang, ingat menang atau kalah adat permainan ujar Taims.
Mereka semua meletakkan tangan antara satu sama lain dan the pirates boys boleh! Laung mereka tanda semangat.
Perlawanan bermula, semuanya berjalan dengan baik. Bola yang pada mulanya dipihak fhakrul kini sudah berada di pihak salah seorang dari team Taims.
Dia menghantar bola itu ke arah haqim. Haqim menbawa bola itu kedepan namun dia sudah dikepung tetapi dia cepat bertindak dan menghantar bola itu kepada luqman.
Luqman yang mendapat bola itu sudah menbaca gerak geri pihak lawan yang cuba untuk merampas bola darinya, lalu dia menghantar bola itu ke arah belakang semula iaitu kepada fit.
Fit berlari ke depan dia menperdayakan pihak lawan dengan cubaan menyumbat bola ke dalam goal tetapi sebenarnya dia menghantar bola itu ke arah taims.
Taims menbawa bola itu kedepan dan dia dikepung namu dia sempat menendang bola itu ke arah goal dan .........
Semua penyokong termasuklah Tasya merasakan debaran.
DUP DUP DUP
Dan goal!!!!!!!!!!!!
Semua penyokong bersorak siap mengibarkan baner yang dibawa.
Tasya tersenyum ke arah taims yang juga sekarang tersenyum lebar ke arahnya.
Suraya dan isya bersorak bagai tak ingat dunia apabila team crush diorang menang pertandingan ini.
Semua permain diminta bersalaman antara satu sama lain, ahli kumpulan fhakrul bersalaman dengan team Taims sesampainya giliran salaman diantara Taims dan fhakrul.
Taims tersenyum mengejek terhadap fhakrul. Well siapa yang losser sekarang? Ujar taims.
Kau jangan nak belagak sangat ye Taimshah, aku masih tak puas hati bulan depan kita lawan lagi ujar fhakrul menatap tajam ke arah Taims.
HAHAHHA KENAPA KAU TAK BOLEH TERIMA KE KALAH DARI KITORANG PERLI HAQIM.
so petaruhan tetap petaruhan, kau kalah so jangan dekat dengan Tasya! Ujar Taims.
Eh Taimshah kalau aku taknak kau nak buat apa? Perjanjian nih bukan ade hitam putih pun ujar fhakrul dengan senyuman smirk.
Hmm kalau kau taknak pun aku tak kesah. Well perjanjian ke tak perjanjian Tasya tuh takkan pernah jadi milik kau. Antara kau dan aku dia akan pilih aku! Ucap Taims yakin.
Fhakrul mengetapkan rahangnya hatinya kian panas dia tidak akan benarkan dirinya kalah dengan seorang Taimshah.
Taims datang berbisik dekat telinga fhakrul, kau nak tahu kenapa kau takkan ade peluang dapat tasya? Because she is mine! Ujar taims lalu berlalu dengan wajah smirk.
YOU ARE READING
Takdir cinta kita
Roman d'amourMengisahkan tentang seorang lelaki bernama Tengku Ahmad Ismail, merasakan kehidupanya sangatlah terkongkong sejak kecil lagi, dia sangat ingin merasai kehidupan seperti remaja biasa. Pada satu hari hajatnya itu tercapai tetapi terdapat Beberap...