Part 35

134 4 3
                                    

United kingdom pukul 8.00 Pm
Seorang wanita sedang melihat galery fhotonya sambil menunggu ketibaan pesawat untuk ke malaysia.

"Aku rindu kau Ahmad, tak sabar aku nak balik malaysia, kau satu satunya semangat dan reason aku balik malaysia.

Dia melihat gambar gambar itu lalu tersenyum.
"Aku sanggup balik  belajar dekat malaysia and tinggalkan UK hanya semata mata nak dekat dengan kau.

——————TAKDIR CINTA KITA——————-
Ahmad oo ahmad turun makan, sarapan dah siap nanti sejuk pulak. Panggil mamanya.

Ye ma, kejap I'm coming. "Wah sedapnya makanan, ada nasi lemak perhhh lama tak makan masakkan mama ujar Ahmad.

Haa duduk makan, mama ada sesuatu nak bagi tahu.

Ahmad tidak menghiraukan dia cuma memasang telinga dan melahap nasi lemak itu, lapar lah katakan.

Sofea dah nak balik malaysia kata mamanya.

"Ouh dia nak balik bercuti ke?

Tak dia nak balik terus and belajar dekat malaysia. Satu kolej dengan ahmad.

Ahmad yang mendengarkan itu tersedak bukan main, dia begegas ambil air putih di dalam gelas lalu meneguknya.

"Dah kenapa nak belajar dekat malaysia? Kenapa tak terus and habiskan jer study dia dekat uk tuh, rugi betul.

" biarlah dia nak belajar dekat mana pun, dah itu keputusan dia. Satu lagi kamu tolong tengokkan dia sikit.

"Kenapa pulak dia dah besar pandai lah jaga diri sendiri, takkan lah nak bergantung dengan amad.

"Kamu nih dia tuh cousin kamu jugak bukanya orang lain tak salah pun tolong, anak uncle kamu jugak.

Hmm ye lah ma, dah lah amad nak makan.

—————————-

4 sekawan tengah melihat telivision bersama dengan lawak jenaka.

"Weh tasya kau ada apa apa ke dengan taims?

Tasya yang sedang ralit melihat rancangan tv tersedak bukan main oleh kerana mendengarkan pertanyaan kayra.

"Huh? Maksud ada apa apa tuh macam mana aku tak fahamlah.

Eleh kau buat buat tak faham pulak sampuk jijie.

Manakala adira cuma gelak kecil.

Lah kau nih. "Bukan apa, aku nampak kau dengan dia rapat betul itu yang aku tanya.

Kan rapat betul diorang entah entah bercinta dalam diam sakat adira.

Sakatan adira bukan menjadi lawak tetapi menbuatkan tumpuan kayra dan jijie ke arah tasya dengan serius.

"Eh tasya kalau kau rahsiakan dari kitorang siap lah kau omel jijie

Taknak kawan. Celah kayra

"Eh apabenda korang nih aku dengan si mamat poyo tuh? Memang tak ahhh bukan taste aku.

Eleh kau bukan taste konon hari hari berkepit kata adira.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 07, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Takdir cinta kita Where stories live. Discover now