2 hari selepas dari kejadian itu, Tasya telah dibawa balik ke rumah parent dia untuk berehat dia diberi cuti selama 2 weeks termasuklah akan ade cuti sem so banyak waktu dirumah dapat rehat. Lebih kurang 1 bulan lebih.
Hmm boring siak takde tasya keluh jijie, sememangnya jijie lebih rapat dengan tasya, bukan bermaksud diorang berempat tidak rapat cuma jijie selesa dengan tasya, sebab tasya nih seorang yang mendengarkan luahan dengan baik.
Eleh kau bosan sebab takde yang nak dengar luahan cinta kau dengan haqiem kan? Tembak adira dengan meangkat satu alisnya.
Eh mana ada mandai jer kau nih ujar jijie menafikan pekara itu wahal sekarang riak mukannya tidak dapat disembunyikan lagi cuak.
Dah lah korang asyik gaduh jer, tegur kayra. Tapi kan memang tak best lah takde tasya dah lah 2 minggu. Rasa macam tak cukup selalu berempat sekarang bertiga hmm keluh kayra.
Takpe lah kita doakan tasya cepat sihat, menyesal aku tak ikut dia pergi toilet aritu. Tak guna punya perempuan perempuan jahanam tuh. Ujar adira dengan marah.
Kan tapi aku puas pompuan pompuan tuh dah kena tindakan kena tidur lokap perrrhhh tapi satu lah si suraya anjay tuh telepas ucap kayra dengan riak muka mahu marah tetapi comel.
Si suraya tuh memang anjir lonte nak kena penumbuk aku ujar jijie.
———————————————————————-
Taims memandang kearah fit dengan tatapan yang tak boleh difahami oleh fit.Kau kenapa sial? Tanya fit pelik dengan wajah taims memandang ke arahnya. Gay ke mamat nih.
Hmm tasya tuh dah ok ke? Cuti sem minggu depan kau balik kampung kau kan?
Haah kenapa? Tiber lah kau nih ujar fit.
Kalau aku nak.. nak.. ujar taims tidak yakin.
Nak apa giler aduhh apesal tersekat sekat kau nih tak makan ubat ke pelik semacam. Scary pulak aku dengan kau nih.
Aku nak ikut kau balik kampung boleh?
Huh? Aku tak kesah cuma kau takde rumah ke? Takkan tak rindu mama babah kau ujar fit.
Hmm kalau aku balik rumah pun bukannya ade orang pun, semua sibuk ujar taims malas.
Boleh jer kita balik guna kereta kau ahhh tapi dekat sana papa aku over protective sikit jangan main main dengan anak dara dia nanti dia sepak kau HAHAHAHA ujar fit sambil ketawa.
Wah wah ketawa besar nampak sampuk dua orang dari belakang.
Korang bual apa nih ujar luqman.
Tak nanti cuti sem taims nk ikut aku balik kampung.
Wow fulamak lain maciam, taims kau nk p jenguk buah hati ke ujar haqim mengusik.
Eh mana ade aku boring duk rumah takde orang so aku nk ikut fit nak rasa suasana kampung.
Yelah tuh ujar luqman dengan sinis.
Btw kitorang pun nak ikut bulih ujar haqim melihat ke arah fit termasuklah luqman memandang drngan muka mimik 10 sen ke arah fit.
Hmm korang nih kenapa semua nk ikut aku HAHAHAHA nanti lah aku booking homestay untuk korang homestay bapak aku dekat jer dengan rumah.
Yeaa tak sabar nak mandi sungai ujar haqim.
Seminggu kemudian.
Weh haqim cepatlah letak barang dalam bonet pekik fit yang duduk di dalam kereta bersama sama dengan taims dan luqman.
Cis tak guna betul dorang buat aku macam hamba abdi angkat barang keluh haqim pasrah dikenakan kawan kawannya akibat bangun lewat.
Woii mengumpat apa tuh cepat sikit kang kitorang tinggal tutur taims.
YOU ARE READING
Takdir cinta kita
RomanceMengisahkan tentang seorang lelaki bernama Tengku Ahmad Ismail, merasakan kehidupanya sangatlah terkongkong sejak kecil lagi, dia sangat ingin merasai kehidupan seperti remaja biasa. Pada satu hari hajatnya itu tercapai tetapi terdapat Beberap...