Part 22

64 17 6
                                    

Suraya and the geng pov.

Weh su, aku dengar kolej kita nanti akan ade pelajar baru lelaki pulak tuh.

Kau tahu dari mana and ape funtion kau bagitahu aku?

Ye lah, kau kan sukakan mamat taimshah tuh. Manalah tahu laki nih hemsem kau takyah kejar taims. Kau kejar budak baru nih tak pun si fhakrul tuh. Ucap nita

WTF fhakrul? Euwww kau nih dah kenapa aku rasa kau tuh sepatutnya cuba try fhakrul dah lonely sangat.

Tak lah beb aku tengok sesuai ape kau dengan fhakrul sama sama single. Lagipun jangan dikejar laki yang taknak dekat kita bagi jer si tasya tuh.

And one more thing nama laki tuh shazwan graduan london sambung dia punya master dekat sini.

Shazwan? Suraya yang mendengarkan nama itu mula tersentak seketika nama itu menbuatkan dia teringat dengan seseorang yang dia dah hampir untuk lupakan. Ye memang dia sukakan taims tapi main main tetapi lelaki yang bernama shazwan tuh yang dia betul betul suka.

Sian suraya siapa suruh nakal, dan dengki dengan tasya dari zaman sekolah lagi. Padahal dia tak lah ..... takpe nanti ending kita kasi bahagia. (Author)

Kau kenapa su? Tanya nita.

Tak nama tuh buat aku teringat seseorang. Maybe perasaan aku jer. Kau tahu dari mana semua nih lagipun aku takde dengar ape ape pun.

Ouh aku dengar perbualan prof salmah dengan mr kamarul berbual tadi curi curi dengar je hehehe.

Ooo mana isya eh?

Entah minah tuh kata harini dia datang lambat sikit, sebab ade problem.

Kau tak perasan ke semenjak dua menjak nih isya macam diam tak banyak cakap like orang broken.

Ye aku perasan dia kan suka Syafitee tapi fit tuh macam nampak lebih suka kayra lah sebab tuh dia macam frush, dia kan suka fit dari first sight hari mula mula kolej lagi.

———————————————————————————
Tasya dan the girls baru sampai ke kolej dan berjalan sekelumpuk ramai mata yang sedang memandang ke arah mereka well bukan Taims and the geng jer yang femes dan kegilaan wanita dekat kolej tuh. Geng dorang pun sama ok femes dikalangan lelaki.

Weh korang jom pergi kantin perut aku dah berbunyi memintak untuk diisikan ucap kayra sambil tersengih.

Hmm ye lah jom lah korang sian dia lapar nanti mati kita pulak tertuduh bunuh dia ucap tasya.

Hahahha tak weh kalau kena tuduh takpe lagi nih kalau dia mati lepastuh jadi hantu kacau kita mintak makanan ucap jijie.

Selepas dari mendengar ucapan jijie mereka semua mengelurkan tawa.

Ishh korang nih suka lah usik aku taknak lah kawan tutur kayra pura pura merajuk.

Dah dah korang nih janganlah kacau kawan kita yang cantik nih, sian dia ucap adira.

Ye lah sya biasalah adira kan geng kayra sebabtuh backup kuat ucap jijie masih tersisa tawa.

Ye weh takpe lah you ade I, meh kita berserai berdua duan baby ucap tasya.

Eh ngek lah kau nih sya tak pernah siyes.

Dah dah jum g kantin ajak kayra.

Skip dimeja kantin...
Tasya mengambil tempat duduk dibawah kipas untuk mereka berempat makan. Kira chop tempat sementara yang lain pergi beli makanan.

Hi tasya, sape seseorang dari depan.

Tasya menangkatkan kepalanya melihat siapa yang menegurnya.

Takdir cinta kita Where stories live. Discover now