HJ#2

161 19 3
                                    




סאול הייתה סואנת כמו תמיד כשג'יסאנג, פליקס ואריק הלכו ברחוב הראשי לכיוון בניין גבוה מאוד עם דלתות זכוכית מבריקות והריח בפנים היה שם מין מנטה ומשאות קלים. או פשוט סוכר.
ג'יסאנג אמר לשניים לחקות לו כדי שיוכל לגשת לדלפק ולהגיש את החומרים שהיה צריך להגיש לחברה.

"שלום איך אני יכולה לעזור לך?" שאלה המזכירה שם.
"אני האן ג'יסאנג, יש לי את החומרים לסרט שביקשו ממני לתרגם, והתסריט שלו," הוא אמר מחייך אליה. היא הסתכלה עליו ואז הורידה את מבטה למחשב כדי לחפש את שמו. "האן ג'יסאנג. יש לך עוד כמה ימים עד מועד ההגשה," היא הרימה אליו חזרה את מבטה.

"סיימתי מוקדם כמו שאת רואה," הוא קד עם ראשו מתוך נימוס ואז הניח את הפולדר עם הכל על הדלפק מולה, היא הושיטה ידיים חלקות עם ציפורניים מעוצבות כדי לקח את הפולדר ולבדוק אותו לפני שפנתה את ג'יסאנג פעם נוספת.

"אני די בטוחה שהמנהל ירצה לדבר איתך על הפרויקט הזה האדון האן."
"אז זה לא היה רעיון טוב להגיש עכשיו?" שאל הצעיר.
"אני לא יכולה לענות לך על זה, אבל עם תוכל לחכות כמה דקות כדי שאבדוק את זה," היא החזיקה את הפולדר קרוב לחזה לפני שהרימה את שפורפרת הטלפון על הדלפק.

"אני אחכה," הוא קד אליה בתודה לפני שהטלפון התחיל לחייג.

"זהו?" שאל פליקס כשג'יסאנג התיישב על ידו.
ג'יסאנג הניד בראשו, "מסתבר שהפרויקט עליו עבדתי חשוב, אני לא יודע איך, אבל המנהל יכול להיות רוצה לדבר איתי על זה."

"כמה זמן זה ייקח?" שאל אריק.
"אני לא בטוח, מקווה שרק כמה דקות כמו שהיא אמרה ולא שעה," הנער גירד את קצה אפו ואז דחף את משקפיו לראש גשר אפו.

"אתה רוצה שנחכה איתך?" אריק המשיך.
"אתם לא חייבים, במיילא אתם רוצים להגיע לעוד כמה מקומות. אתם יכולים ללכת," ג'יסאנג חייך אליהם.

חבריו החליפו מבטים לפני שהסתכלו עליו חזרה.
"מה דעתך שאנחנו נמשיך מכאן ואז כשתסיים תבוא לפגוש אותנו, נודיע לך איפה," הציע אריק.
"נשמע טוב," השניים הנהנו אחד לשני לפני שנעמדו משאירים את ג'יסאנג להמשיך לשבת שם ולחקות עד שיוכלו להודיע לו מה קורה.

זה לא לקח הרבה זמן כמו שזה הרגיש, אחרי שפליקס ואריק יצאו לדרכם, ג'יסאנג חיכה רק כעשר דקות נוספות מתעסק עם הטלפון שלו לפני שהמזכירה ניגשה אליו עם ידיה על ביטנה.
"הגשתי את הפולדר למזכירה של המנהל היא הודיעה לו על זה שאתה כאן. הוא ישמח להחליף אימך כמה מילים. אבל בגלל שיש לו פגישה חשובה כרגע, הוא יצור איתך קשר ביום בו היית אמור להגיש את הפרויקט," היא הסבירה לו כשנעמד ואז קד לה כתודה.

היא קדה לו חזרה, "שיהיה לך המשך יום נעים האדון האן."

"גם לך," הוא החזיר לה ואז התחיל לצאת משם לכיוון תחנת האוטובוס הקרובה רק בשביל להתקשר אל אריק לבדוק איפה הם.

Keep Running | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now