arc#1

79 10 0
                                    


כשיש חברות העסקים מצליחים

סיכום אירוע השה של חברות הנדל"ן, ביניהן החברות הבינלאומיות שהוזמנו להשתתף באירוע הגדול של המנכ"ל לי. שיפור ושימור, המשיקים החדשים של אוניברסיטת סאול. משפחת לי עולה לכותרות שוב? מהי החשיבות החדשה של המנכ"ל הגדול בנוגע למשפחתו המפורסמת? האם החברה השוויצרית תסכים לשיתוף פעולה קוריאני באמסטרדם?


האוניברסיטה ומשקיעיה

משפחת לי תמיד הייתה בראש התרשימים כשזה הגיע להצלחה כלכלית רבה מבחינת השטחים שלהם, החברה משקיע ומטפחת את הקרקעות והבניינים שלהם. בחברה אינה מתביישת בסטודנטים שלה אף כן ואף הזמינה אותם לייצוג אחד השטחים החשובים ביותר של החברה, שהינה האוניברסיטה העירונית.

מה שהיה דגש גדול במסיבה, מה שהיה הצלחה גדולה, בזכותם האוניברסיטה הסיגה משקיעים נוספים לקידום הבינלאומי של האוניברסיטה וקבלת החלטות חדשות לגבי הקמפוס הגדול אליה הגיעו המשקיעים. למרות שחיי הסטודנטים המשיכו כרגיל, מאחורי הקלעים המשקיעים התחילו לעבוד על שיפור התחזוקה, שיפוץ חלק מהבניינים ובדיקת האזור כדי לגרום לסטודנטים רבים לרצות ללמוד במקום ולקדם אותו מקצועית ולימודית.

התוכנית מתוכננת לחופשת הקיץ ולחלק מזמן הלימודים אשר מתחילים בספטמבר של השנה המאוחרת יותר, בלי הפרעה לסטודנטים כמובן. ככה תהפוך האוניברסיטה המפורסמת להצלחה רבה ופניות רבות, כידוע שבקמפוס הגדול המקצועות האומנותיים, לימודי שפות והניהול, הם המודגשים ביותר והמצליחים ביותר במדינה.


עולים לכותרות

משפחת לי אשר ידועה בקרבה המשפחתית בה באה לידי ביטוי במה שהציבור יודע על מערכת היחסים בין המנכ"ל לאשתו היפנית ושני ילדיהם, הבכורה שהיא רקדנית מצליחה ביפן והצעיר שבדיוק השתרר מהצבא ונחשב לחייל מוצלח ביחידתו.

עם היחסים בין שתי המדינות תמיד היה מן לחץ עוד מזמן המלחמה לפני כמאה שנה, אך הנוסף לכך כשהגיע מנהל החברה המצליח אחרי הנישואים שלו עם הנציגה היפנית בקוריאה עלו הזוג הצעיר כסקנדל אל מול המדינה עם השלום הקר בין המדינות, אבל עם הרחבת אופקים של חברת הנדל"ן שהצליחה אחרי כמה שנים, המדינה יצבה את היחסים ביה לבין יפן במיוחד אחרי שנולדה לזוג ביתם הבכורה שבימינו אלה מתגוררת ביפן שם יש לה קריירה מצליחה מאוד.

הבת, אשר הגיעה לקוריאה בשביל להופיעה, הופיעה אף כן המסיבה הגדולה לצידו של אחיה הצעיר וכשעומדים השניים אחד על יד השני אפשר לראות את היופי שלהם ושל משפחתם איתם. היחסים בין האחים שידועים כקרובים מאוד גורמים להרבה רגשות של קנאה, ולא רק בגלל המראה שלהם אלה מהקרבה שלהם למרות ריחוקם זה מזה במשך השנים האחרונות.

נלקחה על ידי חברת הצילום XXX

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

נלקחה על ידי חברת הצילום XXX

האחים לי


והשאלה הגדולה שלא מפסיקים לשאול את המשפחה, היא, האם הם רווקים? המשפחה אשר לא מסכימה לענות על שאלה זו גורמת לציבור לשאלות נוספות רבות, אבל המשפחה שומרת על חייהם הפרטיים של הילדים מהציבור, ככה שכל כתב שרוצה קצת מידע מקווה שהשניים יופיעו באירועים הגדולים.

על פי המנכ"ל בעצמו, הזמנת ילדיו לאירוע הגדול היא להראות את התמיכה המשפחתית של כל אחד מהם ואף מספר כי העתיד הוא ירצה שבנו יירש את מקומו, אך ייתן לו להמשיך בדרכו עם יבחר בכך, ואשתו אף מוסיפה שהילדים מלאים כריזמה להצליח בחיים ולהספיק כמה שיותר עם גילם הצעיר, למרות שהייתה רוצה שיצמאו בני זוג ויתנו לה נכדים שימשיכו אחרי המשפחה.

אחרי שהצלחנו לשאול את האחים מה הם מתכננים לחמש השנים הקרובות נשמע שהשניים לא ממהרים לשום מקום.
"אני לא יודעת בדיוק למה לצפות מהעתיד ואף מנסה לא לחשוב עליו יותר מדי," אמרה לנו מיואי מינה, ואנחנו מאחלים לה בהצלחה רבה בהמשך הדרך, עם זה בתור רקדנית מצליחה או כל מה שתבחר לאחר מכאן. בנוגע ללי מינהו הצעיר אחרי שלא יכולנו שלהתפעל מיופיו מקרוב, אמר לנו, "כרגע אני מסתדר."

ביחד עם זאת נראה שגם לגביהם ההורים השקיעו ואף הביאו להם מתרגמים צמודים כדי להצליח לדבר עם אורחים רבים באירוע, גברת לי אמרה לנו, "אנחנו רוצים שהילדים שלנו יתחברו להרבה אנשים, ואם השפות השונות לא יכולנו שלא להשקיע בהם קצת יותר ולתת למתרגמים הצעירים את האפשרות לקבל את הניסיון שמגיע להם."

כשניסינו לראיין גם את המתרגמים הצעירים לגבי העבודה שלהם באירוע ואיך להם עם בסביבה שבה אנשים מפורסמים רבים, הצלחנו לקבל לפחות תשובה אחת והיא מהאחראית על המשלחת הצעירה, "אנחנו מכינים את הסטודנטים שלנו מראש, ונראה שהם מסתדרים טוב מאוד גם בעצמם," ואף הוסיפה, "זוג האחים מקבלים אותם יפה מאוד מתור מלווים."

כששאלנו האם נראה אותם גם באירועים נוספים ענתה לנו, "לכל סטודנט אנחנו נותנים הזדמנות," מזה הבנו שבכל אירוע מביאים סטודנטים שונים לייצג את האוניברסיטה ואיזה צעד חכם זה.

ככה שנראה שזוג ההורים ממשיכים להפתיע אותנו בנוגע לבחירות שלהם.


שיתופי הפעולה

החברה השוויצרית והקוראנית כבר שנים במחלוקת לגברי הפרויקט החדש שהתחיל כמה שנים קודם לכן. עם הזמנתם של נציגי החברה לאירוע הגדול המנכ"ל לי דיבר איתם והם הגיעו להסכמה על הפרויקט, ועם זאת השגנו רעיון בלעדי עם חברי המשלחת והמנכ"לים. (המשך בע"מ 5)

Keep Running | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now