צ'איונג בהתה במסך המחשב הפתוח מלפניה, היא ישבה בספריה שהייתה מלאה בסטודנטים נוספים המתכוננים למבחנים או עושים שיעורי בית ועבודות להגשה. האוניברסיטה לא הייתה דבר קל.
היא דחפה את משקפיה לראש גשר אפה לפני שמתחה את ידיה קדימה והתחילה להקליד את דו"ח העבודה שלה.
_
שם הפרויקט: (לכתוב לעצמי רעיונות לשמות לפרויקט)
הרעיון הכללי של הפרויקט:
הבעת תנועות ורגשות דרך צבעים על ידי צפייה וציור רקדנית בלט.עמדה אישית:
לאהוב אמנות לא רק אומר אמנות שהיא צבע על נייר אלה גם שפת גוף ובעה פיסית שלו. ולכן הרעיון הכללי של העבודה הוא ציור של רקדנית, המבוסס על הרקדנית היפנית 'מינה מיואי' שהיא רקדנית בלט ומודרני.את הרעיון החלטתי כמה ימים לפני שהלכתי להופעה של הרקדנית בסאול, ככה שישבתי באולם עם פינקס רישום קטן והתחלתי לשרבט את הצעדים את תנועות הידיים על הנייר, בלי לצלם ומהזיכרון הצלחתי להחליט על העמידה בה אוכל להביע את כל הרגשות שהרגשתי אני בזמן הצפייה והרגשות של הרקדנית בזמן הריקוד דרך קריאת הבעות הפנים ושפת הגוף.
השפעה והשראה מאמנים:
את ההשראה קיבלתי מצפייה בסרטונים של ריקוד ביוטיוב שאני אוהבת לשים כשאני לומדת, עם המוסיקה הקלסית או ההיפ הופ שגורמים לי לרצות לשפוך צבע או למשוך את המכחול בעדינות על גבי הנייר או כל חומר אחר. אומן לא חייב להיות צייר.הסבר על בחירת הצבעים והחומרים:
חומר: צבעי שמן. קנבס 2X1.8
דרך ההבעות והתנועות חילקתי את הצבעים לפי גוונים המסמלים את הרגש. הבעת פניה הייתה אדישה אבל יכלו לראות מין עצבות ולכן צבע הפנים הוא בהיר, אפרפר וכלכל. תנועות ידיה העדינות בורוד, השמלה באדום כדי להראות חוזק ועוצמה של יופי ועוד...פירוט על התהליך בקצרה:
(להעביר את המידע במחברת התיעוד לדף...)
"גברת סון, קיבלתי את התאריכים של ההגשה שלך, עם תוכלי לגשת אלי יותר מאוחר היום ולשלוח את העבודה שביקשתי ממך," המרצה להיסטוריית האמנות ניגשה אליה לפני שהשיעור התחיל באותו אחר הצהריים.
"זה אומר שאני עושה את המבחן או מעבירים לי אותו למועד אחר?" שאלה הצעירה.
"על זה אני אדבר איתך בסוף השיעור."
"אה, אוקיי."ביקשו מצ'איון לעשות מועד מאוחר יותר בגלל ההגשות הפרויקט והתערוכה שאמורה לקרות בסביבות אותם ימים של המבחן האחרון שלה במקצוע ולכן לחץ ירד מכתפיה. עם סיום השיחה צ'איונג יצאה מהבניין. היא הייתה צריכה להספיק לחנות האומנות כדי לקנות חומרים חדשים בתקווה התפנה שם המקום לעבודה כי כל פעם שחכה לשאול עם הם צריכים עובדים רק בשביל עבודה קצרה עד שתסיים את הלימודים.
YOU ARE READING
Keep Running | Minsung (HEB)
Fanfictionג'יסאנג הוא סטודנט לשפות באוניברסיטה ועבד בתרגום סרים וכתבות, לא רק זה שהוא גם אוהב לרוץ כתחביב. לי מינהו, הוא עובד בבית קפה פופולארי למרות שהוא מגיע ממשפחה עשירה ומצליחה מאוד. סון צ'איונג, היא סטודנטית לאומנות ובנבחרת הכדורעף של האוניברסיטה בזמן...