כשג'יסאנג הבין שהוא מאוהב במינהו היה כשהצעיר מצא את עצמו בוהה בבוגר חותך להם את העוגה ומוזג קפה לשני ספלים.
ג'יסאנג הבין שהוא מאוהב שמינהו כשהבוגר חייך אליו חיוך רך ומגיש לו את הצלחת עם העוגה ואז את ספל הקפה.
ג'יסאנג הבין שהוא מאוהב במינהו כשהבוגר התיישב על ידו, קרוב בלי להתבייש רק בשביל להרגיש את חום הגוף של התעיר שהתחמם קצת יותר.
ג'יסאנג הבין שהוא מאוהב שמינהו כשהוא חושב על כל הרגעים שלהם ביחד עד אותו הרגע, כשהם לבד בדירה של הבוגר רואים סרט.
ג'יסאנג הבין שהוא מאוהב במינהו כשמינהו מנשק אותו כשהוא בא ללכת, בלי לתכנן את זה, בלי לשאול פשוט מתקרב ומניח את שפתיו על אלו של הצעיר לפני שהתרחק וחייך אומר לו לילה טוב.לא יותר מזה, לא פחות מזה.
ג'יסאנג הבין שהוא מאוהב במינהו כשהוא שוכב במיטתו עם לחיים אדומות, כשחם לו ברוב התרגשות, כשהרגשות שלו מציפות אותו וגורמות לו לחשוב יותר משהוא צריך, כשראשו מתחיל לכאוב וכשהוא לא יכול להפסיק לראות את הבוגר ממנו מסתכל עליו עם עיניים מנצנצות.
ג'יסאנג מאוהב במינהו.
_
להתכרבל עם מינהו על הספה בזמן שרואים סרט הפך להיות הדבר האהוב על ג'יסאנג בחמש דקות האחרונות. זה התחיל בכך שמינהו פשוט הזמין אותו לחיבוק בגלל הקור ונגמר בזה שג'יסאנג כמעט נרדם על כתפו של הבוגר עוד לפני שהגיעו לחלק המעניין של הסרט ולעוגה שהובטחה לו לפני שהו התחיל.
אבל העוגה הגיע והוא אכל אותה, הקפה הגיע והוא העיר אותו, אבל התנוחה לא השתנתה כל כך, הוא הרגיש שחם לו אבל היה לו נוח מדי להוריד את השמיכה מעליו עד שמינהו שם לב לקח ואמר שהוא הולך לשים את הדברים חזרה במטבח מה שנתן לג'יסאנג את הזמן להסתדר מחדש, ולמישהו נוסף להצטרף אליהם בצפייה.
סוני התיישבה על יד ג'יסאנג, נראה שלחתולה הבוגרת לא הייתה בעיה עם סרטים שכאלה, היא אפילו לא קפצה מהקולות החזקים או הצרחות של הדמויות אלה פשוט ישבה מכורבלת לרגלו של ג'יסאנג כשמינהו חוזר להתיישב מצידו השני.
בשלב מסוים אחר כך ג'יסאנג היה עד כדי כך צמוד למינהו בגלל היצור הענק בסרט שהוא לא הסכים לבוגר אפילו לזוז במקומו מרוב הפחד. לא הייתה לו בעיה עם כל סרט אימה שקשור לרצח או זומבים ואפילו לחייזרים אבל משהו במלתעות היה ממש מלחיץ בגלל שאף אחד לא באמת יודע מה קורה במעמקי הים.
הוא הסתיר את פניו בחזהו של הבוגר כדי לא להסתכל על שיניו של היצור הימי מולו ומינהו תפח על גבו, נראה שהבוגר לא פחד עד כדי כך כמוהו או לפחות עשה את עצמו כדי לגרום לצעיר להרגיש יותר מוגן, אחד מן השניים ג'יסאנג הודה לו על האומץ.
YOU ARE READING
Keep Running | Minsung (HEB)
Fanficג'יסאנג הוא סטודנט לשפות באוניברסיטה ועבד בתרגום סרים וכתבות, לא רק זה שהוא גם אוהב לרוץ כתחביב. לי מינהו, הוא עובד בבית קפה פופולארי למרות שהוא מגיע ממשפחה עשירה ומצליחה מאוד. סון צ'איונג, היא סטודנטית לאומנות ובנבחרת הכדורעף של האוניברסיטה בזמן...