צ'איונג ישבה מול ג'יסאנג עם ידיה שלובות, "לא אמרת שלא תגרום לזה לקרות שוב?" היא שאלה את שותפה לדירה. לעומתו היא נשארה אצל דאיון כמו כל שנה בסוף תקופת המבחנים, או כמו שסיפרו לכם קודם קוראים יקרים על איך ג'יסאנג היה בורח מהמסיבות כדי לבלות איתן במקום להיכנס להתקף פניקה.
"אני לא בדיוק זוכר מה קרה," אמר ג'יסאנג.
"אז איך אתה יכול להיות בסדר עם זה? היית עם מישהו שאתה לא זוכר, אף אחד מהחברים שלך לא היו שם, ואתה מצפה ממני להיות רגועה.""זה לא שאני יכול להיכנס להריון," אמר לה הצעיר.
"בבקשה תגיד לי שלפחות היה שימוש באמצעי הגנה, בבקשה ג'י."ג'יסאנג רצה לברוח ממנה ברגע זה.
"אתה בטוח שאתה בסדר? אתה יכול לדבר איתי," היא אמרה.
"אני יודע צ'ה. לפחות זו לא כמו הפעם הראשונה."צ'איונג הייתה שם כשסיפר לה מה קרה, זה היה כשהיה בחופשה מהצבא כשהתעורר על יד מישהו זר וזה לא היה נעים בכלל, היא הייתה שם לתת לו בראש ולהכניס בו מוסר על אותה טעות. אבל נשמע שהפעם הוא אפילו לא מצטער על מה שקרה או אפילו מתחרט על מה שקרה. מה שהיה מאוד שונה מהפעם הראשונה.
"אולי זה בגלל שאני לא יודע מי זה היה או לא זוכר מי זה היה שזה מרגיש שונה?" הצעיר אמר את תהיותיו בקול רם, צ'איונג לא ידעה עם לגלג את עיניה או לסתור לו כדי שיחשוב בהגיון. "כלומר הוא עזב לפני שהתעוררת."
השניים כבר סיימו להכין את התיקים שלהם כדי לחזור הביתה ורק חיכו שהמונית שלהם תגיעה כשדיברו על הלילה הקודם.
"לפחות חברים שלך יודעים מה עבר עליך?"
"אם אספר להיונג'ין הוא יעשה מזה סיפור או יגיד, "סוף סוף קיבלת קצת", ואני די בטוח שפליקס יקנה כרטיס טיסה חזרה כדי לתפוח לי על הגב ולשאול עם אני צריך בדיקת הריון, אני גבר לעזאזל.""אז לא מספרים להם, אוקיי."
"מה שמוזר זה שאני חוזר ללילה הזה עם מחשבה שקרה משהו טוב מאשר רע, אני לא יודע למה, אני פשוט לא רוצה שזה יעבור אבל מצד שני כן."
"וואו, אני ממש לא רוצה לשמוע על חיי המין שלך, יש לימיט על תעבור אותו.""מצטער."
כשהטלפון של הצעיר צלצל אומר לשניים שהמונית מחכה להם, הם ירדו עם מזוודותיהם והעמיסו אותם לפני שנכנסו למונית שתסיעה אותם לתחנת הרכבת שתיקח אותם הביתה לחופשת החורף וחג המולד.
צ'איונג לקחה כמה מעבודות התיק עבודות שלה וג'יסאנג אמר שהוא צריך לעבוד על שני פרויקטים אחד יותר חשוב מהאחר. כל פרויקט היה חשוב עבורו כשזה הגיע לעריכה ותרגום, אפילו לימודים.
"את חושבת שאני מוזר?" שאל ג'יסאנג.
"תמיד, תלוי למה אתה מתכוון."
"על מה שאמרתי מקודם."
YOU ARE READING
Keep Running | Minsung (HEB)
Фанфикג'יסאנג הוא סטודנט לשפות באוניברסיטה ועבד בתרגום סרים וכתבות, לא רק זה שהוא גם אוהב לרוץ כתחביב. לי מינהו, הוא עובד בבית קפה פופולארי למרות שהוא מגיע ממשפחה עשירה ומצליחה מאוד. סון צ'איונג, היא סטודנטית לאומנות ובנבחרת הכדורעף של האוניברסיטה בזמן...