HJ#27

88 10 0
                                    


ג'יסאנג שפשף את עיניו כשהתיישב במיטתו ואז הסתכל על חדרו המטושטש לגמרי, הבלונדיני לקח את משקפיו ושם אותם על אפו לפני שיצא מהמיטה ונעמד מתמתח, כשהסתכל מבעד לחלון ראה את הזריחה המאוחרת של החורף. השעה הייתה שש בבוקר.

הצעיר בדרך כלל היה יוצא לרוץ בשעות האלה, אבל בגלל מזג האוויר והקור הוא ויתר על התענוג ופשוט ישן קצת יותר מבדרך כלל. אבל הוא קם מוקדם בגלל שאמר לצ'אן שיעזור למינהו לצלם משהו לבית הקפה בשעת הפתיחה ככה שמהתרגשות קם מוקדם.

בעיקרון אחרי שדיבר עם היונג'ין בערב הקודם הגבוה אמר לו שמקסימום הוא יבוא לבית הקפה והם ילכו ביחד לפגוש את סונגמין וג'ונגאין לאכול ככה שהוא גם יוכל לראות מי זה מינהו לשם שינוי.

הוא לא ידע בדיוק מה הוא עומד לעשות במשך שעתיים עכשיו שהוא לא יצליח לחזור לישון, הוא כן חשב על קפה אבל אז החליט שיחכה לקפה יותר מאוחר כי הוא מעדיף את הקפה בבית הקפה שמינהו מכין. ולכן החליט להתלבש לריצה הקור.

ריצה בקור אומר אוויר יבש, טרנינג ארוך וחולצה ארוכה שמעליה מעיל הריצה שלו ג'יסאנג לקח בקבוק מים בידו ויצא מדירה נועל אחריו את הדלת מאחר וצ'איונג עדיין ישנה בשעה כזאת עם הכניסה של חופשת החורף.

את הריצה הפעם הוא עשה בקמפוס מחליט לא לצאת ממנו כדי שלא יתקע בכל מה שמזג האוויר יכול לתת לו באותו בוקר כשהשמיים היו ריקים אבל בן רגע יכולים העננים להגיע ולהרטיב אותו. ג'יסאנג נכנס למסלול הריצה במגרש הגדול ועשה שם כמה הקפות לפני שהחליט לעשות את המתיחות שלו בצד לפני שעה את הדרך חזרה לדירה בהליכה.

זה גרם לו להרגיש טוב הריצה הזו אותה לא עשה כבר כחודשיים בערך, הוא חייך לעצמו ונשם עמוקות לפני שקירב את בקבוק המים לפיו ועלה במדרגות לדירה, עברה רק כשעה מאז שיצא וניסה להעביר כמה שיותר את הזמן בחוץ, לא היה לו חם מדי כמובן בגלל הרוח וכשיצא היה ממש קר עד שהתחיל באמת לזוז ולחמם את שריריו שיתפסו בהמשך. בתקווה ולא יגיע בכלל, אבל ידע שהוא טועה כי לא רץ הרבה זמן כבר.

הבלונדיני נתן למים החמים של המקלחת להרגיע את שריריו ועורו, הוא שם את משקפיו חזרה על אפו יודע שעם הוא מתכוון להשתכר בסוף היום עדיף להימנע מלשכוח את העדשות בעיניים ולגרום לעצמו לדלקת. הוא לבש ג'ינס וחולצה ארוכה שמעליה סווטשרט גדול שאהב, הוא אהב גם לקשור את הסרוכים של הכובע כמין משהו אוטומטי אחרי שכל פעם היו מציקים לו בגלל שהם ארוכים ונכנסים לכל דבר כשהוא נשען קדימה.

כשנעמד בסלון אחרי שסיים להתארגן הרגיש כמו דמות במשחק סימס, פשוט עמד שם בוהה באוויר לא יודע מה לעשות עם עצמו בשעה שנותרה, הצעיר נאנח ופרע את שערו שלו לפני שהלך לחדרו ולקח את הטלפון פותח אותו ונכנס לרשתות החברתיות סתם בודק כל מיני, למרות שאף אחד לא באמת היה ער בשעה שבע וחצי בבוקר בחופש.

Keep Running | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now