HJ#35

80 12 0
                                    


זה הרגיש כמו סרט, הוא לא ידע להסביר את זה אבל זה פושט הרגיש ככה. ארבעה אנשים הולכים ברחוב אחד על יד השני בחורף כשיורד שלג מדברים וצוחקים אחד עם השני. ממש כמו סרט רומטי-קומדי. שלו ג'יסאנג לא יכל להפסיק לחשוב על זה מה שגרם לו להיות שקט כמה דקות ולצ'איונג להסתכל עליו שואל עם הכל בסדר. הוא ענה שכן.

מינה וצ'איונג ממש התקרבו מאז התערוכה בזמן שמינהו הלך על יד ג'יסאנג בשקט כשהם מסתכלים על שתי הבנות ההולכות מלפניהם מדברות אחת עם השנייה, מתכננות דברים ליום הבא ולימים קרובים נוספים. ג'יסאנג חייך על חברתו שמצאה מישהי שמתאימה לה.

"הכל בסדר? אתה שקט," אמר מינהו גורם לג'יסאנג להסתכל עליו, אור הרחוב מאיר את פניו ועיניו זוהרות מקבלות את ההשתקפות שלהן, ג'יסאנג אהב את זה.
"כן, סתם חושב," ענה מסתכל קדימה לא רוצה לבהות יותר מדי בגבר הנאה ההולך על ידו.

"אז, היה לך נחמד הערב?" ג'יסאנג התחיל לדבר, הוא לא באמת חשב על לשאול את מינהו על התערוכה או על היום מאחר ודיברו על דברים אחרים שקרו להם בבוקר. מינהו הנהן ואמר שהוא נהנה ושהוא שמח לראות את אחותו נפתחת ככה. הסתבר לו שמינהו לא ידע שמינה כזאת פתוחה בצורה בזאתי מאחר ולא ראה אותה שנים עם עוד בן אדם חוץ מחברותיה הטובות או רק שניהם או עם הוריהם שם שניהם בדרך כלל יהיו שקטים.

"אהבתי את חלק מהיצירות אבל זה לא עניין אותי מספיק," אמר בכינות. ג'יסאנג הסכים, הוא לא היה הולך לגלריה במחשבה ראשונה וזה בדרך כלל יהיה תלוי עם התערוכה מעניינת, זה קצת שונה בגלל שזו תערוכה של סטודנטים ככה שיש סגנונות שונים נושאים שונים ומגוונים שאתה לא תמיד מתחברת אליהם.

"איזה סוגי תערוכות אתה תעדיף?" ג'יסאנג החליט לשאול.
"נראה לי שפיסול או דברים שהם יותר קשורים למדע בדיוני, לא בהכרח דברים שהם מציאותיים כל כך."

"דינוזאורים," אמר הצעיר גורם למינהו לצחוק, "הייתה פעם אחת בגן החיות שהם הפכו הכל לסגנון דינוזאורים, זה היה מגניב. לא הלכתי אבל שמעתי שזה היה משהו ממש מוצלח וגדול."
"ראיתי את המודעות לזה, חבל שזה עבר."

ג'יסאנג הידק את מעילו ושילב את ידיו בחזהו, לא נותן למעיל להיפתח יותר מדי, מינהו הסתכל עליו וזה גרם לצעיר לרצות להחזיק את ידו של הבוגר רק בשביל להתחמם. "אולי כדאי שנקנה שקיות חימום," הציע במקום זאת.
"אני חושב שיש סופר קרוב, נוכל לבדוק שם."

"צ'איונג-נונה, אנחנו תעצרו על יד הסופר," קרא ג'יסאנג לחברתו שהסתכלה עליו, "למה?" היא שאלה. "כדי לקנות שקיות חימום, יש עוד הליכה לקמפוס."

"אוקיי."


_


Keep Running | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now