(אזהרה: שתיית אלכוהול)
_
ג'יסאנג והיונג'ין הלכו ברחוב לכיוון המסעדה שהגבוה בחר, בזמן ההליכה ג'יסאנג ניסה להסביר להיונג'ין שהוא ומינהו רק חברים בזמן שהיונג'ין הקניט אותו ושהוא עיוור לכל מה שקורה סביבו רק בגלל שהוא לא רוצה להודות בכלום. היונג'ין לא טעה אבל ג'יסאנג עמד על שלו הוא לא אהב להראות חולשה על יד חברו העקשני גם כן.
"דיברת עם פליקס?" שאל ג'יסאנג כדי להחליף את הנושא.
"כן, חבר שהוא ואריק לא יכלו להצטרף אלינו הפעם," ענה היונג'ין, "טוב לפחות לפליקס יש הזדמנות לבקר את ההורים שלו לשם שינוי."
"כן."
המסעדה הייתה ממוקמת ברחוב פנימי והמקום עצמו היה די מלא באנשים, כשנכנסו השניים נקראו על ידי חבריהם שראו אותם משולחן רחוק, הם הלכו להצטרף אליהם, "נראה לי הייתי צריך לשאול לקפה," אמר היונג'ין כשהתקרבו לשולחן.
"לא שתית קפה בבוקר?"
"שתיתי, אבל רציתי לדעת למה אתה אוהב את הקפה של המקום הזה כל כך, אלה עם כן זה פשוט הבריסטה הנאה.""הקפה," ענה ג'יסאנג ביבשות כשהזיז את הכיסא בכדי להתיישב, היונג'ין מתיישב על יד סונגמין ששואל אותם על מה דיברו. אחרי שהגבוה הסביר לו הוא רק גלגל את עיניו והסתכל על התפריט, הוא היה האחד שיזמין לכולם את האוכל בכל מקרה.
ג'ונגאין התחיל לדבר על השבוע האחרון שעבר עליו וככה העביר לכולם על יד את השולחן את הזמן בו חיקו לאוכל שלהם, הצעיר למד חינוך לגיל הרך וסיפר להם על שנת ההתמחות שעומדת להיות לו ושהוא ממש מתרגש לקראתה.
ג'יסאנג סיפר על זה שהוא חזר לעבודה שלו ועכשיו קיבל בקשה לעזור לחבר ולכן יש לו את תיק המצלמה איתו בזמן שכל חבריו מתחילים להקניט אותו על כך, הוא פשוט התעלם מהם והמשיך לדבר על סרטים חדשים שהוא מעונין לראות, מה שאכזב אותו תמיד היה שלו ולחבריו היה טעם שונה בסרטים.
בשונה מהם, סונגמין מסיים ללמוד באותה שנה אחרי שוויתר על שירות צבאי בשביל ללמוד משפטים באוניברסיטה המקבילה לזו שלהם ושהוא אמור לעבור לעשות התמחות וללמוד גם שם על הדרך לקראת תחילת דרכו בתור עורך דין צעיר.
והיונג'ין הסביר על חצי המשרה שהוא עומד להתחיל אחרי חופשת החגים בסטודיו לריקוד, וכולם מחאו לו כפיים על דרמתיות יתרה כמובן.
ארוחת צהריים (V)
"אני לא חושב שזה רעיון טוב," אמר ג'ונגאין כשעמדו כדי לקבל חדק לקריוקי.
"קדימה איין-אה, אתה שם ממש טוב," אמר סוגמין מושך אותו בזרועו לכיוון הדלפק שם עמדו היונג'ין וג'יסאנג כבר בוחרים את החדר ומזמינים להם לשם גם כמה משקאות. על הסרט הם ויתרו אחרי כמה ריבים על מה שעומדים לראות עוד בארוחת הצהריים, ככה שסתם החליטו ללכת ברגל למקום הקריוקי במקום לקחת את האוטובוס. ההליכה הייתה ארוכה וכשהגיעו לחדר שהזמינו ג'ונגאין כבר שכב על הספה וסגר את עיניו רק בשביל לתת לרגליו לנוח.
YOU ARE READING
Keep Running | Minsung (HEB)
Fanfictionג'יסאנג הוא סטודנט לשפות באוניברסיטה ועבד בתרגום סרים וכתבות, לא רק זה שהוא גם אוהב לרוץ כתחביב. לי מינהו, הוא עובד בבית קפה פופולארי למרות שהוא מגיע ממשפחה עשירה ומצליחה מאוד. סון צ'איונג, היא סטודנטית לאומנות ובנבחרת הכדורעף של האוניברסיטה בזמן...