מזג האוויר בחוץ היה מושלם, זה היה יום אביבי וירוק שהשמש הנכנסת לתוך חדרו של ג'יסאנג העירה אותו, רק מהנגיעות של הקרניים על עורו הנער ידע שזה יום טוב להתעורר מוקדם ולצאת לרוץ.הוא קם ממיטתו מסתכל על השעה המוקדמת בה קם ויצא מתחת לשמיכה לפני שלקח מכנס קצר וחולצת דרייפיט לבנה מהאחרון, הוא הוציא אף גרביים ואת נעלי הריצה שכל כך אהב. הם לא היו שחוקות מאוד מאחר והיה צריך להחליף אותן כל כמה זמן בגלל האהבו למסלול הריצה של האוניברסיטה בה למד.
בלי להעיר את השותפה שלו אשר עדיין ישנה בחדר ממולו, הוא התארגן מהר ויצא לשירותים רק כדי לסדר לשטוף את פניו, לצחצח את שיניו ולשים את עדשות המגע שלו איתן. לאחר מכן הוא פנה אל המטבחון כדי לשתות מים רגע לפני שלקח את האוזניות שלו ויצא מהדירה, יורד במדרגות ופונה אל מסלול הריצה של הפקולטה לספורט.
האוניברסיטה הם היו חייבים לקחת משהו ספורטיבי בשביל וג'יסאנג שלא אהב כל דבר שהיה קשור לכוח או לכדורים, מהם הוא פחד, לקח את הריצה. הוא היה צריך להשלים מספר הקפות בשבוע כדי לעבור את המקצוע אותו לקח.
והנער לא כמו אנשים אחרים בפקולטה שלו, אהב לרוץ, הוא הרגיש משוחרר כשהרוח עברה על פניו בכל יום שהוא, גם עם זה היה ביום גשום בו מצא את הזמן לרוץ ולהוריד את כל הלחץ מכתפיו.
לא היה הרבה רוח באותו שבע בבוקר והנער התחיל הקפה אחת במסלול הריצה לפני שיצא בריצה ממנו לכיוון מדשאות הקמפוס על שבילי הריצה שם, הוא עבר על פני סטודנטים שרק התחילו את היום המוקדם שלהם, ראה את הבניינים הנפתחים ואף אמר שלום לכמה מהעובדים בדרכו לכיוון הפארק המתחיל בקמפוס ונגמר על יד נהר ההאן.
או המקום השני האהוב עליו לרוץ בו.
האוזניות ניגנו באוזנו שירים שהתאימו לבוקר השימשי, ובפארק כשעבר על פני עוברי עורך או אפילו רצים אחרים שהיו מבוגרים ממנו כי לא הרבה סטודנטים יצאו מהקמפוס בשביל לרוץ בשעות כאלה אלה יותר מאוחר. לפחות כאלה שהיו מבוגרים ממנו בכמה שנים.
ג'יסאנג היה תלמיד בפקולטה לשפות, חוץ מזה שהוא תמיד אהב את האזור האומנותי של האוניברסיטה הוא לא יכל להרשות לעצמו להחליף מקצוע בשלב כזה. לא עם הוא רוצה שיהיה לו זמן לרוץ ולעבוד.
עם לימודי השפות שלו הוא קיבל עבודה זמנית בתור מתורגמן לסדרות אינטרנט, הוא תרגם אותן מאנגלית לקוריאנית או קוריאנית לאנגלית, תלוי בביקוש של המפיקים על הסדרה או הסרט. ואחד התחביבים הנוספים שלו היו פשוט לשבת באינטרנט קפה ולתרגם לעצמו כתבות שהיו מעניינות.
עבודת החלומות שלו היה לעבוד עם הנאשיונל ג'אוגרפיק בתור מתורגמן שלהם. אנשים יחשבו שזו בדיחה אבל הנער ראה סרטונים בשביל הכיף ואף נהנה מהם. הוא לא ציפה מאנשים להבין אותו, הוא אהב את זה.
YOU ARE READING
Keep Running | Minsung (HEB)
Fanfictionג'יסאנג הוא סטודנט לשפות באוניברסיטה ועבד בתרגום סרים וכתבות, לא רק זה שהוא גם אוהב לרוץ כתחביב. לי מינהו, הוא עובד בבית קפה פופולארי למרות שהוא מגיע ממשפחה עשירה ומצליחה מאוד. סון צ'איונג, היא סטודנטית לאומנות ובנבחרת הכדורעף של האוניברסיטה בזמן...