HJ#20

73 8 1
                                    


אמא שלו תמיד אמרה לו שהחיים לא צפויים, אבל המקרה הזה דבר כזה היה קורה במוקדם ובמאוחר, בגלל שלהיות ידוע אומר שערב אחד במקום עמוס מלא אנשים, לא משנה מה הערב לא יעבור חלק, משהו תמיד יקרה.

"לי מינהו, איזו הפתעה." 



מר פארק היה גבר גבוה מאוד והיו לו חברים רבים בכל מקום – שמכניס כסף כמובן – הוא העריך מוסיקה וסרטים, מסיבות עסקים ושיחות חולין, בראנצ'ים וארוחות ערב מפוארות ויותר מכל, כל מי שהיה צעיר ובא ו טוב בעין. תמיד מוצא סיבה טובה לרכל לחבריו הקרובים ביותר על אלו שהוא מכיר עם לטוב או לרע. במרה של מינהו הוא אפילו לא ידע מה אפשר להגיד על גבר צעיר, נאה ובלי שום סקנדל שהוא, יחסית לבן של בן אדם לשוב ועשיר כמו אביו.

אבל לראות אותו בהשקה שכזו, הוא בחיים לא היה מנחש.

"לא חשבתי שמישהו יזהה אותי," אמר מינהו בקול קר ומרתיע. כשמר פארק הסתכל על הגבר הצעיר עם השיער הבהיר על ידו הוא לא אמר דבר, לי מינהו לא השתנה כלל וכלל, מסתיר חברים קרובים מהתקשורת שעוקבת אחרי משפחתו מופיע במקומות שלא מתאימים לו להופיע בהם, לא לשכוח שמר פארק הכיר אותו עוד שהיה בתיכון והיה מרדן יותר משהו כמבוגר.

"למה שלא יזהה את אחד הפנים הנאות ביותר בקוריאה?" שאל הגבר המבוגר לא שם לב ליד קטנה שאחזה בזרועו של מינהו מולו, ורק המשיך לחייך, זה היה זמן טוב לפתח שיחה.

"איך ההורים שלך?" שאל מאחר ומינהו לא ענה על השאלה, הלא כל כך שאלה הקודמת שלו.
"ההורים שלי בסדר, תודה."

"זה בטח כבר משעמם לחזור על אותם משפטים כל הזמן כשמדברים על משפחה. אז אשאל במקום , מה אתה עושה באירוע שכזה מאחר ואתה לא אוהב דברים שכאלה מהיכרותי איתך."

מינהו הסתכל לימינו ורק אז מר פארק באמת שם לב לגבר הבלונדיני לצידו, "אני מלווה חבר," אמר בקצרה. משהו בשפת גופו אמר שהוא רוצה להתרחק משם או לשנות את תנוחת היד שלו, אבל מה שלא נתן לו לעשות את זה היה משהו בתוכו שאמר לו לא ושהוא לא יכול.

מר פארק לא היה עיוור, מאז התיכון מינהו היה דמות מעניינת עבורו ומסתבר שהוא התבגר יפה מאוד עם האומץ להופיע במקום כזה כמלווה ולא סתם למישהו שעובד עם מפיקי הסרט אבל מישהו שבאמת חשוב לו.

"אז אני לא אפריע יותר," מר פארק קד לשניים בזמן שמינהו קד לו חזרה מנימוס והבלונדיני פשוט הסתכל עליו הולך משם, הצעירים עכשיו דיברו בניהם. כמה התקשורת הייתה אוהבת את המידע הזה אבל הגבר במבוגר שלנו לא היה נותן להם את הסקופ. הסיפור הזה יצא בעתיד והוא ראה את זה במו עיניו כשהלך משם.

'בהצלחה לי מינהו ומי שבן הזוג שלך לא יהיה.'


Keep Running | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now