(אזהרה: אלכוהול ועוד קצת ספייס)
_
מינהו לא הסכים בהתחלה, אבל מה לעשות שצ'אן רוצה שהעובדים יצאו לערב גיבוש ושלאחד מהם כבר היה רעיון לאן ללכת ומה לעשות. דונגג'ו שאחיו הוא בלהקה שעולה פעם ב... בבר ממש נחמד החליט להזמין את כל העובדים לראות את ההופעה החיה ובגלל שהוא עדיין בשנתו האחרונה בתיכון הם לא יהיו שם עד מאוחר. ומינהו חייב לציין שלא יזיק לו משקה אחד או שניים.
ולכן כשירד הערב הם עזרו לו לסגור את המקום לפני שכל שאר העובדים יגיעו בכדי שיוכלו לצאת, וכמובן שכריס לא יכל להגיע בגלל שהיה צריך לטפל בכמה עניינים פרטיים ושלח את מינהו לבד עם הצעירים ממנו.
כשנכנסו לבר, הצעירים פנו מיד לשבת כשדוגג'ו מנופף לאחיו התאום שהיה על הקלידים.
הבוגר פנה לבר כדי להזמין לחלקם בירות ומשקה שהוא גם לא חריף לצעיר שמאיתם עד שראה דמות אשר מדברת עם הברמן ומסתובבת לכיוונו רק כדי לצעוק, "היונג, מה אתה עושה כאן?"
מינהו לא שמע את טון הדיבור הזה מג'יסאנג עדיין, ושאל את עצמו מה גרם לצעיר שבדרך כלל סגור במקום מלא אנשים חדשים להיות כזה פתוח שצועק בלי שיהיה לו איכפת מהסביבה שלו. הוא נעמד מול ג'יסאנג ואמר כשראה את הצ'ייסרים מול הצעיר, "אני לא חושב שזה טוב בשבילך לשתות כל כך הרבה," מינהו אז הסתכל על הברמן שחייך אליו מינהו רק הסיט את מבטו לצעיר שענה לו ב "למה לא טוב היונג?"
ברור שלא הייתה לו תשובה ברורה אבל הברמן הציל אותו בכך שאמר לו לשמור על הצעיר, הוא בהחלט יעשה את זה למרות שדי היה בטוח שג'יסאנג לא בא למקום לבדו ונמצא עם חבריו שיושבים איפשהו, הוא לא הסתובב להסתכל בכדי לא לאבד את הצעיר שמולו ובשביל המשקאות שהזמין.
"רק תחכה פה שתי שניות אני כבר חוזר," אמר לצעיר ולקח את הבירות איתו לשולחן עם העובדים שלו אומר להם שהוא ראה מישהו שהכיר והם ישר אמרו לו שזה בסדר עם הוא לא נשאר איתם והולך אל חברו, מצחקקים לעצמם ואומרים לו תודה על המשקאות שקנה להם.
ג'יסאנג המשיך לדבר עם הברמן שוכח לגמרי מהמשקאות שהזמין לחבריו מה שנתן למינהו את הזמן לבדוק איפה הם נמצאים וצא אותם מדברים על יד שולחן ולפעמים מסתובבים לבדוק מה שלום הצעיר. מינהו זיהה את היונג'ין שהיה בבית הקפה באותו הבוקר מנופף לו ואז מסית את מבטו כדי להגיד משהו לגבר צעיר נוסף שנראה כמו כלבלב שרק הסתכל על הבוגר ועשה תנועה של O משפתיו ואז התחיל לצחקק. מינהו התעלם מהם ופנה חזרה את הצעיר והברמן.
"אני יכול לקנות לך משקה?" שאל ג'יסאנג וחייך אליו כשנעמד על ידו עם ידו על הבר גם כן.
"אתה רוצה לקנות לי משקה?"
"מה שאתה רוצה."
YOU ARE READING
Keep Running | Minsung (HEB)
Fanfictionג'יסאנג הוא סטודנט לשפות באוניברסיטה ועבד בתרגום סרים וכתבות, לא רק זה שהוא גם אוהב לרוץ כתחביב. לי מינהו, הוא עובד בבית קפה פופולארי למרות שהוא מגיע ממשפחה עשירה ומצליחה מאוד. סון צ'איונג, היא סטודנטית לאומנות ובנבחרת הכדורעף של האוניברסיטה בזמן...