SC#12

95 11 0
                                    


הסטודיו לאמנות היה שקט בשעות אחר הצהריים אבל היה מלא בקערות גדולות מלאות בצבעים שונים וניירות מפוזרים עם הכמויות המדויקות ליצירת הגוונים המסוימים אחרי שבוע של ניסויים בצבעים הנכונים.

אחרי שכתבה את הצבעים הנכונים ביומן שלה, צ'איונג הרימה את הניירות וסירה אותם לפי הסדר וזרקה את אלו שלא הייתה צריכה יותר, לאחר מכן זרקה קערות צבע לפח והוציאה את השקית כדי לזרוק בדרכה החוצה מהסטודיו.

עברה שעה מאז המורה שלה באה לבדוק לשלומה, זה היה יום ללא שיעור ולכן הצעירה לקחה את ההזדמנות לעבוד בשקט. בדו"ח שלה היא כתבה את תחילת הפרויקט ואז הכמויות של הצבעים מסודר בשביל החיבור האחרון להגשה ביחד עם העבודה כשתהיה גמורה.

צ'איונג הוציאה את הקנבס והניחה אותו נשען על הקיר, הקנבס הגדול היה כמעט בגובה שלה ואפילו קצת יותר גבוה ולכן הייתה צריכה לעלות על שפרף קטן בשביל לבצע עוד כמה מדידות.

היא סדרה את הדברים שלה, מכניסה דברים לתיקיה שלה וחלקם לתיק שהביאה איתה, החזירה את הקנבס לחדר הצמוד שם הייתה אמורה להתחיל לצייר אחרי הכנת דפי הטיוטה על דפים רגילים. היא סגרה את האור ונעלה אחריה את הדלת.

החזרה לדירה הייתה לא הכי מהנה בגלל הרוחות החזקים של העונה הקרה והיא הידקה את הסוודר שלה לגופה רק שמחה שלו שמה את המשקפיים בבוקר והחליפה אותם בעדשות, הרי אחרי טעות אחת שבא לא בדקה את מזג האוויר והמשקפיים לא רק עפו מאפה הם גם נשברו והיא הייתה צריכה לחכות חודש עד שיגיעו הזוג החדש והסתדרה עם משקפיים ישנות שהיו לה שאפילו לא היו המספר הנכון.

כשהורידה את הדברים בכניסה והורידה את נעליה, הבית היה ריק מאחר והיא הייתה די בטוחה שג'יסאנג עובד עם כמה מחבריו לקראת המבחנים הקרובים ככה שהערב שלה היה די פנוי לעצמה, אבל כמו שהכירה את עצמה, צ'איונג פתחה את התיק שלה אחרי שהתיישבה ל הספה והוציאה את מחברת הרישום, בזמן ששמה משהו לצפות בנטפליקס העבירה את המן בלצייר, היו לה כמה רעיונות חדשים לפרויקט שלה.


_


"עד כמה שהייתי שמחה להישאר, אני צריכה ללכת, יש לי אימון עוד מעט," אמרה צ'איונג מרימה את תיק הכדורעף מעך כתפה והולכת לכיוון הדלת, דאיון בדיוק הלכה בעקבותיה שואלת אותה עם היא באמת עומדת להשאיר אותה שם לבד.

"את תמיד מוזמנת לבוא," אמרה חברתה, דאיון מיד חטפה את התיק והלכה אל הדלת גם היא, הן צעקו שהן יוצאות לפני ששמעו מהחדר של הצעיר מהן, 'תהנו', לא שהוא יודע לאן הן הולכות בכלל בגלל שהוא למד בחדרו. צ'איונג ידעה שהוא לא יהיה שוב בדירה כשתחזור כי הוא אוהב לעבוד בבית הקפה האהוב עליו או עם חבריו מהכיתה.

Keep Running | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now