HJ#10

80 14 2
                                    


מינהו רצה לחזור הביתה. הוא נפגש עם מינה רק ברכב כשבאו לאסוף אותו, אביו היה זה שנהג. ואפשר להגיד שמינהו לא ציפה שהם יגיעו כולם ביחד במכונית אחת, והיה מתח רב ברכב. כשהתיישב על יד אחותו הוא חייך אליה אבל אף אחד מהם לא אמר מילה.

זה הרגיש שעם מישהו יגיד משהו מישהו ימצא את עצמו יוצא על כולם בכעס, וזה כנראה יהיה מינהו כי הוא לא ביקש שדברים כאלה יקרו, הוא לא רצה להיות שם, הוא רצה לחזור לדירה שלו עם צ'אן ולהתכרבל עם סוני שבטח ישנה לו באמצע המיטה.

לכן הנסיעה הייתה שקטה מאוד ומביכה מאוד, כולם מקווים שאף אחד לא יגיד שום דבר כי מספיק כאוס יכול לקרות עם מישהו יוציא רק ציוץ קטן מהפה, וזה מגיע בדרכים שונות, אתה אומר משהו שקשור למשפחה זה נגמר ב"שיקרת לי," "למה לי," "מאיפה לי," ועם זה על מערכת יחסים זה בדרך כלל "כי מותר לי," "אני לא ילד יותר," "אולי נפסיק עם זה," "אבל זה יעבור בכל מקרה," "אני מכירה מישהי\ו," תלוי למי מהם.

ובינם לבין עצמם הם רק רצו לשפוך אחד לשני אחרי שלא ראו אחד את השני כל כך הרבה זמן והתכתבויות לא עזרו במיוחד, אז לפחות שיהיה להם זמן לדבר במסיבה.

"אני מצפה מכולם להתנהג כמו שצריך," אמר אימם מכלילה את כל היושבים ברכב ולאף אחד לא היה הרצון להגיב אבל ברור שאבא שלהם יגיב איכשהו, "תקשיבו לאמא שלכם," נורמלי בסך הכל.

ודברים שמינהו לא ישכח, איך נראית כניסה לאירוע גדול שהוריו מתכננים, כמויות של אנשים חשובים מכל העולם, צלמים וכתבים, כניסה מרשימה ואולם גדול מאוד כדי להכיל את כולם, ובפנים גם כן אותו הדבר, למרות שעוד לא היה בתוך האולם השכור הזה, כל אולם היה בשבילו אותו הדבר והוא אף פעם לא באמת הצליח להנות מאירועים כאלה בכל מקרה.

פתחו להם את הדלתות ככה שכולם יצאו באותו הזמן מהרכב, ברור שיצלמו אותם, והם הלכו לכיוון הכניסה שנהג לוקח להם את הרכב כדי להחנות אותו בחנייה הפנימית של המלון היקר.
כשנכנסו לאולם כולם הסתכלו עליהם, מינהו רצה שזה יפסיק, אבל לפחות מישהי שהוא חיבב קיבלה אותם בכניסה, הגברת פארק.

"מר וגברת לי, כמה טוב לראות אתכם," היא אמרה ולחצה את ידם של הוריו והחיוך שלה כמעט נעלם, מינהו ידע שהיא לא הכי מחבבת אותם אבל הייתה אחת הטובות ביותר כשזה הגיע לאירגון האירועים שלהם, כשפנתה אליו ואל מינה אמרה, "ואתכם לא ראיתי כבר שנים, מאז הייתם רק ילדים." היא לא משקרת, מינהו לא ראה אותו מאז היה עוד בתיכון.

וכשאמרה "אני אציג בפניכם את המתרגמים שלכם, הם קצת ביישנים אבל אני מקווה שתתחברו מהם," מינהו רק אז באמת הבין שהוריו באמת השקיעו בלהביא להם מתרגמים שלא היו צריכים בכל מקרה, לא הגזימו בכלל. הוא רצה לגלגל את עיניו אבל אז הרים את מבטו אל השניים העומדים מאחורי גברת פארק.

Keep Running | Minsung (HEB)Where stories live. Discover now