מינהו הפעיל את החימום בדירה כשג'יסאנג מזג להם כוסות יין, הם לא דיברו באותו הרגע והרגישו בנוח עם השקט מסביבם. אחרי שהתיישבו על הספה, כל אחד עם כוס היין שלו ג'יסאנג שאל את מינהו על מינה, מינהו אמר שהיא עם צ'איונג ושהיחסים בינה לבין אימם קצת יותר טובים בזמן האחרון, מה שנתן לו את המקום גם להגיד על איך הוא מרגיש עם זה.
ג'יסאנג הנהן ואמר שזה קורה לו הרבה עם ההורים שלו גם כן כשאחיו הגדול מגיע לביקור בבית הוריהם, ולמרות השוני בין המשפחות זה משפר את מצב רוחו של מינהו כשהוא לוגם מהיין שלו עם חיוך קטן על שפתיו.
ג'יסאנג מספר לו על השבוע שלו ועל ההשקה שהיה בה, מינהו מחזיר בכך שהוא ראה סרט נחמד לאחרונה. הם מחליפים שיחות קטנות בניהם ומצחקקים מדי פעם, ג'יסאנג משפר את הרגשתו של מינהו עם כל דקה שעוברת.
"אבא שלי רוצה שאחליף אותו יום אחד ואנהל את החברה, זו אחת מהסיבות למה הוא רוצה שאצטרף אליה. אני כבר וויתרתי על החלום שלו בשבילי כשעוד הייתי בתיכון ולמדתי ריקוד בכלל."
"אז אתה בטח רוקד יותר טוב מניהול," ג'יסאנג חייך אליו, הוא נזכר באותו ערב בבר בו היה שיכור, הוא זכר רחבת ריקודים."אני רוצה להאמין שכן, אבל יכול להיות שאולי פיתחתי את הכנת הקפה שלי ותר מכל דבר אחר."
"אני לא יכול לשלא להסכים עם זה. ווידוי קטן, קוראים לך 'מכונת קפה' אצלי בטלפון."
"נחמד," מינהו צחקק."גם ההורים שלי רצו לאחד מאיתנו, אני ואחי, נעבוד בחברה המשפחתית, אבל הם הבינו שאנחנו לא מתאימים לזה בכלל, למרות שאיכשהו רציתי לעזור להם היה לי קשה להגיד שאני מצטער ולסרב, אני מאמין שגם לך יש את הכוח לעשות את זה. אתה יותר חזק ממני זה בטוח."
"ואתה כל כך בטוח בעצמך, נראה שיש לך יותר ממני בקשר לזה."
ג'יסאנג הניח את כוס היין שלו על השולחן והתקרב אל מינהו שהסתכל עליו, ג'יסאנג תפס בלחייו של הבוגר שעדיין החזיק את כוס היין שלו, "אני מאמין בך."
"אתה שיכור?"
"לא, אני מצטט סרט שאני לא זוכר את שמו."מינהו תפס את ידיו של ג'יסאנג מחזיק אותם רחוק מפניו, "אני מאמין בך," ג'יסאנג חזר על מה שאמר והנהן פעם אחת. הוא רצה לנשק את מינהו ולגרום לו להאמין לו עוד יותר, למרות שלפעמים לשמוע את אותו משפט כמה פעמים גורם לו להיכנס יותר טוב לראש ולהיות עוצמתי יותר.
לפעמים עם אומרים את אותו משפט יותר מדי פעמים הוא מאבד את המשמעות.
ולפעמים לעשות צעד הוא הדבר השפיע באמת וג'יסאנג רצה לגרום למינהו להרגיש טוב עם עצמו אחרי היותר משבוע הקשה שעבר עליו.
"סאנגי?"
"אממ?"
"מה אתה חושב על זה שנישקתי אותך?"ג'יסאנג חייך אל המחשבה הנעימה ואז משך בכתפיו, "אני לא יודע איך להסביר את זה."
"ומה עם אנשק אותך שוב?"
"אתה שיכור היונג?"
"לא לגמרי."
"אז אתה יכול," ג'יסאנג לא עמד להשתמש במינהו, הוא רצה שמינהו ידע מה הוא עושה והוא ידע, מינהו להמשיך להחזיק בידיו של ג'יסאנג וקירב את ראשו אליו נותן לידיו של הצעיר לנחות על כתפיו לשחק עם קצוות השיער על עורפו, הוא הצמיד את שפתיהם ביחד.
YOU ARE READING
Keep Running | Minsung (HEB)
Fanficג'יסאנג הוא סטודנט לשפות באוניברסיטה ועבד בתרגום סרים וכתבות, לא רק זה שהוא גם אוהב לרוץ כתחביב. לי מינהו, הוא עובד בבית קפה פופולארי למרות שהוא מגיע ממשפחה עשירה ומצליחה מאוד. סון צ'איונג, היא סטודנטית לאומנות ובנבחרת הכדורעף של האוניברסיטה בזמן...