השבוע חלף יותר מהר משציפה, לא היה לו הרבה זמן לבקר בבית הקפה ובדרך כלל היה עובר שם כדי להגיד שלום לצ'אן שעבד והיה מביא לו אמריקנו קר לפני שהיה הולך לחברה איתה עבד בשביל להגיש את הפרויקטים שנתנו לו.
"עבודה טובה מר האן," אמר המנהל שלו כשהתחיל לעבור על התסריטים שהצעיר הגיש לו לפני שיעבור לראות את הסרט ולבדוק אותו גם כן. "אני אשלח לך את העבודות שתכננתי בשבילך עם זה שאתה עובד מהר, אבל קודם כל תיקח קצת הפסקה, הפרויקטים החדשים הם לא עד עוד חודשיים ככה שתוכל לספוג כוחות לקראת התקופה הזו."
"תודה רבה."
"ובנוסף, יהיה פסטיבל של סרטים שיתקיים לקראת החגים והעובדים מקבלים קרדיטים וכרטיסים חינם לאירוע, אז אני אשלח לך גם את התוכנייה הזו. אתה מוזמן ללכת."
"תודה שוב, אני אחכה למיילים," הוא קד פעם שנייה לפני שיצא מהמשרד אומר שלום לעובדים נוספים. כשירד ללובי והלך לדלפק להחזיר כדי לאסוף תוכנייה נוספת כשראה פנים מוכרות הולכות לכיוונו אבל מסתכלות על הרצפה לפני שעיניו פגשו את אלו של ג'יסאנג.
מסביב לצווארו של הצעיר היה התג עובד שלו בחברה לעומת לאחד המתקרב לכיוונו לו היה תג שם מוצמד לקרדיגן שלו.
"היונג," ג'יסאנג אמר ואז הרים את ידו לנופף בה לבוגר ממנו.
"או, ג'יסאנג-אה," מינהו אמר מתקרב ומחייך אליו, המזכירה מאחורי הדלפק הגישה לג'יסאנג את התוכנייה, הוא קד לה בתודה ואז חזר להסתכל על הבוגר."מה אתה עושה כאן?" שאל.
מינהו שקבר עמד מולו שם את הפולדר שלו על הדלפק כדי שמזכירה תיקח אותו לפני שענה, "אני עובד עם אחד המשרדים כאן בגלל הבניין של בית הקפה," ענה."היה לך הרבה זמן בצבא או משהו?" שאל ג'יסאנג בלי טקט מי יודע מה.
"צ'אן עזר וכשיצאתי לחופשות הייתי בודק מה חדש ומנהל את המסמכים שנשמרו לי."ווא, מרשים," ג'יסאנג צחקק מרים את אגודלו.
"אתה גם עובד כאן?" שאל.
"אני מתרגם למייבאי סרטים," ענה הצעיר."נשמע מרשים לא יותר," מינהו חייך וג'יסאנג הרגיש שהוא מסמיק.
"מר לי," אמרה המזכירה מחזירה לו את הפולדר, הוא לקח אותו בידו, "אני אראה אותך אחר כך?" שאל הבוגר בדרכו ללכת.
"אנחנו יכולים ללכת ביחד כרגע," אמר ג'יסאנג מסתובב איתו ומינהו הנהן, השניים הלכו אחד על יד השני לכיוון היציאה, רק אז ג'יסאנג ראה את הבדלי הגבהים שלהם, כמה סנטימטרים אחדים.
"ראיתי שנכנסת לבית הקפה הבוקר," אמר מינהו כשהדלת נפתחה לפניהם.
"אמרתי שלום לצ'אן-היונג וקניתי קפה, אי אפשר לשרוד בלעדיו.""מי? הקפה או צ'אן-היונג?"
"תנחש."
"אני אגיד לצ'אן, מקווה שהוא ירא את זה שמחמאה ולא כמשהו קריפי."
YOU ARE READING
Keep Running | Minsung (HEB)
Fanfictionג'יסאנג הוא סטודנט לשפות באוניברסיטה ועבד בתרגום סרים וכתבות, לא רק זה שהוא גם אוהב לרוץ כתחביב. לי מינהו, הוא עובד בבית קפה פופולארי למרות שהוא מגיע ממשפחה עשירה ומצליחה מאוד. סון צ'איונג, היא סטודנטית לאומנות ובנבחרת הכדורעף של האוניברסיטה בזמן...