~REZİDANS~

610 82 4
                                    

yerden kalkmak için çaba sarfediyordum erense poşetteki ekmegin ucunu kopartmakla mesguldü.

Anneler herzaman haklıdır!!!

"Ne işin var burda bücür?"

"Sensin bücür!!".

"Beni ziyarete gelmiş olamassın değilmi?"

"Burda yaşadığını bile bilmiyordum".

Ne kadarda kendini önemsiyordu öyle neymiş ona gelmişim hani sen kimsin yani kim olduğun belli bile değil bu havalar kime!!!!

"Bu bakışlardamı yalan söylüyor bücür?"

"Bak yaa! Sen kimsin bi kere?"

Yavaşça adım attı bende geri geri giderek duvara çarptım vücudunu bana yasladığında korku seviyem yükseldi ve karanlıklaşan arka fon beni bitirmisti.yeşil gözleri gözlerimi delip geçtiginde hayatim boyunca ikinci kez korktuğumu farkettim.

"Kendimi tanıtmamı istermisin?"

Elini önüme düşen saçıma götürdü ve geriye itti.ortam fazlamı sıcak oldu ne?

"Çekil be üstümden! Irz düşmanı!"

Beni zor durumda bırakmakta ısrarcı olan arkadaşımız bedenini üstümden çekti.müthiş rahatlamıs hissediyordum,abandı resmen herif!!!

Vücud yapıyorsun anladıkta gücün banamı yetiyor???

"Bana böyle bakarsan başına bela olurum!"

Tehditkâr sözlerini umursamadan eteğimi düzelttim fakat bu seferde ilgisini aşşaği çekmiştim.

"Sende bana böyle bakarsan katil olacağım".

"Hımm,zaten teşebbüs etmistin.sabıkalısın yani!" göz kırparken ağzındanda tuhaf bir ses çıkardı.

Pekala çocuk çok iyi laf sokuyor!

"Sen zengin degilmisin?"

"Kim bulmuşta ben kaybediyim bücür,ama buraya beni görmek icin geldiysen bir çek yazarsın diye düşünüyorum".

"Kaç kez daha söylemeliyim asalak burda yaşadığını bilmiyordum!"

Başını salladı ve paketten çıkardığı sigarayı dudaklarının arasına bıraktı ve yakıp dumanını tüttürdü.bunu yaparken seksiliğinden birşey kybetmiyordu.o sırada beren çıkıverdi ona öfkeyle baktım.

"Nerdesin sen??"

"Aaa erenle tanıştınmı?"

Hönkkk!!!!

Sen nerden tanıyorsun bu çapulcuyu arkadaş?

"Kardeşim" dedi erene bakarken oda kafasını umursamazca çevirdi.

"Hahah arkdaşlar siz çok iyi oyuncularsınızda ben o filmleri izlemiyorum".

"Ciddiyim" dedi.

Erene bakıp derin bir nefes aldım.

"Kabus gibi çöktün hayatıma arkadaş!"

Gülüyordu şeytan diyor patlat ağzına bir tane de sonra seni komalık etsin saçmalama ece!!!

"Hadi bize gidelim" dedi beren.

"Yok artık-yok artık!!!" aynı anda konuşunca ikimizde gözlerimizi kaçırdık berende gizlice gülmeye çalışıyordu.

"Siz daha önce karşılaşmış olabilirmisiniz?"

""Hayır-evet!"

Tuzakmı bu şimdi kameralar bi yerden çıkıcakmı?

YANLIŞ ROL SERİSİ *ADI AŞK OLSUN*(DÜZENLENİYOR)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin