Bu sefer bir yerden çıkarmıydı? Geldim ece kurtarıcam seni dermiydi? Pişmanlık neye yarardıki.neyi geri getirirdi.uluç iyi bir insan mı demiştim.çok yanlış eren en azından hicbirzaman iyi biriyim demedi.kötülüğünü gizlemedi.ama uluç Ersoy tam bir şerefsiz!gömleğınin düğmelerini iliklerken yan bir bakış attı.kilodumu giyip ayağa kalktım.bana bunu yapmaya nasıl cesaret etti.nasil? Lanet olsun sana ersoy.senden ölesiye nefret ediyorum! Kasıklarımdaki ağrıya rağmen yürüdüm.tişörtüm yırtık olduğu için gömleğın düğmelerini ilikleyip sortumu giydim.dayanıcak gücüm kalmamıştı.o evlenelim dememe rağmen bana zorla sahip olmuştu.daha önce hiç kimse bana zorla dokunmamıştı.kimse bana bu kadar kaba olmamıştı.şimdi insanların onunla neden arkadaş olmadığını daha iyi anlıyorum.yuruyup geçtim önünden.senden nefret ediyorum ersoy!
1 HAFTA SONRA
kafamı yastığa gömüp ablamı görmezden geldim."Ece kaldır başını!bir haftadır yataktan çıkmıyorsun.kafayı yemenden açlıktan ölmenden korkuyorum!"
Cevap vermedim.perdeleri açıp odadan çıktı.o gidince yataktan çıkıp perdeleri kapadım ve tekrar yatağa girdim.yaşamak istemiyorum!kimseyi yanımda istemiyorum!sadece...Sadece sessizce ölmek istiyorum.
"Kalkmıyormu?"
"Anne kızın kafayı yedi!"
"Yemek yemeyecekmi?"
"Anne yüzünü bile göstermiyor ne yaptınız ona!"
"Hiç bir şey yapmadık!"
"Offf off!"
Kolidordaki ayak seslerinden sonra gözlerimi yumdum.okadar çok ağrıyor ki başım daha fazla mücadele edemedim uykuyla ve dalıp gittim.yaşamak için hiç bir nedenim yoktu.kimse bana iyi davranmıyordu sanki acı çekmeye mahkumdum.sanki dışlanmaya sevilmemeye mahkumdum.bir kez daha birine bu kadar aşık olduktan sonra bunları haketmiştim.eren benim en güzel hayalim olarak kalacaktı...
EREN
hakan abiyle göz göze geldik.bu kez o bana koşmam için süre tanıdı.nefes nefese kalmıştım.devam ettim.tilki ve başak bana yetişene kadar çapraz bir şekilde tenekelerin etrafında tur attım.bahar öbür uçtan karşıma çıkınca fren yaptım.bana bakıp arsizca gülümsedi ve ayağını havada döndürüp kaburgalarima savurdu.darbeyle bir kaç santim geriye yerdeki tozu kaldırarak düştüm.ben yerde karnımı tutarken yunus düdüğü çaldı.bahar asker botlarının bağcıklarını bağlarken bana baktı."Bu sefer oyununa gelmediğim için mutluyum Askar."
"Nasıl olurda liderine böyle davranabilirsin!"
Ikimizde birbirimize bakıp kahkaha attık.elimden tutup kaldırdı.başak havluyu bana uzatıp hakan abinin yanına döndü.bugünde yeterince iyi bir çete çalışması yapmıştık.kolumu tilkinin omzuna atıp yürüdüm.bu kadar yeterliydi.
"Yarın devam ederiz."
"Yemek yiyelim."
"Senmi ısmarlıyorsun başoo?"
"Daha dün sana burger ısmarladım.hesapları hep benmi cekmeliyim.zaten şu garsonluktan beş kuruş kazanamıyorum."
"O hayvan herif yine paranızı vermiyormu?" Dedim yanlarına ulaşarak.
"Gecen ay ve bu ay vermedi."
"Bahar bunu bana neden demedin?"
"Yunus dur koçum.kızlar akşam sizi almaya gelirken konuşurum."
"Liderin doğuşu."
Hepbirlikte kahkaha atarak içeri girdik.hakan abi bizim için özel bir masa ayırtmış ve çeşit çeşit yemeklerle doldurmuştu.masanin etrafına dağıldık.hakan abi başa geçti.ben hala etrafa bakıyordum.garson kız yamuk bir gülümseme ile servisimi açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL SERİSİ *ADI AŞK OLSUN*(DÜZENLENİYOR)
Lãng mạnSINIRLAR AŞMAK İÇİNDİR,KURALLAR ÇİĞNENMEK İÇİN. HAYATTA HERŞEYİN BİR NEDENİ VARSA; "BENDE SANA AŞIK OLABİLİRİM". "YOL GÖSTERİCİM SANA AŞIĞIM". YANLIŞ ROL SERİSİ-ADI AŞK OLSUN...