-1 YIL ÖNCE-
ne istediğimi biliyordum ama herzaman kaybediyorum buna alışmak yerine düzeltmek işime gelmezmi?
"Bulabildinmi eymeni?"
Aynada saçlarıma baktım ve elimdeki sigarıyı ılgaza uzattım.kırmızı kafa arkamdan dolanıp kapıyı araladı.
"Kimbilir nerede ve ne yapıyor."
"Biri geliyor!"
Sigarayı camdan atıp eteğini kaldırdı ve paketi çorabına sıkıştırdı.suyu acıp ellerimi yıkadım ve mermerdeki parfümü alıp sıktım.içeri kantinde tartıştığım kız girdi beni görünce kaşlarını çatıp umursamadan ellerini suya tuttu.
"Hey yeni kız!"
Yavaşça başını eğip baktı yüzünde büyük bir soru işareti belirirken saçlarımı omzumdan itip önüne geçtim.
"Dün yerime tiyatroya almışlar seni".
"Hayır".
"Nedemek hayır sosyal medya seni konuşuyor üstelik eymen seni kovmuş!"
Bundan keyif almışcasına sırıttım.
"Evet oraya ait olmadığımı hatırlattı tabi herkes ait oldugu yerdeyse!"
Omzuma çarpıp açık kapıdan dışarı çıktı bu kız sinirlerimi bozmaya başladı nereden geliyordu bu özgüven acaba?
-1 YIL SONRA-
yerden kalkamıyordum bilegim fazlasıyla acıyordu ve arkadan gelen sesler iyice rahatsız etmisti beni! Şans diye bir şey yokmuydu bende arkadaş tam düzelmeye karar veriyorum yine aynı şeyler illa kötülükmü yapmalıyım kimse iyinin dilinden anlamıyormu arkadaş?
"Eceeeeee!"
Erenin sesi yakından geliyordu aptal biraz insan olsaydı beni kovmazdı sonrada böyle koşup beni aramazdı!
"Nerdesinnnnn?"
Cehennemdeyim fazladan biletim var gelirmisin serseri?
"Ece oyun oynuyorsan seni bulduğumda öldürurüm kızım!!"
Kim oyun oynuyor arkadaş ayağım gitti off! Elimi demir kapıya uzatıp iki kere vurdum bir süre sonra hızla acıldı ve iceri ısık girdi kapıda dikilmeyi bırakıp yanıma çöktü nefretle baktım ayak bileğimi tuttuğunda eline vurdum.
"Dokunma!"
"Bu kadar salak olmayı nasıl başarıyorsun senin gibi kötü bir kıza yakısmıyor".
"Ben kötü değilim".
Neden kötü diyorlar ya ben kötü değilim tamam belki asyaya birzamanlar kötülük yapmış olabilirim ama bu kesinlikle aşkın suçu eğer olmasaydı benim gibi kızlarda kötü olarak anılmazdı! Hani çok lazımmış gibi birde aşk çıkıyor başımıza hiç derdimiz yok çünkü!
"Seni kucağıma almak istemiyorum ama bu şekilde çıkamıyığına göre alıcam mümkünse bağırıp zorla almışım gibi gösterme!"
Haha!! Serseri istemiyormus ben bayılıyordum çünkü kucağına gelmeye hani insan bi yardım ederken ortaya koymaz bunu görgüsüz!
"Bende bayılmıyorum kucagına gelmeye! Zaten gerekte yok".
"Yürüyücekmisin?"
"Arkadaşım gelicek".
Yeşil gözleri yüzünü aydınlatıyordu ve ben bu şahısın mükemmel gözleeine bakmaktan sıkıldım doğrusu!
"Demek arkadaşın geliyor iyi".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL SERİSİ *ADI AŞK OLSUN*(DÜZENLENİYOR)
RomantizmSINIRLAR AŞMAK İÇİNDİR,KURALLAR ÇİĞNENMEK İÇİN. HAYATTA HERŞEYİN BİR NEDENİ VARSA; "BENDE SANA AŞIK OLABİLİRİM". "YOL GÖSTERİCİM SANA AŞIĞIM". YANLIŞ ROL SERİSİ-ADI AŞK OLSUN...