ECE
Kapıyı açıp anahtarı komidinin üzerine fırlattı. Hala sinirliydi ve öfkeli. Saçlarını karıştırıp bana döndü ve bende yürümeyi kestim. Bekledi bir süre ve sonra ellerimi tuttu.
"üzgünüm ece. Bu gece böyle karşına çıkmak istemezdim ama bir takım şeyler oldu."dedi.
Ne yazık ki, o bir takım şeyleri ben bilmiyordum..
"fark ettim."
Elimi tutup bir süre bekledi. Neler döndüğünü merak ediyordum. Hakan'a neden yumruk atmıştı ve neyden bahsetmişti? İkisinin hiç bir zaman bu kadar kötü olacağını düşünmemiştim. Neticede eren'i sahiplenmiş ve abilik yapmıştı. Keşke pis işlerine bulaştırmasaydı ama olmuştu. Şimdi sorun neydi? Neden birden bire bu kadar kötü olmuştu araları?
"gel,"
Beni koltuğa oturtup yanıma yerleşti. Elimi bırakmamıştı. Suratı asık ve tedirgin görünüyordu.
"neler oluyor?"diye sordum.
" bugün görüşmeye gittiğimiz adamlardan birinin babam olduğunu öğrendim."
Gözlerim fal taşı gibi açılmıştı.korkuluk misali dona kalmıştım.
"ne?"
"adnan hekimoğlu."
Eren'in sürekli bakıştığı adam geldi aklıma. Aynı gözler, aynı bakışlar, o soğuk ve kendinden emin tavırlar.
"bu nasıl olur?" diye inledim.
"oldu işte."
Üzgün ve yorgun görünüyordu. Kollarımı ona doladım. Başını omzuma yasladı.
"ne hissedeceğimi bilmiyorum."
Sırtını okşadım.nasıl hissetmesi gerekiyordu ki?böyle bir şeyi öğrenmek nasıl hissettirirdi?
"ben yanındayım sevgilim."
Ona daha sıkı sarıldım.
........................
EZGİ
Hakan sakinleştiğinde yanına yaklaştım. Çocuklar biraz ileride toparlanıyordu.
"sırası değil belki ama ben selen ablayı ecelere bırakıp evime geçeceğim."dedim.
Gözünde ki morluğa rağmen bu kadar çekici olmasından nefret ederek bakışlarımı başka yöne çevirdim. Erenle arasında her ne varsa uzun bir mesele gibiydi.
"sizi ben bıraka-
"hayır. Buna gerek yok."dedim.
Başını eğdi. Mahçup görünüyordu ama emin olamadım.
" özür dilerim.böyle bir şeye şahit olmanı istemezdim."
Dudaklarımı birbirine bastırdım.
"açıkçası bunu beklemiyordum ama bu mesele sizin halletmeniz gereken bir şey gibi duruyor."
Başını sallayarak onayladı.
"pekala, görüşürüz."
Biz çıkarken arkamızdan öylece bakıyordu.
"kötü görünüyor."diyen selen ablaya baktım.
"siz tanışıyor musunuz?bana sürekli senin neden burada olduğunu sordu."
Gözlerini kaçırınca şüphelerim artmıştı. Son zamanlarda onda tuhaf bir şeyler vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ ROL SERİSİ *ADI AŞK OLSUN*(DÜZENLENİYOR)
RomanceSINIRLAR AŞMAK İÇİNDİR,KURALLAR ÇİĞNENMEK İÇİN. HAYATTA HERŞEYİN BİR NEDENİ VARSA; "BENDE SANA AŞIK OLABİLİRİM". "YOL GÖSTERİCİM SANA AŞIĞIM". YANLIŞ ROL SERİSİ-ADI AŞK OLSUN...