Mutsuz Sonlar <~>

163 84 18
                                    

Yeniden merhaba değerli okurlarım,umarım keyif alırsınız. Lütfen yorum yapmayı unutmayın benim için önemli, iyi yada kötü düşünceleriniz değerli :)))) M.

 Lütfen yorum yapmayı unutmayın benim için önemli, iyi yada kötü düşünceleriniz değerli :)))) M

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Her insanın hikayesi farklıdır aslında, nasıl biri olduğunun önemi yoktur.
Zenginde fakirde birbirlerini çok farklı görslerde aynı acıyı yaşayınca aynı duyguyu hisseder. Tek fark verdiği değerdir. Birini çok sevmek ona verdiğimiz değerle alakalı birşey, onun bizi sevmesi ile değil. Birini düşünün ne çok güzel ne çok yakışıklı. Başkasına göre normal biri ama eğer siz o kişiyi seviyorsanız, kız yada erkek sizin için çok değerlidir. Bu o kişi güzel yada yakışıklı olduğu için değildir, size göre güzeldir, sen seviyorsun diye güzeldir o. Başkası ne derse desin, kalbinin sevdiğini kötü olsada seversin işte.
Her insan farklıdır, ama gerek duyguları gerekse yaşattıkları çoğu zaman aynıdır. Şöyle ki biri girer hayatımıza çok severiz, ama sonunda ya üzülür yada vazgeçeriz. Böyledir hayat bundan ibaret bazı insanlar imtihan bazıları ise birer hediye. 💫
Üzülmemek gerek ama hepside bişey öğretir bize, kimi gerçek dostluğu kimi sevmeyi, sevilmeyi kimiside kimseye güvenmemeyi...
Ben bu hayatta kimseye güvenmiyorum mesela, kendime bile. Çünkü bugün beni biri üzdü ise o insanla tekrar konuşabiliyorum, hayatımda bir yeri oluyor olmaması gerek aslında. Yada bizi sevmeyen birini sevmediğini bile bile düşünüp üzülüyoruz, ağlıyoruz onun için peki niye?
Aslında herkese değer verilmez evet ama biz başta kendimize değer vermiyoruz bunu başkasından nasıl bekleyebilirizki. 😌 Bundan sonra önce kendimizi düşünüyoruz ki sonunda üzülmeyelim. Bazı insanlar vardır çabaladığınız halde nankörlük eder size suçlu siz olursunuz durduk yerde, öyle insanları napıyoruz hayatımızdan çıkarıyoruz. Ne gereği var ya. Şunu söyleyin kendinize "ben bu insan olmadan yaşarmıyım evet, mutlu olurmuyum, olurum" diyebiliyorsanız hiç durmayın. Hayatımız zaten yeterince karmaşık birde halden anlamayan insanlarla uğraşıyoruz. Ahhh ahhh herşey eskiden güzelmişti, dostluklarda sevgilerde. Şimdi tlf da bulup üç gün konuşup ayrılıyor insanlar. Ne sevgi ne heyecan hiç biri yok. Oysa ne güzeldir birini sevmek, için için yanıp ona tek söz edememek. Gördüğünde heyecandan titremek, taa kalbinin atışını duymak. Sevmek güzel şey be. Özgürce, umursamazca. Birde sevilmek, çoğu insana nasip olmayan ama yinede karşılık beklemeden sevilen biri olmak. Keşke her insan sevdiğinin, sevdiği olsa. Kimse üzülmese. Ama olmuyor işte bi taraf hep boynu bükük, çok sevsede sevilmiyor bi türlü. Demem o ki sevgili okurlar, eğer biri sizi seviyorsa, size güven veriyorsa sizi incitmekten korkuyorsa, onu asla bırakmayın. Yalan sevdaların peşine düşmeyin. Bu devirde yüzü güzel olan seviliyorda, başka bir yüzü güzel bulunca terk ediliyor. Önemli olan insanın yüreği, yüzü güzel olsa ne kalbi kara olduktan sonra.
Neşet ertaşın bir sözü var çokta güzel söylemiş; yüzü güzele 40 günde doyarsın da, gönlü güzele bir ömür doyamazsın diye. Allah iyi insanlarla karşılaştırsın hepimizi, zor çünkü hayal kurupta kurduğun hayallerin altında kalmak... 💫

Yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin lütfenn ❣️❣️🥺✨

&lt; D'oKuNmAyAn ŞİİR &gt;Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin