Hisler

14 1 0
                                    

Biraz farklı biraz aynı ama değişmeye çalışarak, kendimi daha çok geliştirmeye çalışıyorum.

Duyduğum bi söz beni çok etkiledi. İnsnaın en büyük suçları işlediği yer kendi düşünceleriymiş. Ne kadar güxel bi söz. Gerçkten yani böyle tamami ile insanı anlatıyor.

Ve tuhaf, cidden tuhaf yani insan zihni bütün bir hayatı kendi kendine yaşayıp sonlandırablr. Ve bu düşünce gücü ile.

Gerçekten düşünmek çok ciddi bi hastalık, hem iyi hem kötü.

Davranışlarımıza iyi yönde yansıtablsek ne güzel ama ya kötü düşünceler.

Gerçekten beyin yoran şeyler..

Ben şahsen asla istemem bazen düşüncelerim o kadar uçarı oluyor ki kafamı bi yere bırakasım geliyor.

Bişi söyleyim mi yoruyor hayat, gerçkten fazlası ile. Birde sürekli düşün düşün.

İnsan kendini kaybediyor.

Yükümüzü bırakmak gerek, durup dinlenmek gerek.

Bu şekilde fazlası ile ziyan oluyoruz, birde paramparça olmayalım.

İnsanız biz sonuçta. Her şeyi sineye çekip susablriz ama hiç bişeyi unutmayız.

Unutmakta istemeyin ztn insanın yaptığı en büyük hata bişeyleri unutmak istemesi değiştirmek istemesi.

Yaşanmış işte istesen de istemesende. Unutmak yerine onu aşmaya çalış yok saymak yerine çözüm bulup arkanda bırak.

Sürekli aynı şeyi önüne getirince olmuyor.

Ben dünyanın en kararsız en duygusal ve en hassas insnaı olablrim, ama aynı zmnda da ben dünyanın en gaddar ve dediğim dedik insanı da olablrim. Bu tamamiyle karakter meselesi.

O yüzden siz kendi benliğinizi ona göre oluşturun. Her insan da bunalr vardır ama insan olmayı becerebilen azdır.

Ben bilmiyorum elimden geldiği kadar yapıyorum ama dedim ya insanız.

İyisi ile kötüsü ile,

Duygularıyla,

İnsan.

< D'oKuNmAyAn ŞİİR >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin