Bir kız vardı kalbi kırık hayalleri yıkık...
:))
Gülücük ile başlayalım hikayemizi anlatmaya. Bu yazarda neden gülüyor derseniz anlarsınız hikayenin sonunda.
Öncelikle bana bunu anlatan değerli arkadaşıma çokk teşekkür ediyorum. Onu çok seviyorum. 💫(
not: şarkıyı açıp okuyun daha güzel oluyor)
Birr zamanlar aşk'a inanan ama hiç aşık olmamış bir kız vardı. O zamanlar küçüktü tabi herkes gibi oda bir şarkıcıdan çok hoşlanırdı ona göre seviyordu onu aşıktı onunla evlenmeliydi. Ama bana göre sadece hem ulaşılması imkansız bir hayal hemde olmayacak bir duaya amin demekti. 💫 Farkında değildi o zamanlar aslında dedim ya ona göre aşktı bu.
Ama sonra anladı tabi büyüdükçe, değiştikçe farkına vardı gerçeklerin. Şuan mı? Sorsam güler geçer sanki hiç sevmemiş gibi. :))
Oda biraz deli benim gibi. Gelelim asıl konuya. Büyüdük. Dertlerimiz de büyüdü, bazen diyorum küçük kalsaydıkta keşke yine hata yapıp bizi hiç tanımayan birine aşık olup üzülseydik. Tek derdimiz bu olsaydı.
Üniversite zamanlarında tanımış güzel kızımız, yalancı yarini. Tam istediği gibi esmer ve sakallı.
Herkes ilk görüşte aşık olmaz evet ama bazılarının kriteri vardır öyle her önüne gelenede bakmaz. Bu kızımız da öyle sakallı erkeklerden hoşlanıyor işte, nerden bilsin bu kadar üzüleceğini.
Okula giderken görmüş onu, dolmuş sürüyormuş bizim güzel kızın yari. Çok şaşırmış hiç beklemiyormuş öyle birini ne görmeyi nede dolmuş sürmesini. İstemsizce bi mutlu olmuş heycanlanmış, çocuğun bundan haberi yok tabi. Ama bizim kız ilk görüşte kaptırmış bu çocuga gönlünü. Şimdi sorsam ne o dolmuşa biner nede onu severdi, yada belki yaşattığı onca acıya rağmen yinede aynı şeyleri tekrar yaşardı. Bilemeyiz tabi...
Bana sorarsanız yine severdi, çünkü dedim ya bu çocuga çok aşık olmuştu. Bizim kız bir şekilde bulmuştu yolunu çocukla konuşmuştu, tanışmıştı.
Çocukta onu sevmiş, sevgili olmuşlar. Ama kız nasıl seviyor, hem hayalini yaşıyor hemde aşık olduğu insan onunla sevgili. Şöyle bi düşününce imkansız gibi geliyor ama gerçek. Rüyada gibi yaşıyor ama aslında kabus görüyor. Uyanınca biticek hepsi, boğazında düğüm olacak hayalleri yutkunmak istesede hep onunla kalacak. Yarım kalmışlıklar, bitmemiş hikayeler, yüreğe dokunmamış sözler. :(
Bizim kız çok sevdi dedim ya gerçekten çok sevdi, ondan başka biri için asla gözyaşı dökmedi, başkası ile hayal kurmadı çünkü tüketti kendini anladı gerçekleri. Olmayınca olmuyordu bazı şeyler çabalasanda, yalvarsanda, sevmeye devam etsende olmuyordu.
Yalancı dedim ya bu çocuk çok üzmüş kızımızı, onu severken, güya severken işte ailesi başka birini istemeye gitmiş. Çocukta o kadar bencil ki söylememiş bile bizim mecnuna. Hani Leyla kız mecnun erkek ya benim için hangi taraf çok seviyorsa o mecnundur. Bizim kız da mecnun işte leylanın aşkına üzülüp durmuş. Tabi bu yalandan sonra ayrılmışlar. Kız hala çok seviyor ama affedemiyor.
E üniversite için hala aynı şehirdeler, ortak arkadaşlar vs sürekli görüyor çocugu. Bir arkadaşı varmış, onun gibi oda sevmiş ama bu erkekler sevilince kıymet bilmiyor tabi ayrılmış kız, unutcam demiş umursamıycam o bana dönecek. Dediğini yapmışta, ve sevgilisi onun peşinden koşmaya başlamış. Bizim mecnun da ayrıldı evet ama hala seviyor. Sevgiliyken çok kıskanıyormuştu herkesten herşeyden değer vermiyormuştu çocukta çok fazla. Bu yalandan sonrada bitmiş tabi bitmesine ama kalbine laf anlatabilirmi insan.
Neyse işte silmiş numarasını, mesajlarını, sesli mesajlarını, onları dahi saklamış sonra tekrar dinleyip mutlu oluyormuştu ama silmiş hepsini. Artık kendi önemliydi, onun için döktüğü gözyaşı boşaydı ne sevgisini nede sevilmeyi hak etmiyordu. Arkadaşı bizim kıza "sen ne zmn vazgeçersen o sana o zmn dönecek" demiş. Tabi bu söz sizin için basit birşey olabilir ama çok seven biri için kolay değildir vazgeçmek unutmak. Ama oda gerçekten inanmış yapacağına unutacağına ve unutmuşta. Öyle anlatınca çok kolay ama zorda olsa başarmış. Onu umursamıyor ilgilenmiyormuş. Onca şey hiç yaşanmamış gibi. Tabi size şimdi sevgili oldular dedim ama öyle bildiğiniz samimiyetsiz aşklardan değil. Çok sevmişti ya bizim mecnun onu görünce çok heycanlanır bedeni titrer zmanın nasıl geçtiğini anlamazmıştı. Kız arkadaşları sevdiği çocugu görünce gözlerinin dolduğunu söylemişler ama farkında olmazmış. İstemsizce, onu görünce sevinçten gözleri dolarmış.
Ne aşk ama. 😍Devamı yarınnnn... Bir sonraki bölümde görüşürüzz💙💫
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< D'oKuNmAyAn ŞİİR >
Chick-LitHayatı boyunca sevilmemiş, dışlanmış ama bir o kadar da güçlenmiş kaç kişi var? Belki sen, belki ben, belki hepimiz. Sürekli insanların göz ardı edip senin dışında herşeyi önemsediklerini düşünüyorsan kitabıma göz at. Bu bir gerçeklik kitabıdır...