Zamansız 🌸

25 12 0
                                    

Bazı şeyler vardır ; insanın ömründe herşeyi değiştirir. Tamamiyle farklı bir insan olursun. İşte öyle bir an. Hiç ummadığın anda ne olduğunu bile anlamadan değişiverir dünyan. Ne zordur yaşayana bunu anlatmak, geçip gitmesini istersin geçsede izi kalır, bitsin istersin elinden bişey gelmez.

Bazı kararlar bizi değiştirir, ama bazı olaylar bizi başka biri yapar. Herşey değişir ama insanın kendine verdiği zarar asla. Başkaları yüzünden yada kendi yüzünden. Herşey mükemmel giderken bir anda kendini bambaşka bi yerde bulursun. Işıklar içindeki dünyandan bir anda karanlığa düşüverirsin. Böyledir hayat tam mutlu oldum dediğin anda seni çıkmaza sokar.

Elbette en önemlisi insanın kendini bilmesi, ben düşsem de kalkarım demesi, ama ya kalkamazsa. Bu başımıza gelen olaylar kader mi?
Belki suçumuz yokken ailemizin bizi terk etmesi bizim sınavımız mı?

Bilinmez. Sabretmek gerekir. Sabrın sonu elbet güzeldir. Ama insan bazen soruyor gerçekten neden diye. O kadar kötü şeyler yaşıyor ki kiminin belki sınavı kiminin cezası bilinmez. Çok üzülsede alışıyor insan, acıyada yokluğa da. Peki herkes bizim kadar güçlü mü?

Bazen soruyorum kendime, benim yaşadıklarımı bir başkası yaşasa bu kadar ayakta kalabilirmiydi. Bilemem.

Her olay bizi güçlendirir, her insan bize bişeyler öğretir. Doğru yada yanlış. Hepsi birer tecrübe yaşatır.
Ben mesela insanları tanıya tanıya kimseye güvenmemeyi öğrendim. Bu hayatta gerçekten sevmek çok saflık olarak görülüyor. İyilik yapmak ise salaklık.

O kadar üzücü bişey ki insanların iyi niyetini kullanıp senin anlamadığını sanması. Dostun da az olacak etrafındaki insanlarda. Gerçek arkadaş zaten zor günün de yanında olandır. İnsan kimsem yok sansada gerçek dostları onun her zaman yanındadır. İnsanlar bunu saflık olarak görse de sevmek karşılıksız olunca güzel. Biri sizi  üzebilir, ama bir bakarsınız sizden kötü duruma düşmüş. Sonra ona yine üzülürsünüz. Bu çok sevdiğiniz yada yakınınız olan biri de olabilir. Allah insanın kalbine iyilik güzellik versin. Gerisi her şekilde halloluyor.

Bazı insanlara gerçekten çok üzülüyorum. O kadar umursamaz oluyorlarki sonrasında ise sonu hep kötü bitiyor. Halbuki sevmek kötü bişey değil. Yada birini sevmemek üstünlük değil. Cidden insanın canı çok yanıyor. Hele de konu sevdikleri olunca. İnsan çok sevince karşısındaki insandan da aynısı bekliyor ama işte sadece beklenti. Allah kimseyi bir umuda bağlanacak kadar başkasını sevdirmesin. İnsanlar kötülük yapıyor, yapmasın. Sevmek varken neden nankörlük.

O kadar kötü hale geliyor ki artık insan başka şeyler umut ediyor. Gerçekten de insanı en çok üzen bir umut etmek ikinci ise sevdiği insanlardan kazık yemek. Başkası acıtmıyor da o canını çok yakıyor. Bir laf var ya "düşman kör nişanccıdır ama dost nerden vuracağını iyi bilir diye " aynen hayatta öyle. Ne eksik ne fazla be. Bıktık artık, umutlardan, hayallerden, sonra tokat gibi çarpan gerçeklerden. Hayat bu kadar basit olmamalı. Böyle ise ben buraya ait değilim.

Sen sadece umut ediyorsun ve hayat seni hep ummadığın yerden vuruyor. Bu kadar basit. Ama hep canın acıyor. 💫 ✨ 💙

🌸 Soryy üzmek istmeem ama gerçekten, hep güzel şeyler oldugu zaman mutlaka ardından kötü birşey oluyor. Ama umarım sonu güzellikler le dolu olur.

💫 Güzel şeyler zaman alır dedik,
Zaman güzel olan ne varsa alıp götürdü... 💫

< D'oKuNmAyAn ŞİİR >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin