Merhaba sevgili okurlarım, buraya içimi dökmeye geldim. Baya birikti çünkü, insanız makine değil dayanabilelim.
İnsanın hayallerinin gerçek olmaması ne kötü bir şey. Gerçekten başkaları senin anca hayal edebilecğin hayatın, kıyafetin arabanın paranın okulun, işin içinde yaşıyor. Ama bizim gibi sürekli çalışmaya ve kazanmaya mecbur insanlar anca hayal kuruyor.
Herkes yaşasın, benim derdim yaşayanlar ile değil, sanırım kendimle. Doğduğumuz yer, anne babamız herşey bize birer engel yada değil. Bu hayatta ya şanslısındır, yada zengin. Yoksa diğer türlü çekilmiyor.
Bakmayın para meraklısı değilim, biz küçük şeylerle de mutlu olmayı biliriz, oluruz da yeterki candan olsun. Ama para denen illet de olmayınca hiç bir şey olmuyor malesef. Öyle bir çağa denk gelmişiz ki.
Güya teknoloji.Biz modern dünyada insan değiliz, biz modern dünyanın esiri olmuşuz, kölesi olmuşuz. Sürekli para için çabalıyoruz o ise saçma sapan insanların elinde.
Biz bulamazken, onlar saçıyor. Benim zoruma bu gidiyor. Ya ihtiyacı olanın yok, olmayanın da daha çok.Tabi isyan etmiyorum herşey nasip ama, ağır geliyor artık. Görüyorum sosyal medyada, etrafımda bir sürü insan. İnsan görünümlü teknoloji köleleri.
Mutsuz morali bozuksa bile orda güzel gözükmesi gerekiyorsa gülüyor. Biz kendimiz için değil, başkaları için güler olmuşuz. Yüzümüze maske takmışız, soyutlamışız kendimizi.
Kim öyle değil ki, hepimiz öyleyiz. Sevmediğimiz insanın yüzüne bile gülüyoruz yeri. Geliyor.
Sizi bilmem ben gülüyorum. Sonuçta ben bişey kaybetmiyorum. Birde şey var ya insanlar iyğsüniz diye saf sanıyor sizi.
Aslında olan biten herşeyin farkında olup, saf ayağına yatmak.
İkizler burcu problems...Gerçi bunun burçlada alakası yok. İnsan iyilik ediyorsa kıymet bilin be, bu kadar nankörlük olmaz.
Valla üzülüyorum benden sonraki nesile. Biz iyi kötü bir çocukluk yaşadık, güldük eğlendik. Ama bizden sonrakiler ne olur bilinmez. Üzülüyorum..
Daha dün 15 yaşında idim, hangi ara 22 oldum bilemiyorum. 15 yaşında olanları kıskanmam normal mi? Kıskanıyorım..insanın kendini en genç hissetiği yaş bence. Daha şimdiden yaşlılık fobisi başladı. Daha hiç gün görmedik ama yaşlanıp gidiyoruz.
Ne yapayım ben 60 yaşından sonra mutlu olmayı. Hani zmanla geçer diyorlar da, gçeen tek şey zman oluyor ya. Onu demiyorlar. Gençliğin gidiyor, heyecanın, hevesin. Herşey bitip gidiyor.
Şuan tadını çıkaramadıktan sonra geleceğin ne önemi var.İşte hayallerimiz de öyle, genç iken yapamadıktan sonra napayım ben 60 yaşından sonra.
Hayallerimi çok seviyorum, ama gerçekleşme ihtimallerinin yüzde 1 flaan oldugunu da biliyorum. Yinede kuruyoruz işte.Birde bazı insanlara saçma geliyor ya, size ne yani sanane ki. Benim senden istediğim bişi yok. Senin yapacağın bişi yok. Ne karışıyorsun. Hayatta karışıyorsunuz, bari hayallerimize dokunmayın.
Benim en büyük hayalim, dünyaya uzaydan bakabilmek. Gerçek olurmu bilemem ama rabbimden istiyorum. Neden olmasın diye bekliyorum. Sonuçta hayatta herşey geleblir insanın başına. Önemli olan pes etmemek.
Biliyorum bazen mutsuz olup mutsuz şeyler yazıyorum, ama insanın kendini bilmeside güzel birşey. Evet hayalim var ama körü körüne bağlı dğlm. Yapabileceğim şeylerin peşinden gidiyorum. Kendimi boşuna üzmek saçma olurdu.
Herşey nasippp....
Birde şey var size bunu da söylemem laızm, hani insanlara çok değer verirsiniz ama onlar sizi umursamaz ya, öyle insanları sizde umursamayın. Hatta mümkünse hayatınızdan çıkarın. Sizi umursamıyor ama başkasına sizin ona davrandığınız gibi davranıyor. Ne kadar acı birşey. Gerçekten insanlar sevmeyi zayıflık olarak algılıyor. Zayıf değilisniz, güçsüz değilsiniz, sadece çok değer veriyorsunuz. Ama bu sizi asla saf yapmaz...
Baktınız olmuyorsa salın hayatı çayıra, herkes bir şekilde layık oldugunu buluyor zaten... 💫
Baya konuştum gibi oldu ama umarım okurken zevk alırsınız. Sizleri çok seviyor ve öpüyorum, 😍😘😘
🌸 Alın size mükemmel bir söz. Şu hayatta sevseniz de ölüp bitseniz de size değer vermeyene dönüpte bakmayın bile. O yapıyorsa sizde yaparsınız. Başkasınw gerek bile yok sen önce kendin ile mutlu ol, sonra zaten mutluluk sana gelir. Bakmayın karamsarım falan ama ben artık çok güçlüyüm. Kimseyi hak etmediği bir yere koymuyorum. ♥️♥️✌️✌️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< D'oKuNmAyAn ŞİİR >
ChickLitHayatı boyunca sevilmemiş, dışlanmış ama bir o kadar da güçlenmiş kaç kişi var? Belki sen, belki ben, belki hepimiz. Sürekli insanların göz ardı edip senin dışında herşeyi önemsediklerini düşünüyorsan kitabıma göz at. Bu bir gerçeklik kitabıdır...