Bazen, yaşadığımız olaylar için keşke diyoruz, keşke sevmeseydim, görmeseydim, bilmeseydim bakmasaydım vs. O kadar çok ki. Hangi birini sayalım öyle değil mi. İnsanlar başta kabullenmek istemezler yaşadıklarını, yaptıklarını, geçmişi. Oysa herşey olmuştur işte, ne yaparsan yap bir şekilde kötüde olsa kabullenmek gerekir. Bahanelere sığınıp, kaçtıkça bırakmaz peşimizi sürekli olmayan birşeyin hayalini kurar dururuz. 💫 Ben öyleyim, sizi bilmem ama çoğu kişide eminim benim gibi.
Sürekli kendimizi üzmeyi, yıpratmayı nasıl beceriyoruz acaba. Bir de şey var bazen bizi seven insanlar doğruyu anlatmaya çalışır ama inatla red ederiz ya hani sonra birde dert yanarız kimse bizi anlamıyor diye. Aslında doğru kimse anlamıyor bizi herkes kendince yorumlamaya çalışıyor ama üzülmemizi istemiyorlar aslında. Bizimde anlayamadığımız bu. İnsan geleceğin hayalini kurar, yapmak istediklerini düşünür, plan yapar onun için çabalar.
Geçmişin hayali kurulmaz, kurma. Orda olan yaşandı bitti artık geriye dönüş yok. Kendini boşuna harap etme. Yaşanmışlıklar ne kadar güzel olsada, yada ne kadar acı çekmiş olsanda bitti. Geçti. Unut demiyorum ama kabullen. O zmna bir daha geri dönemeyeceğiz, değiştiremeyeceğiz istemediklerimizi.
Önemli olan şu an, yaşadığın an bak güçlüsün, belki hala kalbin kırık ama bundan sonra mutlu olmak senin elinde. 💫 ✨
Sürekli kendini üzemezsin, üzmede. Devam et. Herşeye herkese inat. Sen bile kendine inanamaÇünkü neden biliyormusun, bu hayatta güçlü olursan ayakta kalablirsin. Yoksa herzaman başkasına muhtaç olursun. Oysa senin kendinden başkasına ihtiyacın yok. Bir sen bir Allah birde hayallerin. Tek Allaha olsun muhtaçlığımız başkasına değil. 💫
Dua et, şükret.
Belki bir gün seni üzenlerin, üzüldüğünü görürsün. Acı çektiklerini. İçindeki kin, öfke ve nefretin azaldığını hissedersin.
Belkide olgunlaşırsın, insanları anlarsın ve onları affedersin.
İyi oldukları için değil sakın yanlış anlama, nefretine bile değmedikleri için.Kalbi kötü insan için üzülme, nefret etme yoluna bak. Herkes bir gün layık olduğunu bulur.
Bunu unutma. Hayat başkasından nefret edecek kadar uzun değil.
Sev herşeye rağmen, gül inatla hayata. 💫
O zaman işte sen kazanırsın.Eğer bir gün, seni üzen insanları umursamaz isen başarmışsın demektir. Onlara en büyük ceza zaten kendi kalpleri, düşünceleridir.
Senin farkın ise onlar gibi olmamandır... 💙
Sevgilerle canım kendim ve değerli okurlarımm.
Mutlu olun, mutlu kalınnn.... 💫 ✨ 💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
< D'oKuNmAyAn ŞİİR >
ChickLitHayatı boyunca sevilmemiş, dışlanmış ama bir o kadar da güçlenmiş kaç kişi var? Belki sen, belki ben, belki hepimiz. Sürekli insanların göz ardı edip senin dışında herşeyi önemsediklerini düşünüyorsan kitabıma göz at. Bu bir gerçeklik kitabıdır...