Duyuru!!!

25 7 0
                                    

Öncelikle selam canlarım, okuyan değerli okurlar.

Bu kitabımın 71. Bölümü olacakk. Çok heyecanlıyım.

Daha öncede söylemiştim, bilenler, bilmeyenler için tekrar buraya yazıyorum.

Bu benim hem ilk kitabım, hemde ilk şiir kitabım. O yüzden benim için çok başka bir yeri var. Kıymetlim, çocuğum gibi. Neyse.

100 bölüm olunca bu kitabı bitireceğim, yani tamamlanmış olacak. Ve ilk deneyimim bitmiş olacak. Bu kitapta şiir, yazı, ve birçok tanıdığım kişi için yazılmış akrostiş şiirler var. Yani bu tam bir kitap değil.

O yüzden bu kitabımı bir deneyim olarak yazıyorum ve 100. Bölümde biticek, bittiği zmn da aynı isim yada farklı bir isimle, ve güzel bir kapakla yeni bir kitaba başlayacağım.

O kitapsa bundan farklı olacak, yazım olarak şiirler olarak. Daha profesyonel yani anlayacağınız. Burdaki sevdiğim şiir ve yazıları ona geçireceğim ve nasip olursa basılmaya kadar gidicek. Tabi bu süreçte oylarınız ve destekleriniz çok önemli.

Şöyle baktım, ilk başlarda okunma ve vote baya fazlaymış. Bu ara düştü ve bu çok üzücü. Böyle olmasının nedeni tam bir şiir kitabı olmayışı, olablir. Ama bunu gerçekten düzgün bir şekilde yapacağıma emin olablrisnz.

İlk bölüm benim için çok özeldi, ve gayette güzel yorum ve oy aldı. Her yazdığım şey için aynısını istiyorum açıkçası. Çünkü hepsi çok kıymetli benim için.

Neyse, öyle işte buda burda bir duyuru olarak kalsın, işallah kitabı tamamlayıp, diğer kitapta buluşmak dileği ile,

Sevgi ile kalın ❣️❣️❣️❣️

< D'oKuNmAyAn ŞİİR >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin