Why ?

81 43 5
                                    

🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜

- Oysa hiçbir şeyden haberin yok senin, ne benden ne kendinden.
Kötü olmak bir seçim olmamalı, neden güzel olan varken insan bencilliği ve kötülüğü seçer ki?
Biliyormusun, seni unutmak pekte mümkün değil. Öyle kolay unutulacak biri değilsin. Haberin yok, şiir yaZıyorum.
Sana yazdığımı bilmeden, her satırımda seni anlattığımdan bi haber.

Yazıyorum işte, kime niye bilmiyorum.
Ama biliyorsun hep yazardım, bir kez görmüştün ama ne olduğunu hiç bilemedin. Hiç bilemeyeceksinde.

Biz farklı dünyaların insanlarıyız gerçektende, sen umursamaz bencil ve kötü,
bense kalabalıklar içinde yalnız ve kimsesiz.

Nasıl bekleyeblirim beni anlamanı, saçmalık işte.
Hayatı dibine kadar yaşamak diye birşey varsa işte o senin yaptığın. Mutlusun, umursamazsın, insanların duygularını anlamaz, anlasanda önemsemezsin. Sana göre senin doğruların var bencilsin işte. 😒

Bense aptal kız, sevilmediği halde seven, insanların her zaman mutlu olmasını isteyen, kimseye küs kalamayan saf kız.

Bizim kimyamız farklı bir kere, daha orda kaybediyoruz.
Ben anlamıyorum neden bu kadar sevdiğimi, hayal kurduğumu çok saçma değilmi sencede.
Oysa yaşarken çok güzeldi.

Hayat, hiçbir zaman istediğimizi vermiyor yolumuza engel koyuyor.
Ben seninle çok farklı hayaller kurmuştum, güzeldi ama haberin yoktu. Gerçi olsada bişey değişmezdi, sen kötü çocuk ben saf kız...

Offff, bazen çok yoruyorsun beni. Senden çok hayallerim ve düşüncelerim de ki senle uğraşmak yoruyor beni. Bazen diyorum acaba delimiyim ; evet öyleyim :)

Hayaller yerine senle uğraşmak isterdim, birkez olsun bak yine hayal kuruyorum ama gerçekten nasıl bir duygu bilmek isterdim.

Seninle jokerle harly Queen gibi olabilirdik. 😂
Düşününce baya komik, sen tam joker olurdun ama benden bir harly olmazdı. Yada belki seninle takıla takıla bende kötü olurdum.

Kötü olmak neyi değiştiriyorsa. 🤷‍♂️

Kötü diyince eli silahlı zorba adamlar gibi değil, insanların iyiliğini, mutluluğunu yada mutsuzlugunuda umursamamak kötü. Sen tabi ultra umursamaz. 👍

Neden öylesin hep çok merak ettim, zormuydu birine nasılsın dmek yanında olmak bilemedim.
Sadece erkekler arkadaş kızlar sa birer yemdi senin için hangisine asılsam diye düşündüğün bir sürü kız 😒

Offf neyse, bir gün sana da bir mektup yazacağım, şuan değiştin biliyorum az buçuk anlıyorsun beni.
Mektubu okuyunca belki üzülürsün, yada umursamazsın bilemem.
Ama çok istediğim bir şey var bilmiyorsun, belki okur görürsün ama nerdeee..
Düğününe geleceğim, gerçekten bakacağım gözünün içine, sevildiğin gibi seviyormusun diye.
Nedense çok uzak geliyor bu ihtimal bana ama geleceğim işte. Öyle uzaktan bakacağım, hayalini kurduğumu başkası ile yaşarken gözlerim dolu bakacağım. Belki göz göze geliriz, yüzündeki gülümsemen bir anda donar ama sonra kafanı çevirip devam edersin. Bende giderim zaten bu kadarı bile yeter beni üzmeye.

Yine bilmezsin senin için ağladığımı, çok acı değil mi?.

Offf, belkide gelmem, sırf seni başkası ile görmemek için.
Yada gelirim acımla yüzleşmek için, beni sevmediğini kabullenmek için. Ne kadar acıtsada canımı, hiç umursamadığın birinin seni çok sevmesi, sevmiyorsun ya bir parça yüreğim soğur belki.

Biz seninle hiç beraber hayal kurmadık, iyiki de kurmamışız, hangisi daha çok acıtıyor canımı bilemiyorum. İyiki sevmemişsin beni, eğer sevseydin sanırım şuan bunları yazamazdım. Çok saçma ama öyle.

Biz birbirmize ait değilken bile, sanki benim parçam, tamamlayanımdın.
Ya beraber olsaydık?
O zaman, nefes alıp yaşayan ama kalbi olmayan birine dönüşürdüm.
Çünkü benim kalbim sensin.

O yüzden zaten hayattaki en büyük imtihanım oldun. Belki çok sevmeseydim beraber olurduk, ama üzgünüm çok sevmiştim seni.
Kaybettiğim herşeyi seninle doldurmuştum, haberin olmadan, herşeyim sen olmuştun.

Sonra öğrendim işte, çok sevmenin ne kadar acıttığını ve bir söz de öğrendim ondan sonra kimseyi çok sevmedim...

" Gönül allahın evidir, oraya kimi koyarsan o senin en büyük imtihanın olur".

Olduda, hayatta hep en çok sevdiklerimle imtihan edildim ben. 💫

Sana hep kızıyorum, mutsuz ol diye dua ediyorum, ama sonra vazgeçiyorum.
Sen bilmezsin bunun ne dmek olduğunu ama üzülürsen bende üzülürüm.
O yüzden hayatta hep iyi insanlar çıksın karşına, hep mutlu ol.
Haberin olmadan hep dua ediyorum, bunuda bilmiş ol.... 💫

Bir gün okuman duası ile... 💫

🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜 🌸 💜

Selam, uzun bir bölüm okuyun oy verin çok sevinirmmm.
Belki silerim bilemiyorum 😛😛... Kaçtımm
Sevgilerleee... 💫

< D'oKuNmAyAn ŞİİR >Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin